Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä oikeudella pankki kieltäytyy antamasta käteistä?

Vierailija
29.11.2024 |

Jonotin konttorissa lähemmäs tuntia ja vastasin virkailijan kysymyksiin tavanomaisesti. Millä oikeudella hän voi kieltäytyä antamasta minulle minun rahojani?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilee rahanpesua ja rikollista toimintaa.

Voin silti nostaa automaatista, eivät voi estää. Pakottavat vaan maksamaan palvelumaksuja.

Vierailija
22/30 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tililläsi ei ole rahaa.

On kyllä rahaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ollut henkkareita mukana.

Tililläsi ei ollut rahaa.

Kellonaika oli sellainen, ettei kyseissä pankissa käsitelty käteistä rahaa.

Ei ollut mitään noista. Tenttasi, että miksen muka voi maksaa tilisiirrolla ja vastasin, että haluan maksaa käteisellä. Ei kelvannut. Saarnasi, että voi tulla tulipalo ja rajat ovat pankissa turvassa. Meniköhän ihan laillisesti?

Vierailija
24/30 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tilillä olevat rahat on pääsääntöisesti meidän käytössä ja sinä saat ne vasta kun se sopii meille. Sillä ei ole mitään merkitystä tarvitsetko ne itse

Terveisin OP

Vierailija
25/30 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin 30 000 euroa käteistä. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
26/30 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin 30 000 euroa käteistä. Ei mitään ongelmaa.

Et varmaan ole OP:n asiakas

Vierailija
27/30 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, jos eivät antaneet rahoja.

Ehkä se pitää etukäteen ilmoittaa, miksi nostat tilin tyhjäksi ja koska nostat. Ei siellä tiskin takana rahoja säilytetä.

Jos vaikka muuttaa ulkomaille ja lopettaa tilinsä Suomessa, niin onhan ne rahat itselle saatava. Ei niitä todellakaan suomalaiselle pankille tarvi lahjoittaa muuton ja lähdön yhteydessä.

Jos taas ei ole tämmöisiä aikeita ja haluaa viimeistä senttiä myöten nostaa rahansa, vaikka haluaa pitää tilinsä edelleen, niin se ei onnistu, koska pankki saa pidättää tilillä rahaa jonkun verran, esim. sen verran, että tilin hoitomaksut ym. tulevat maksettua tililtä. Jne. Riippuen, mikä on oma tilanne.

Vierailija
28/30 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda S-pankkiin. S-pankin tililtä voit nostaa ja tallentaa rahaa Prisman kassalla.

Vierailija
29/30 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pankki: Kortissa on turvallisuussyistä nostoraja, joka koskee automaattinostoja sekä nostoja rahanvaihdon yhteydessä, esimerkiksi valuutanvaihtopisteissä. Suomessa nostoraja on 500 euroa 24 tunnissa ja yhteensä 1500 euroa viikossa. Ulkomailla nostoraja on 1000 euroa 24 tunnissa ja 3000 euroa viikossa.

Vierailija
30/30 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs pankki: Kortissa on turvallisuussyistä nostoraja, joka koskee automaattinostoja sekä nostoja rahanvaihdon yhteydessä, esimerkiksi valuutanvaihtopisteissä. Suomessa nostoraja on 500 euroa 24 tunnissa ja yhteensä 1500 euroa viikossa. Ulkomailla nostoraja on 1000 euroa 24 tunnissa ja 3000 euroa viikossa.

Kerralla voit nostaa tai tallettaa enintään 200 euroa, toimipaikasta riippuen myös enemmän. Kalenterikuukauden aikana voit tallettaa yhteensä enintään 1 000 euroa tai talletuskertoja voi olla enintään viisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän