oiko yhdeksältä avata jo oluen vai pitääkö odottaa vartin yli?
Kommentit (15)
Odota vartin yli, niin et ole niin juoppo. Juo kahvit ja pari lasia vettä ensin.
Mä avasin tossa suunnilleen 05.52 kun heräsin. Olen pahis.
viime viikolal join vahingossa 6 litraa viiniä ja 2 erikoisolutta 2 päiväss. se on hirvee määrä. 8 pulloa pelkästään viiniä enää en koske myrkkyyn
Onko erikoisolut lahesta vai muuten vaan erikoista?
Jos sitä ei tarvitse kaupasta erikseen lähteä hakemaan niin voit avata sen juuri silloin kun sinulle sopii.
Varauduin eilen ettei tarvitse liikkua kuin sohvan, vessan ja jääkaapin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä Heräsin piritorilta tuohon aikaan ja otin suoraan huikan edessä olleesta avatusta oluesta.
Vierailija kirjoitti:
Varauduin eilen ettei tarvitse liikkua kuin sohvan, vessan ja jääkaapin välillä.
Varsin tehokasta suunnitelmallisuutta. Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty👍🏻
Kyllä tasan yhdeksältä voi jo päivän ensimmäisen avata...
Vierailija kirjoitti:
Aivan kamala ihminen :)
Pahinta on herätä joskus 6-7 aikoihin ja huomata ettei ole yhtään olutta jäljellä. Pitkiä tunteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, hyvä jätkät...jonkun pitäis huolehtia munkin alkoholismista ku mulla ei oo yhtään kaljaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, hyvä jätkät...jonkun pitäis huolehtia munkin alkoholismista ku mulla ei oo yhtään kaljaa...
Ei kai se enää ole niin. Toivottavasti?
Alkkis