Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jollain kaukaisella planeetalla on ihmisen tasoista älyllistä elämää, kuoliko Jeesus heidänkin puolestaan?

Vierailija
30.11.2024 |

Mitä uskovaiset tähän sanoo? Voiko tällaiset avaruusolennot saada kasteen ja liittyä kirkkoon tasavertaisina muiden kanssa vai jätetäänkö heidät kylmästi ulkopuolelle? 

Kommentit (218)

Vierailija
21/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Planeettoja ei mainita raamatussa joten niitä ei ole olemassa.

Eipä mainita myöskään Saimaa-järveä, mutta kaipa se on olemassa.

Vierailija
22/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä Jumala lähetti muita poikiaan erilaisessa ruumiissa sovittamaan eri planeettojen synnit, jos heillä on erilainen ruumiskin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä Jumala lähetti muita poikiaan erilaisessa ruumiissa sovittamaan eri planeettojen synnit, jos heillä on erilainen ruumiskin

Käytännössä me jokainen sovitamme sekä omiamme että toisten syntejä erilaisin tavoin. Voi siis joutua kärsimään toisten ihmisten toimienkin vuoksi. Tämä on realismia ja liittyy karmaan.

Vierailija
24/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tämä nyt aivan spekulaatiota on, niin voimme myös ajatella, että jollain toisella planeetalla ei koskaan tapahtunut syntiinlankeemusta. Silloin ei tarvita vapahtajaakaan.

Vierailija
25/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siis syyttelemme toisia vaikka olisimme itse syyllisiä ja sitenkin ne syytetyt joutuvat kärsimään meidän turhien syytöksiemme takia.

Vierailija
26/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan ajatellaan itsekkäästi ja suppeasti että elämä maailmankauikkeudessa on ainutlaatuista eikä sitä muualla ole kuin tällä pallolla, kaikki eri mieltä olevat poltetaan roviolla noitina ja pakanoina,piste,

Vierailija
27/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuollut eikä ole muualla kuin Maassa tälläistä älyllistä elämää.

Mistä tiedät? Juu, ei ole löydetty, mutta maailmankaikkeus on niin valtava, että sinne mahtuu vaikka mitä.

Vierailija
28/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jokaista asuinkelvollista planeettaa varten varattu oma Jeesus vai onko se se sama kaikille?

Meinaan että jos jokaisella on oma, niin taivaassa on vähän ruuhkaa biljoonien Jeesusten kanssa.

Vierailija
29/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä valopisteet ovat taivaalla uskovaisille, jos siis ei ole planeettoja? Mikä maa on? Tähti voi olla hiipuva planeetta?

Ne ovat planeettoja ja tähtiä tietenkin.

Vierailija
30/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin paljon vähä-älyisiä seta v a mmais a-ateisteja, että epäilen, mahtoiko Jeesus kuolla suomalaisten puolesta ollenkaan ja jos kuoli niin menikö Hänen uhrinsa hukkaan tämän kansan  puolesta?

Vierailija
31/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus oli avaruusolento jonka ufot toivat tänne.

Vierailija
32/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Juu, ei ole löydetty, mutta maailmankaikkeus on niin valtava, että sinne mahtuu vaikka mitä.

No siitä ettei ole läydetty ja siitä että enkelini on kertonut saman asian minulle. Luotan siihen mitä hän kertoo ja opettaa minulle elämästä ja kaikesta. Näkijä

Vierailija
33/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitä ettei ole läydetty ja siitä että enkelini on kertonut saman asian minulle. Luotan siihen mitä hän kertoo ja opettaa minulle elämästä ja kaikesta. Näkijä

*löydetty

Vierailija
34/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jokaista asuinkelvollista planeettaa varten varattu oma Jeesus vai onko se se sama kaikille?

Meinaan että jos jokaisella on oma, niin taivaassa on vähän ruuhkaa biljoonien Jeesusten kanssa.

Tarkoitatko, että taivas on väistämättä äärellinen kokoinen? Ja voihan olla, että sama Jeesus on käynyt tuhansilla planeetoilla, tai että vain harvoissa paikoissa humanoideilla on perisynti, jonka takia Jeesusta  tarvitaan.

Vierailija
35/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tekoälyille oma tekoälyjeesus joka vapahtaa nekin? Kristityt tekoälyt taivaasen ja syntiset katumattomat tekoälyhelvettiin?

Vierailija
36/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko Raamatussa jossain, että elämää ei ole muualla? En muista, että asiasta olisi mitään mainintaa missään kohdassa.

Jos oikein väännetään, ensimmäisen Mooseksen kirjan voi tulkita niin, että Maa on ainoa kappale, jossa edes voisi olla jotain, mutta et kai sellaista väitä?

Vierailija
37/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Saatanan luomaa eksytystä ja harhaa.

Vierailija
38/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tekoälyille oma tekoälyjeesus joka vapahtaa nekin? Kristityt tekoälyt taivaasen ja syntiset katumattomat tekoälyhelvettiin?

Tekoälyt eivät ole syöneet omenapuusta paratiisissa, eli ne ovat synnittömiä ja pääsevät taivaaseen ilman Jeesustakin.

Vierailija
39/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko Raamatussa jossain, että elämää ei ole muualla? En muista, että asiasta olisi mitään mainintaa missään kohdassa.

Jos oikein väännetään, ensimmäisen Mooseksen kirjan voi tulkita niin, että Maa on ainoa kappale, jossa edes voisi olla jotain, mutta et kai sellaista väitä?

Väitän kuten kerroin. Tarinoita saa keksiä ja toki saa olla omaa mieltä asioista. Kerron vain sen mitä mieltä itse olen asioista. En valitettavasti ole niin perehtynyt raamattuun että osaisin kertoa kaiken mitä siellä on kerrottu. Näkijä

Vierailija
40/218 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Saatanan luomaa eksytystä ja harhaa.

Missähän minä sitten olen uinut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme