Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei ilmastonmuutokseen vain sopeuduta? Onko syy polittinen kontrolli?

Vierailija
29.11.2024 |

Ilmasto on aina muuttunut vähän niin kuin ihminen on aina vanhentunut. Ei sitä nuoruudenlähdettä ole olemassa vaan asioihin sopeudutaan, samoin pitäisi vaiin sopeutua ilmastonmuutokseen. Esim rajalaki estää väestömassat tänne.

Onko syy kuitenkin vain poliittinen valtapeli ja ihmisten kontrollointi kun ilmastopolitiikalla ohjaillaa eri kansoja, talouksia, kerätään poliittista valtaa jne?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärioikeisto on rikkaiden työkalu, jonka avulla huomio ohjataan pois järkevistä politiikkatoimista ja rikkaat voivat jatkaa rikastumistaan.

Voitte itse nähdä, miten maailman rikkain mies, Elon Musk, tukee Trumpia.

Vierailija
22/24 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin joku rajalaki pysäyttäisi jonkun kansainvaelluksen, jos ja kun se todella pääsee valloilleen. Naiivia ajattelua. 

Itse en usko, että millään konstilla ihminen pystyisi ilmastonmuutosta pysäyttämään eli minä olen jälleen väliinputoaja, en toisaalta ole mikään pään pensaaseen pistävä, pelkäävä persu, mutta en myöskään tuomiopäivää julistava vihreä, joka vaatii katumaan ja maksamaan kymmenykset pahimpien inkvisiittorien malliin. Mutta hillitsemään kai noilla muutosta vain pyritäänkin, jotta muutos olisi hallitumpaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilidioksidi-narratiivi hyödyttää tutkijoita, joten he käyttävät sitä keppihevosenaan. Fakta; kasvihuonekaasujen osuudet: vesihöyry (päiväntasaajan lähistön meristä) 95%, metaani 2%, hiilidioksidi 2-3% (luonnon tuottamaa puolet).

Vierailija
24/24 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lie huuhaa-uskovaisia tässä ketjussa...