Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni mies etenkin tahtoo toivovan 50/50 parisuhdetta. Mitä siis tarkoittaa?

Vierailija
29.11.2024 |

Kotityöt hoidetaan 50/50 vaiko yhdessä vietetty aika 50/50? Olen yrittänyt kysyä miehiltä, mutta kukaan ei ole selittänyt asiaa minulle ja osa blokkaa heti kun ovat ilmaisseet haluvansa 50/50 parisuhteen.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä on minulta kokematta mieskumppani, joka maksaisi edes 25 % yhteisen talouden menoista. 50/50 olisi upeaa, mutta ainahan miehille tulee niitä "yllättäviä rahareikiä", joiden vjoksi tässäkään kuussa ei voi maksaa omaa osuuttaan.

Eroa?

Olen eronnut jo monta kertaa.

Vierailija
82/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs suomalaisia muijia ärsyttää, kun naisen pitäisi maksaa puolet laskuista ja vuokrasta, tehdä ruokaa ja siivota.

Ovat oppineet liian hyvälle, kun mies maksaa kaiken ja imuroi päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs suomalaisia muijia ärsyttää, kun naisen pitäisi maksaa puolet laskuista ja vuokrasta, tehdä ruokaa ja siivota.

Tämä oli kai sarkasmia?

Vierailija
84/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Naisilla on aina tuo state of mind, että mies maksaa ja hoitaa kodin. Ei ihme, että nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.

Vierailija
85/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulut puoliksi, minusta. Toki se tarkoittaa, että kaikki muukin puoliksi, eli kotityöt, aikanaan lastenhoito jne. Oikeasti fiksuilla ihmisillä tietysti lasten tullessa rahat muuttuu yhteisiksi, koska kaikkea on mahdotonta jakaa 50/50, ja mies saa olla aika kovatuloinen, jos pystyy kompensoimaan naiselle tulonmenetykset lapsen tullessa. 

Miehet myös tuppaavat syömään enemmän kuin tämmöinen 55kg nainen eli ruuat pitäis mennä 40/60. Kenenkään autosta tai alkoholista en ala maksamaan 50/50, kun en itse moisia käytä.

Vierailija
86/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa vienoa toivetta, että nainen painaisi vielä 50-vuotiaanakin korkeintaan 50kg. Haaveeksihan se useimmilla tahtoo jäädä.

Vierailija
87/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä tarkoittaa sitä miesten hyötymisulinaa, siis kuinka nainen ei saisi hyötyä miehestä eikä varsinkaan taloudellisesti, samalla nämä miehet leikkivät sokeaa niille kaikilke muille asioille, joista jokainen ok parisuhteessa elävä "hyötyy". Kylmien mieslasten juttuja siis.

Vierailija
88/97 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone poistaa kaksi varmasti väärää vastausta

Vierailija
89/97 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on päässä vikaa jos haksahtaa suomalaiseen naiseen.

Vierailija
90/97 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö? Minä maksan vuokran. Mies antaa mulle oman osuutensa vuokrasta. Minä ostan ruoat.

Vierailija
91/97 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus, että miehet toivovat että kulut jaetaan joko 50-50 tai sitten tulojen suhteessa ja että kotityöt tehdään 50-50. 

Onko tämä joku ihan uusi trendi, että miehet ilmoittautuvat tekemään puolet kotitöistä (ja tekevät myös?). En ole koskaan kuullut tuollaisesta miehestä. Kuulostaa toteutuessaan siltä, että suhde voisi olla mahdollinen.

Ihan normaalia, ollut jo melko pitkään. Useimmat tuntemani miehet myös käyttävät isyysvapaan/vanhempani vapaan niin että se menee myös puoliksi. 

Vierailija
92/97 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa vienoa toivetta, että nainen painaisi vielä 50-vuotiaanakin korkeintaan 50kg. Haaveeksihan se useimmilla tahtoo jäädä.

Oho, tuolla painolla minun BMI olisi noin 16. Tuskin eläisin viisikymppiseksi.

Vierailija
93/97 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, tuolla painolla minun BMI olisi noin 16. Tuskin eläisin viisikymppiseksi.

Noh, nämä on näitä, jotka eivät ole koskaan nähneet elävää naista. Sairaalloinen alipaino tuo olisi minullekin, eikä rakastava puoliso tietenkään toivoisi hengenvaaraa puolisolleen. Mutta kun ei ole riskiä siitä, että ikinä tapaisi oikean ihmisen, voi höpöttää mitä haluaa. 

Vierailija
94/97 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tienaava aasialainen wolttaa, vaikka asuisikin Aasiassa tai menee päivän jälkeen takeaway ravintolaan. Enkä tajua miksi wolttaus koetaan saatanasta seuraavana. 

Miten mahtaa aasialaisilta naisilta sujua ruskean kastikkeen tekeminen?

Vierailija
95/97 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen täytyy osata laittaa ruokaa.

Wolttia vinguttavat ja puolivalmista laittavat naiset ovat roskaa. Nainen tekee yhden kuukauden aikana ruuat ja mies seuraavan.

Onko liikaa pyydetty, että nainen tekee miehelleen ruskean kastikkeen, perunoita ja lihamureketta? Vai estääkö feminismi tuon?

Mies25

Ruskeaa kastiketta, perunoita ja lihamureketta tekevät juuri ne, jotka eivät osaa laittaa ruokaa.

Vierailija
96/97 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei toimi ellei siihen kumpikin panosta ja sitoudu

100/100

Vierailija
97/97 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulut jawtaan 50/50. Jopa silloin kun nainen on vanhempainrahan varassa.

Kyllä, myös silloin kun vaimo on kotihoidon tuella n.300€/kk.

Erään tutun mies jopa vaati, että kun vaimo oli myynyt kirppiksellä vanhoja lasten vaatteita, miehen kuului mielestään saada puolet myyntituloista. 

Tasa-arvoa parhaimmillaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi