Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni mies etenkin tahtoo toivovan 50/50 parisuhdetta. Mitä siis tarkoittaa?

Vierailija
29.11.2024 |

Kotityöt hoidetaan 50/50 vaiko yhdessä vietetty aika 50/50? Olen yrittänyt kysyä miehiltä, mutta kukaan ei ole selittänyt asiaa minulle ja osa blokkaa heti kun ovat ilmaisseet haluvansa 50/50 parisuhteen.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen täytyy osata laittaa ruokaa.

Wolttia vinguttavat ja puolivalmista laittavat naiset ovat roskaa. Nainen tekee yhden kuukauden aikana ruuat ja mies seuraavan.

Onko liikaa pyydetty, että nainen tekee miehelleen ruskean kastikkeen, perunoita ja lihamureketta? Vai estääkö feminismi tuon?

Mies25

25v ja itkee naiselta ruskeaa kastiketta🤔

Taisit olla 25v 60-luvulla😅

Vierailija
62/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että kulut puoliksi, vaikka mies söisi kolme kertaa enemmän kuin nainen. Lisäksi tämä jako koskee vain rahaa, ei kotitöitä, ne kuuluu naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulut puoliksi, minusta. Toki se tarkoittaa, että kaikki muukin puoliksi, eli kotityöt, aikanaan lastenhoito jne. Oikeasti fiksuilla ihmisillä tietysti lasten tullessa rahat muuttuu yhteisiksi, koska kaikkea on mahdotonta jakaa 50/50, ja mies saa olla aika kovatuloinen, jos pystyy kompensoimaan naiselle tulonmenetykset lapsen tullessa. 

Minä olisin innosta soikeana, jos joku oikeasti haluaisi kaikki kulut lapsesta mukaan lukien äidin tulomenetykset vrt. normaaliin työssäkäyntiin. Ei taida 50/50-miehet sitä oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
64/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että nainen hoitaa kotityöt ja mukulat, mutta kulut menee ehdottomasti puoliksi (vaikka nainen olisi äitiyslomalla tai tienaisi miestä vähemmän)

Itse en tällaiseen suhteeseen lähtisi. Hyvässä parisuhteessa jako on aina 100-100, eli molemmat antaa 100% itsestään (kuinka paljon on mahdollista maksaa arjessa, kuinka paljon jaksaa hoitaa lapsia ja kotitöitä, toisen osapuolen hemmottelu, itsensä hemmottelu jne.). Oikea rakkaussuhde ei perustu mihinkään kolikoiden jakamiseen tasan, vaan toisen osapuolen arvostamiseen ja tukemiseen tilanteesta riippumatta. Tässä otan huomioon toki myös sen, jos mies vaikka jää työttömäksi, minä tietysti otan koppia raha-asioista, eli ihan turha huudella mistään epätasa-arvosta

Vierailija
65/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kämmpis suhde 50/50.

Vierailija
66/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mies loisii naisessa ja tulevaisuudessa myös lapsessa, ei kanna vastuutaan ja yhteiskunnallista sekä sosiaalista rooliaan miehenä, ei ole aikuistunut vaan miesvauva tai -lapsi, mutta todennäköisesti kuitenkin odottaa ja vaatii naiselta satojen, tuhansien, kymmenien tuhansien ja satojen tuhansien arvoisia seksipalveluksia... Eli hyväksikäyttäjä

Tätä esiintyy paljon mutta on hyvä muistaa, että nainen yksin päättää aina synnyttääkö lapsen/lapset vai ei, joten miestä ei voi ihan täyteen vastuuseen asettaa, jos hän itse on sitä mieltä, että hänestä ei ole vastuun kantajaksi eikä maksumieheksi, tällöin on siis hyvin vastuutonta naiselta lähteä asettamaan miestä tuollaiseen tilanteeseen.

Nainen on ihan capaa abortoimaan sen sikiön. 

Vierailija
67/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa, että kulut puoliksi, vaikka mies söisi kolme kertaa enemmän kuin nainen. Lisäksi tämä jako koskee vain rahaa, ei kotitöitä, ne kuuluu naiselle.

Ne kotityöthän hoituu naiselta niin näppärästi kun on sitä varten koko elämä valmistauduttu. 

Vierailija
68/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mies loisii naisessa ja tulevaisuudessa myös lapsessa, ei kanna vastuutaan ja yhteiskunnallista sekä sosiaalista rooliaan miehenä, ei ole aikuistunut vaan miesvauva tai -lapsi, mutta todennäköisesti kuitenkin odottaa ja vaatii naiselta satojen, tuhansien, kymmenien tuhansien ja satojen tuhansien arvoisia seksipalveluksia... Eli hyväksikäyttäjä

Tätä esiintyy paljon mutta on hyvä muistaa, että nainen yksin päättää aina synnyttääkö lapsen/lapset vai ei, joten miestä ei voi ihan täyteen vastuuseen asettaa, jos hän itse on sitä mieltä, että hänestä ei ole vastuun kantajaksi eikä maksumieheksi, tällöin on siis hyvin vastuutonta naiselta lähteä asettamaan miestä tuollaiseen tilanteeseen.

Minusta tämän säännön tulisi mennä niin, että jos lapsi on hankittu yhteisellä päätöksellä ja molemma

Jos mies ei ole valmis kantamaan vastuuta lapsesta, niin hänen on syytä pidättäytyä kaikesta sellaisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä, jossa naisella on mahdollisuus tulla raskaaksi.

Vierailija
69/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että nainen hoitaa kotityöt ja mukulat, mutta kulut menee ehdottomasti puoliksi (vaikka nainen olisi äitiyslomalla tai tienaisi miestä vähemmän)

Itse en tällaiseen suhteeseen lähtisi. Hyvässä parisuhteessa jako on aina 100-100, eli molemmat antaa 100% itsestään (kuinka paljon on mahdollista maksaa arjessa, kuinka paljon jaksaa hoitaa lapsia ja kotitöitä, toisen osapuolen hemmottelu, itsensä hemmottelu jne.). Oikea rakkaussuhde ei perustu mihinkään kolikoiden jakamiseen tasan, vaan toisen osapuolen arvostamiseen ja tukemiseen tilanteesta riippumatta. Tässä otan huomioon toki myös sen, jos mies vaikka jää työttömäksi, minä tietysti otan koppia raha-asioista, eli ihan turha huudella mistään epätasa-arvosta

Avio - ja avo suhteessa onkin elatusvelvollisuus kun työtön puoliso ei saa mitään asumiskustannuksiin. Siinä ei enää ole jako 100-100%

Vierailija
70/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat 50-vuotiaita?

Vierailija
71/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tienaava aasialainen wolttaa, vaikka asuisikin Aasiassa tai menee päivän jälkeen takeaway ravintolaan. Enkä tajua miksi wolttaus koetaan saatanasta seuraavana. 

Vierailija
72/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen naisnäkökulma ajatella itsensä maksullisena naisena, ja sit vielä ihmetellään kun h*oritellaan. Pitäkää tunkkinne. Ulkonailta löytyy kunnollisia naisia, eikä mitään ahneita ja kateellisia prinsessasyndroomaisia hyväksikäyttäjiä.

Saatat kokea ylätyksen.

Vierailija
73/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulut puoliksi mutta nainen sitten hoitaa kaiken muun eli oman työnsä lisäksi ruokaostokset+kokkaus, siivous, pyykit, mahdolliset lapset ja seksipalvelut miehen halujen mukaan.

50/50 tarkoittaa myös ruokaostokset+kokkaus, siivous, pyykit, mahdolliset lapset. Pitää olla aika tyhmä, jos ei tajua tuota..

Vierailija
74/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on minulta kokematta mieskumppani, joka maksaisi edes 25 % yhteisen talouden menoista. 50/50 olisi upeaa, mutta ainahan miehille tulee niitä "yllättäviä rahareikiä", joiden vjoksi tässäkään kuussa ei voi maksaa omaa osuuttaan.

Vierailija
75/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä yritti tuota kun puhuttiin yhteenmuutosta. Sanoin siitä, että tottakai! Mun tulot vuodessa on 95 000 euroa ja hänen on 120 000 euroa. Yhteenlaskettuna siis 215 000 euroa. Se puoliksi niin mä saan 10 000 euroa vuodessa lisää käyttörahaa. Hän omistaa asunnon: lainaa on 200 000 jäljellä niin otan puolet lainasta ja asunnosta. Mä maksan ruoan kokonaan ja siihen menee noin 1000 euroa kuukaudessa meiltä kahdelta. Multa yksin menee noin 150 euroa kun en paljon mitään syö ja aina samoja yksinkertaisia safkoja. Mies kun syö aivan järkyttäviä määriä ja kalliisti. Maksan myös sähkölaskun, joka on noin 1000 euroa kuukaudessa. Vettä hän käyttää hyvinkin holtittomasti ja kuukaudessa vesilasku on lähes 80€. Teen kaikki, siis aivan kaikki kotityöt. Jos hän ottaa niistä puolet vastuulleen niin olen onnellinen ellei sitten halua omalle osalleen ostaa palveluna, sitä en maksa kun itse kuitenkin oman osuuden teen. Mulla on opintolainaa noin 60 000 euroa, hän saa puolet siitä kun saa puolet myös mun palkasta. Saa tottakai käyttää mun työsudeautoa niin paljon kuin haluaa, mutta sen kulut myös puoliksi, joka olisi hänelle 150 euroa kuukaudessa ja bensat.

tämä oli syy, miksi erosin tuosta idiootista. Ei kuulemma käynyt, että saan puolet hänen palkastaan, asunnostaan, hänen täytyy alkaa tekemään jotain kotinsa eteen ja maksamaan noita kuluja, jotka eivät hänen kukkaroaan kasvata. Alkoi ihan riittävästi vituttamaan tuollainen asenne, että 50/50 kun on sopivaa. 

Vierailija
76/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtykää deittailemaan Viron päähän. Toki miehet saattavat toivoa että nainen uskaltaisi näyttää naiseuttaan, mutta vastineeksi pääset oikeasti valitsemaan, ja Sen Oikean kanssa saat olla nainen. Ihmeessä jätät heti, jos ei vastaa energioihisi. Sen verta sanon ettei riitä et laittaudut naisellisemmaksi, vaan annat miehelle tilaa. Tätä tarkoitin todetessani lähdet menemään, ellet koe saavasi vastakaikua. Treffit voivat mennä 50/50 tai miten itse sovitte.  https://www.mamba.ru/fi/landing/estonia-10968/guys

Vierailija
77/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs suomalaisia muijia ärsyttää, kun naisen pitäisi maksaa puolet laskuista ja vuokrasta, tehdä ruokaa ja siivota.

Vierailija
78/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on minulta kokematta mieskumppani, joka maksaisi edes 25 % yhteisen talouden menoista. 50/50 olisi upeaa, mutta ainahan miehille tulee niitä "yllättäviä rahareikiä", joiden vjoksi tässäkään kuussa ei voi maksaa omaa osuuttaan.

Eroa?

Vierailija
79/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tosi mukavaa, että miehet ovat reipastuneet kantamaan vastuunsa omasta puolikkaastaan kotitöitä ja lastenhoitoa. Kyllä sitä kelpaa mainostaakin. 

Vierailija
80/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen käy kokkaamassa, siivoamassa ja panemassa - toiset 50% ajasta mies käyttää sitten omiin menoihinsa ja vieraissa käymiseen. Tämä on parisuhteen optimi miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi