Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavallisista tavallisin mies. Nainen puuttuu.

Vierailija
30.11.2024 |

Mikä neuvoksi? Pakka kunnossa ja tässä kuussa 400e säästöön.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Tavastiaa jos sieltä löytyisi naaras

Vierailija
22/31 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan huoli tavallisista tavallisinta miestä. Minulle kelpaa vain sellainen jolla on persoonallisuus.

Pitäisi kelvata. Tässä sen näkee, miten jotkut naiset hakee erikoisuuksia.

Onko erikoisuuden tavoittelua haluta kumppani, joka edes jollain tavalla säväyttää?

Kyllä se vähän on. Niinkuin paratiisilinnut etsii kumppania joilla parhaat sulat, niin tuntuu naisetkin etsivän jotain erikoista joka herättää tunteita. Miksi jotkut naiset on tämmöisiä tunne narkkareita? Kokoajan pitäisi saada kickejä jostakin.

Kysy äidiltäsi, onko hänellä jotain sinkkuystävää tai leskirouvaa sinulle kumppaniksi. Ikähän on vain numero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että yksinäisten ongelma on ettei ne uskalla lähestyä ketään. Minä olin viihteellä pari viikkoa sitten ja sain heti naisen koska menin juttelee naiselle. Veikkaan että suuriin osa naisista odottaa miesten alotteita mutta miehet vaan nysvää jossain baarin nurkassa ja juo kaljaa. Menkää siihen baaritiskille jossa se nainen on ja sanokaa hei tai moi. ja siiitä se lähtee.

Vierailija
24/31 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun koko elämä perustuu siihen naisen "saamiseen" niin on kurja elämä. Mitä sinä sillä naisella teet? Parisuhde vaatii töitä ja sulla ei ole siitä kokemusta niin kohta tulisi ero ja sitten vasta olisitkin rikki ja täällä haukkumassa kaikki naiset ja ruikuttamassa elämän kurjuutta. 

Vierailija
25/31 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan huoli tavallisista tavallisinta miestä. Minulle kelpaa vain sellainen jolla on persoonallisuus.

Erikoisuuksia?!? Sinähän paljastit itsesi: olet persoonaton, hajuton, mauton ja kiinnostamaton, täysin yhdentekevä tapaus. Mihin minä tarvitsisin miestä jolla ei ole yhtään omaa ajatusta?

Vierailija
26/31 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että yksinäisten ongelma on ettei ne uskalla lähestyä ketään. Minä olin viihteellä pari viikkoa sitten ja sain heti naisen koska menin juttelee naiselle. Veikkaan että suuriin osa naisista odottaa miesten alotteita mutta miehet vaan nysvää jossain baarin nurkassa ja juo kaljaa. Menkää siihen baaritiskille jossa se nainen on ja sanokaa hei tai moi. ja siiitä se lähtee.

Täällä on käynnissä toinenkin ketju jossa fiktiivinen DI kertoo epätoivoisista lähestymisyrityksistään. Kaikille pillunkipeille miehille: kun menette baaritiskille vonkaamaan, älkää puhuko vain itsestänne. Älkää kehuko paljonko teillä on rahaa (20 senttiä taskussa vaan).

Vierailija
27/31 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastaan jotain, jossa tapaat ihmisiä, sieltä vois löytyä kumppani ?

Vierailija
28/31 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Naiset kai ne parhaiten tietäisi mikä auttaisi. Jos ikä ei ole este, niin en tiedä mikä vikana. Naiset voisi vähän laskea rimaakin samalla.

Naiset eivät voi pakottaa itseään sinuun ihastumaan. Se joko tapahtuu tai ei. Vain sinä itse voit nostaa sen ihastumisen todennäköisyyttä. 

Vierailija
29/31 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Naiset kai ne parhaiten tietäisi mikä auttaisi. Jos ikä ei ole este, niin en tiedä mikä vikana. Naiset voisi vähän laskea rimaakin samalla.

Et sinä voi muita pyytää laskemaan rimaa. Voit ainoastaan itse laskea omaasi. 

Vierailija
30/31 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa ensin vähän tustustua itseen, mitä muuta sinussa on kuin pinkka kunnossa? Tavallisista tavallisin nainen osaa silti kertoa jotain kiinnostuksen kohteitaan ja asioita joista tykkää. "Tavalliset" yksin jäävät miehet on usein sosiaalisilta taidoiltaan heikommalla tasolla kuin supliikki 5-vuotias. Ehkä kannattaa ensin panostaa ystävyyssuheitsiin, opettelet kertomaan itsestäsi muutakin kuin pankkitilin saldon, siitä se lähtee!

Vierailija
31/31 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko erikoisuuden tavoittelua haluta kumppani, joka edes jollain tavalla säväyttää?

Kyllä se vähän on. Niinkuin paratiisilinnut etsii kumppania joilla parhaat sulat, niin tuntuu naisetkin etsivän jotain erikoista joka herättää tunteita. Miksi jotkut naiset on tämmöisiä tunne narkkareita? Kokoajan pitäisi saada kickejä jostakin.

Jos mitkään kicksit eivät ole tarpeellisia sinun mielestäsi niin ehkä voisit ottaa jonkun hampaattoman haisuli-Helenan pubista elätiksesi?

Jos siis vain jotain naista haet ja kicksit ovat toisarvoisia.