Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin löytää miehen ulkomailta netin kautta, asun Suomessa. Miten onnistuu?

Vierailija
29.11.2024 |

Nainen olen siis. Jonkin aikaa voisin olla kaukosuhteessa, mutta olen valmis muuttamaan miehen asuinmaahan hyvinkin nopeasti, minua ei pidättele täällä mikään. Jostain deittisivustolta kai sitä on katseltava millaisia miehiä siellä hakee seuraa.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kirjeenvaihtokaveri, sellanen perinteinen kirjeenvaihto. 

Vierailija
22/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattele itteäs 20v. vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele uusi kieli ja yritä löytää ihmisiä kielen harjoitteluun tarkoitetuista sovelluksista, missä voi jutella eri ihmisten kanssa. Näin löydät miehen tästä valitsemastasi maasta, osaat jo maan kielen, voit mennä miehesi kanssa naimisiin ja muuttaa tähän maahan asumaan hänen kanssaan. Ensin on tietenkin tärkeää tavata hänet vaikka Suomessa tai mennä hänen maahansa pariksi viikoksi, jotta näet millainen henkilö on kyseessä. Tällä tavalla periaatteessa asutte yhdessä ainakin sen muutaman viikon, ja sitten voitte päättää tuntuuko tämä suhde hyvältä. Suosittelen myös kaukosuhdetta vähintään noin 3~6 kuukaudeksi tämän ensimmäisen tapaamisen jälkeen, jotta näet kuinka hyvin mies välittää sinusta ja kuinka paljon on valmis käyttämään omaa aikaansa sinuun. Toivon onnea!

Terveisin kokenut nainen

Vierailija
24/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tasokas mies haluaisi deittailla Suomessa asuvaa mammaa? Googleta miltä ne ranskalaiset ja italialaiset naiset näyttää. Ei kukaan tasokas mies ala soittelee suomeen jotain videopuheluita kun voi mennä ovesta ulos ja löytää samaa kieltä puhuvan kauniin naisen.

Hajontaa on sielläkin ulkonäössä, suurin osa tavallisen näköisiä.

Vierailija
25/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tasokas mies haluaisi deittailla Suomessa asuvaa mammaa? Googleta miltä ne ranskalaiset ja italialaiset naiset näyttää. Ei kukaan tasokas mies ala soittelee suomeen jotain videopuheluita kun voi mennä ovesta ulos ja löytää samaa kieltä puhuvan kauniin naisen.

Blondeilla menee lujempaa. Vetyperoksidia hiuksiin ja siniset piilarit ja löytyy ottajia.

Vierailija
26/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondeilla menee lujempaa. Vetyperoksidia hiuksiin ja siniset piilarit ja löytyy ottajia.

En ole blondi :( Tummanruskeat hiukset, luonnostaan tummat kulmakarvat ja ripset. Iho on kyllä aika vaalea. Silmät vihertävät. 

Ap

Vierailija
27/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli chat appeja. En tiedä onko nykyään. kokeile sellaisia

Vierailija
28/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset etsi Suomesta, ja mene sitten yhdessä ulkomaille?

Vierailija
29/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele uusi kieli ja yritä löytää ihmisiä kielen harjoitteluun tarkoitetuista sovelluksista, missä voi jutella eri ihmisten kanssa. Näin löydät miehen tästä valitsemastasi maasta, osaat jo maan kielen, voit mennä miehesi kanssa naimisiin ja muuttaa tähän maahan asumaan hänen kanssaan. Ensin on tietenkin tärkeää tavata hänet vaikka Suomessa tai mennä hänen maahansa pariksi viikoksi, jotta näet millainen henkilö on kyseessä. Tällä tavalla periaatteessa asutte yhdessä ainakin sen muutaman viikon, ja sitten voitte päättää tuntuuko tämä suhde hyvältä. Suosittelen myös kaukosuhdetta vähintään noin 3~6 kuukaudeksi tämän ensimmäisen tapaamisen jälkeen, jotta näet kuinka hyvin mies välittää sinusta ja kuinka paljon on valmis käyttämään omaa aikaansa sinuun. Toivon onnea!

Terveisin kokenut nainen

En ole ennen kuullutkaan sovelluksista, joissa voi samalla jutella toisten kanssa kun opiskelee kieltä. Haluatko kertoa jonkun sovelluksen?

Itse siis ihan englantia haluan parantaa ja ehkä hieman pieni toive löytää ystäviä Irlannista. En nyt kumppania havittele, vaan ihan kaverimielessä, sillä tulen muuttamaan sinne vuoden päästä työsiirron vuoksi.

Vierailija
30/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sijainnin esim. Tinderissa paikkakunta joku suuri kaupunki noista maista. Esittely tekstiin kerrot voivasi muuttaa jne. 

