Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirkkoon kuulumattomia on jo 2,1 miljoonaa

Vierailija
30.11.2024 |

Tuo luku nousee koko ajan. Vuoden lopussa noin 38% kansasta ei enää kuulu kirkkoon. Kirkon alasajo on kiihtyvä trendi.

Kommentit (194)

Vierailija
41/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä katkaisi kamelin selän.

Vierailija
42/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskon opetuksessa on ollut se hyvä puoli, että näitä avaruudenpalvoja-noita-akkoja on ollut vähemmän.

Vaikuttaa siltä, että samat psykoosit kiertää sukupolvelta toiselle. Uskonto vain vaihtuu. Näillä ei ole enää järjestäytynyttä uskontoa, mikä vahtisi perään. Nämä, etenkin naiset, ovat kuin lapsia henkiseltä tasoltaan, täysin harkintakyvyttömiä. Lapsille on opetettu tällaisia juttuja, että sinut on siemennetty tähditössä, olet jonkun eläimen inkarnaatio ym. Kuka hullu tuputtaa lapselle tuollaista pas kaa?

Vaikea sanoa enää kumpi on hullumpi, kristitty vai ateisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin kirkosta, koska en tiennyt enää mikä se on. Ennen se ol enemmänkin historiaa mulle, en mä niihin jeesus-juttuihin tuntenut sympatiaa, mutta se historiallinen yhteisöllisyys ja yhteenkuuluvuus oli aikoinaan tavallaan hienoa.

Valitettavasti nykykirkko on jotain muuta. Meni pieleen siinä vaiheessa kun naisistui.

Naisviha oireilee noin. Myönnä pois, että olet katkera koska naiset ei ole sulle suopeita.

Mutta Jeesukselle naiset ja homot eivät olleet ongelma. Hän rakasti Johannesta, Marttaa ja useaa Mariaa, hän seurusteli ilotyttöjen kanssa eikä vihannut kuin kylmäsydämisiä rikkaita. Kaatoi markkinapöydät ja useassa eri opetuksessa sanoi, ettei rikkailla ole oikotietä Taivaaseen, koska mammona sitoo heitä.

Vierailija
44/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin kirkosta, koska en tiennyt enää mikä se on. Ennen se ol enemmänkin historiaa mulle, en mä niihin jeesus-juttuihin tuntenut sympatiaa, mutta se historiallinen yhteisöllisyys ja yhteenkuuluvuus oli aikoinaan tavallaan hienoa.

Valitettavasti nykykirkko on jotain muuta. Meni pieleen siinä vaiheessa kun naisistui.

Naisviha oireilee noin. Myönnä pois, että olet katkera koska naiset ei ole sulle suopeita.

Mutta Jeesukselle naiset ja homot eivät olleet ongelma. Hän rakasti Johannesta, Marttaa ja useaa Mariaa, hän seurusteli ilotyttöjen kanssa eikä vihannut kuin kylmäsydämisiä rikkaita. Kaatoi markkinapöydät ja useassa eri opetuksessa sanoi, ettei rikkailla ole oikotietä Taivaaseen, koska mammona sitoo heitä.

Ei kuitenkaan kertaakaan hyväksynyt, saati kannustanut syntiin, vaan kehoitti parannukseen, eli syntien hylkäämiseen.

Jeesus puhui myös enemmän kadotuksesta kuin taivaasta. 

Vierailija
45/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen eronnut kirkosta vuosia sitten koska huomasin että joudun maksamaan ylimääräistä veroa siitä että kuulun kirkkoon. Kirkko tai ylipäätänsä uskonto ei vaikuta elämääni millään tapaa.

Sama juttu. Olen nykyään helluntailainen.

Sitä jengiä, joka yrittää herätellä kuolleita, jotka on mätänemistilassa ja huulet liimattu yhteen?

Vierailija
46/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mua ei ole kastettu. Eikä mun lasta.

T. 50+

Vierailija
47/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä katkaisi kamelin selän.

https://www.youtube.com

Kamelilla on sangen heikko selkä. 

Vierailija
48/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen, eikä kyse ole naisvihasta vaan siitä mikä kaikilla naisvaltaisilla aloilla on valloillaan. 

Vierailija
49/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38% joutuu helvettiin.

Eihän esim. Sari Essayah kuulu kirkkoon. 

Niinpä. Siksi naurattaa joka kerta kun typerykset syyttää kirkkoa Kristillisdemokraattien ulostuloista.

Eihän KD ja kirkko liity mitenkään yhteen, KD on just vapaiden suuntien kristittyjen puolue, ja ne ei useinkaan kuulu kirkkoon. 

Liittyvät ne sillä lailla että kummassakaan ei tajuta Raamatun olevan ainoastaa ihmisten sanaa ja kynästä.

Siinä mielessä samaa kulttia.

Ehhh.... Eihän Raamatun auktoriteettia ole kunnioitettu valtionkirkossa enää vuosikymmeniin. 

Vierailija
50/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuulua edelleen kirkkoon vaikka sen jutut ei kauheasti kiinnosta, mutta en halua maksaa siitä hiukan vajaata tonnia vuodessa. 0,5% kirkollisvero niin palaan takaisin.

Vierailija
51/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kirkosta, koska en halua elättää palstan luuserijuoppoja, jotka elävät Kela- ja sossutuilla. Arvostan diakonien työtä, mutta juopot voisivat ihan itse maksaa omat laskunsa. 

Vierailija
52/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan kertaakaan hyväksynyt, saati kannustanut syntiin, vaan kehoitti paran

Jeesus ei tuominnut, hän armahti. Älä asetu hänenkin yläpuolelleen  

Vierailija
53/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen on Suomen rohkein poliitikko. Jo tämän faktan vuoksi kannattaa liittyä ev. lut. kirkkoon (jos siis on joskus kännipäissään päättänyt erota ja toteuttanut uhkauksensa).

Räsänen on säälittävä ressukka ja lääkäriksi kelvoton. Paljon pahaa tehnyt viattomille ihmisille. Osti eduskuntapaikan saikkulappuja auliisti kirjoittelemalla.

Homot joutuu helvettiin kuten kuuluukin.

Vierailija
54/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen, eikä kyse ole naisvihasta vaan siitä mikä kaikilla naisvaltaisi

Jorma, sinä et ole nainen. Ilmeisesti haluaisit olla.

Vierailija
55/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää surko. Tänne tulee kyllä uskovaisia lähivuosina ihan riittävästi. Uskonto tosin hieman eri, kuin kristinusko. Sitten saadaankin taas iloita.

Vierailija
56/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen on Suomen rohkein poliitikko. Jo tämän faktan vuoksi kannattaa liittyä ev. lut. kirkkoon (jos siis on joskus kännipäissään päättänyt erota ja toteuttanut uhkauksensa).

Räsänen on säälittävä ressukka ja lääkäriksi kelvoton. Paljon pahaa tehnyt viattomille ihmisille. Osti eduskuntapaikan saikkulappuja auliisti kirjoittelemalla.

Sanoo kuka? Itsensä Jumalan yläpuolelle korottanut Räsänen?

Vierailija
57/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen eronnut kirkosta vuosia sitten koska huomasin että joudun maksamaan ylimääräistä veroa siitä että kuulun kirkkoon. Kirkko tai ylipäätänsä uskonto ei vaikuta elämääni millään tapaa.

Sama juttu. Olen nykyään helluntailainen.

Sitä jengiä, joka yrittää herätellä kuolleita, jotka on mätänemistilassa ja huulet liimattu yhteen?

Sun aika alkaa loppumaan.Viimeisiä viedään.

Vierailija
58/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Kirkon merkitys koko kansan ohjaajana on hiipunut jo aikoja sitten.

--Samaa tahtia kansan moraalin rappeutumisen kanssa.

kouluikäisille lapsille lanseerataan törkeitä s-oppaita, yliopistossa opettaja tunkee hedelmää anukseen ja naiset tienaa onlyfanilla.lapsilla ei ole mitään henkistä perintöä mikä siirtyy vanhemmilta sukupolvilta, eletään pellossa.

Vierailija
59/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kristitty, mutta en kuulu kirkkoon. Erosin kirkosta, sillä seurakunnassa tehdään tiettyjä asioita, jotka eivät edusta kristinuskoa. En siis kuulu kirkkoon, mutta olen uskonnollinen

Vierailija
60/194 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kuten kaikki muutkin syntiä tehneet, elleivät ole ottaneet syntien sovitusta vastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän