Olin 17v treffeillä, kun tyttö sanoi, etten pysty tarjoamaan hänelle samaa elintasoa, johon hän on tottunut.
Hänen isänsä oli sanonut, ettei ammattikoulun käynyttä kannata tapailla. En sanonut mitään!! Lähdin vain tilanteesta pois. Näinkö on? Money talk!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se typy oli 17v, niin lähetä se mun kanssa treffeille - pystyn varmasti tarjoamaan paljon korkeamman elintason kuin hänen isänsä pystyy.
m58, läähpuuh
Lääh puuh Pentti, työnnä vielä sentti!
Täällä toinen himokas setämies. Piirakat pyöreiksi tänä iltana.
Niin oletko nyt pettynyt vai helpottunut?
Olisitko oikeasti halunnut jonku miehen siivellä elävän naisenalun?
Olisit sanonut, että "mee sitte kotia kasvamaan!"
Tytön pitää sitten valita isänsä ikäinen tai vanhempi setämies, jos elintason pysyvyys on kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Koulutus ja työpaikka on paljon parempi asia kuin oletettu elintaso. Pää pystyyn, ap. Ehdit ansaita vielä vaikka kuinka.
Leuka rintaan, poika, ja kohti uusia elämänpettymyksiä. Takaan, että niitä riittää matkan varrella. Mutta mutta: mikä ei tapa, se vahvistaa. Terveisin kokenut setämies
Kannattaa olla tyytyväinen. Tyttö oli ikävä ja itsekäs, eikä tainnut olla työhalujakaan. Kertoi nää ääneenkin, eli huonot käytöstavat.
Löydät kyllä kivan ja mukavan, joka tienaa myös itse. Ei kannata ilkeää elättiä ottaakaan.
Lääh puuh Pentti, työnnä vielä sentti!