Vierailija
31/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen tuolta Välimeren alueelta :) Espanja tai Italia. Elämäniloisia ihmisiä, maassa on kulttuuria ja ruokakin houkuttelee enemmän kuin nämä perinteiset suomalaiset nakkisoosit. 

Ap

Vierailija
32/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat sijainnin esim. Tinderissa paikkakunta joku suuri kaupunki noista maista. Esittely tekstiin kerrot voivasi muuttaa jne. 

Okei, kiitti vinkistä. En ole koskaan käyttänyt Tinderiä joten en tiennyt että Suomesta käsin voi hakea kumppania toisesta maasta. Ja tottakai kerron haluavani muuttaa. 

Ap

Vierailija
33/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä kun ottaa maksullisen version, niin paikkaa voi vaihtaa. Eli näkee vaikka ne Barcelonan miehet. Olin vasta Espanjassa ja kokeilin tinderiä. Paljon komeita miehiä, vaikka ei ollut mikään suurkaupunki. Ja paljon sain tykkäyksiä ja matcheja. Ja viestejä. Joten kateellisten Suomi miesten ulinaa nuo aiemmat viestit. Olen toki ihan nätti ja hoikka, vaalea. Ketään en tavannut, kun ei siinä ollut aikaa juurikaan. Eikä oikeastaan ollut edes tarkoitus, halusin vain nähdä tarjonnan. Ja olihan se parempaa. Muutamalle vastasin ja yhden kanssa vieläkin laitetaan viestiä. Mitään suhdetta tästä ei kyllä kehity, ihan kiva tyyppi, mutta tuskin mitään tulee. Ja minulla oli esittely teksti englanniksi, joten kyllä ne miehetkin laittoi englanniksi. 

Vierailija
34/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa on mennä ko. Maahan töihin vuodeksi tai lyhyemmäksi aikaa. Normaalielämän kautta siellä voi löytyä vaikka mitä. 

Voi tulla pettymys mutta Espanjassa maksaa vinkku 1 e litra murheeseen.

Vierailija
35/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen tuolta Välimeren alueelta :) Espanja tai Italia. Elämäniloisia ihmisiä, maassa on kulttuuria ja ruokakin houkuttelee enemmän kuin nämä perinteiset suomalaiset nakkisoosit. 

Ap

Mun mielestä aika samanlaista ruokaa, Samat Liidelit ne on täälläkin.

Vierailija
36/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on löysäpillu roikkutissi ei hoset sinua huoli.

En ole synnyttänyt, olen lapseton.

Ap

No sitten pyydän nöyrästi anteeksi sinulta ja kaikilta isoperse ihra suomi neidoilta.

Vierailija
37/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa Gambia dating.

Ei kiitos. Haluan miehen Espanjasta tai Italiasta. Valkoihoisen.

Ap

Meet sinne Espanjaan ja Italiaan.

Joo, mutta ajattelin netin kautta, sillä ei sitä välttämättä yhdellä matkareissulla löydy. 

Ap

Muuta hakusijainti sinne Italiaan tai Espanjaan. Takuulla saat sieltä machokulttuurissa kasvaneen naistenhakkaajan. Naisen paikka siellä on hellan ääressä ja varaudu siihen että miehen äiti päättää teidän molempien elämästä. Se onkin ainoa asia jossa naisella (anopilla) on siellä valtaa.

Vierailija
38/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on löysäpillu roikkutissi ei hoset sinua huoli.

En ole synnyttänyt, olen lapseton.

Ap

No sitten pyydän nöyrästi anteeksi sinulta ja kaikilta isoperse ihra suomi neidoilta.

He voivat sentään päästä läskeistä eroon ruokavaliolla ja liikunnalla. 

Vierailija
39/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikset osaa tehdä muuta ruokaa kuin nakkisoosia?

Vierailija
40/76 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä kun ottaa maksullisen version, niin paikkaa voi vaihtaa. Eli näkee vaikka ne Barcelonan miehet. Olin vasta Espanjassa ja kokeilin tinderiä. Paljon komeita miehiä, vaikka ei ollut mikään suurkaupunki. Ja paljon sain tykkäyksiä ja matcheja. Ja viestejä. Joten kateellisten Suomi miesten ulinaa nuo aiemmat viestit. Olen toki ihan nätti ja hoikka, vaalea. Ketään en tavannut, kun ei siinä ollut aikaa juurikaan. Eikä oikeastaan ollut edes tarkoitus, halusin vain nähdä tarjonnan. Ja olihan se parempaa. Muutamalle vastasin ja yhden kanssa vieläkin laitetaan viestiä. Mitään suhdetta tästä ei kyllä kehity, ihan kiva tyyppi, mutta tuskin mitään tulee. Ja minulla oli esittely teksti englanniksi, joten kyllä ne miehetkin laittoi englanniksi. 

Tarjonta upeaa mutta mistään ei kuitenkaan tule mitään siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme