Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni elää täydellisen väärin tehden huonoja valintoja kerta toisensa jälkeen? Haarat voi pitää myös kiinni, vinkki.

Vierailija
30.11.2024 |

Tehdään vääriä valintoja, eikä ymmärretä niiden seurauksia. Haarat ovat levällään joko liian aikaisin (bye bye ura) tai liian myöhään (säteilykään ei enää auta). Ostellaan velaksi autoja ja eletään muutenkin sillä tavoin, että taloudellista puskuria ei synny. Tonnin lisälasku voi romahduttaa kaiken. Ei perehdytä asioihin, ei ymmärretä edes itseään. Ajelehditaan vain virrassa. Eletään täysin väärin.

Tuolla ei ole mitään tekemistä elämäni kanssa. Koko ajan minulla on ollut punainen lanka mielessäni, punainen lanka, joka on johdattanut minut aina kohti parempaa, vain kohti parempaa. Niin moni katsoo peruutuspeiliin ja elää menneisyyden houreita uudestaan ja uudestaan pääsemättä niiden ylitse. Elämäni on ollut täydellinen menestys. Kaikessa olen valinnut vähintään hyvin, suurimmissa osassa erinomaisesti. On mielenrauhaa, joka tulee vankasta taloudesta, on hieno omakotitalo isolla tontilla, on mies ja lapset, jotka ovat sisäistäneet arvomaailmani.

Voi elää väärin. Voi elää oikein. Älä valehtele itsellesi.

"Minna"

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarat auki vain, kun rahamies tulossa reisien väliin. Paljon näkee upeita naisia, joilla on pihatontun näköisiä miehiä.

Vierailija
2/4 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haarat auki vain, kun rahamies tulossa reisien väliin. Paljon näkee upeita naisia, joilla on pihatontun näköisiä miehiä.

Ai nyt kaikilla naisilla ei ollutkaan kaikilla laatikkoleukaista lentäjä kirurgia? Koittakaa nyt pysyä siinä itse keksimässänne narratiivissa, että ulinanne voi rekisteröidä.

Vierailija
4/4 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata haaroja pitää kiinni. Venyttely on hyvin tärkeää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi