Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni mies etenkin tahtoo toivovan 50/50 parisuhdetta. Mitä siis tarkoittaa?

Vierailija
29.11.2024 |

Kotityöt hoidetaan 50/50 vaiko yhdessä vietetty aika 50/50? Olen yrittänyt kysyä miehiltä, mutta kukaan ei ole selittänyt asiaa minulle ja osa blokkaa heti kun ovat ilmaisseet haluvansa 50/50 parisuhteen.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus, että miehet toivovat että kulut jaetaan joko 50-50 tai sitten tulojen suhteessa ja että kotityöt tehdään 50-50. 

Vierailija
22/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50, parisuhteessa, onko tämä joku sträppärijuttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen täytyy osata laittaa ruokaa.

Wolttia vinguttavat ja puolivalmista laittavat naiset ovat roskaa. Nainen tekee yhden kuukauden aikana ruuat ja mies seuraavan.

Onko liikaa pyydetty, että nainen tekee miehelleen ruskean kastikkeen, perunoita ja lihamureketta? Vai estääkö feminismi tuon?

Mies25

Sen oman kokkauskuukauden aikana kumpikin tekee just niitä ruokia, joita itse haluaa syödä. Mies saa perunoita, lihamureketta ja ruskeaa kastiketta omalla kokkausvuorollaan.

Vierailija
24/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wolttia vinguttavat ja puolivalmista laittavat naiset ovat roskaa. Nainen tekee yhden kuukauden aikana ruuat ja mies seuraavan.

Onko liikaa pyydetty, että nainen tekee miehelleen ruskean kastikkeen, perunoita ja lihamureketta? Vai estääkö feminismi tuon?

Mies25

Ei, mutta veganismi estää. Olin kasvissyöjä jo ennen kuin sinä olit syntynyt. Se ei ole mulle mikään dieetti... en ikinä laittaisi miehelle lihaa. 

Vierailija
25/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa naiset kuinka surkeaa ainesta nykt miehet on. Teitä ei arvosta pätkääkään

Suosittelen muslimi miestä, joka maksaa rahaa teistä teidän isälle ja saatte siltä rahat itsellenne. Mutta nämä valkonaamat on ihan roska sakkia. Onneksi nämä kuolee sukupuuttoon muutenkin.  NS. Luonnonvalinta

Kulut 50/50 miehillä ei Suomessa minkään maalainen nainen tee yhtään mitään.  Ja tuskin missään muussakaan maan kolkassa...  Utopistisia vaatimuksia näiltä kalpeilta prinssi nakeilta...

Vierailija
26/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies25

Sen oman kokkauskuukauden aikana kumpikin tekee just niitä ruokia, joita itse haluaa syödä. Mies saa perunoita, lihamureketta ja ruskeaa kastiketta omalla kokkausvuorollaan.

Ihanaa, kun nainen välittää miehestä.  "Tee ite omat ruokasi!" Wau, taisin rakastua sinuun.

Mies25

Vierailija
27/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies25

Ei, mutta veganismi estää. Olin kasvissyöjä jo ennen kuin sinä olit syntynyt. Se ei ole mulle mikään dieetti... en ikinä laittaisi miehelle lihaa. 

Etsi sitten vegaanimies tai pysy incelinä.

Mies25

Vierailija
28/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa naiset kuinka surkeaa ainesta nykt miehet on. Teitä ei arvosta pätkääkään

Suosittelen muslimi miestä, joka maksaa rahaa teistä teidän isälle ja saatte siltä rahat itsellenne. Mutta nämä valkonaamat on ihan roska sakkia. Onneksi nämä kuolee sukupuuttoon muutenkin.  NS. Luonnonvalinta

Kulut 50/50 miehillä ei Suomessa minkään maalainen nainen tee yhtään mitään.  Ja tuskin missään muussakaan maan kolkassa...  Utopistisia vaatimuksia näiltä kalpeilta prinssi nakeilta...

Muslimit voittaa suomalaiset ukot 100-0.

Vierailija
29/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
30/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mies loisii naisessa ja tulevaisuudessa myös lapsessa, ei kanna vastuutaan ja yhteiskunnallista sekä sosiaalista rooliaan miehenä, ei ole aikuistunut vaan miesvauva tai -lapsi, mutta todennäköisesti kuitenkin odottaa ja vaatii naiselta satojen, tuhansien, kymmenien tuhansien ja satojen tuhansien arvoisia seksipalveluksia... Eli hyväksikäyttäjä

Tätä esiintyy paljon mutta on hyvä muistaa, että nainen yksin päättää aina synnyttääkö lapsen/lapset vai ei, joten miestä ei voi ihan täyteen vastuuseen asettaa, jos hän itse on sitä mieltä, että hänestä ei ole vastuun kantajaksi eikä maksumieheksi, tällöin on siis hyvin vastuutonta naiselta lähteä asettamaan miestä tuollaiseen tilanteeseen.

Minusta tämän säännön tulisi mennä niin, että jos lapsi on hankittu yhteisellä päätöksellä ja molemma

Yksinkertaisinta olisi, että valtio verottaisi miehiä kovemmin ja vapauttaisi heidät emovelvollisuudesta, ja nainen saisi hankkiä näillä rahoilla lastenhoitoapua. Perheväkivaltakin on niin yleistä, että miehen huoltajuus on todella suuri riski ja haitta myös lapsille. Uk:ssa yhteishuoltajuuksissa 1/6 tyttölapsesta ahdistellaan seksuaalisesti lapsena. Sellainen ei vaan vetele, miehet on saatava kuriin jos yhteiskunnat aikovat vielä uudistua orgaanisesti

Toinen vaihtoehto on tietysti laittaa all in tiedeukkojen klooniohjelmaan ja poistaa naiset miesten seksi- ja lisääntymisohejlmista kokonaan. Itse kannatan tätä. Juottehan te lehmän tissimaitoakin jo, ei ole enää pitkä matka apinoiden tai vaikka niiden lehmien siittämiseen

Vierailija
31/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vihaan miehiä

Vierailija
32/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ekana tulisi mieleen pitää serkkutyttöä seksuaalisena vaikka millaiset lollot olisivat.

"Uk:ssa yhteishuoltajuuksissa 1/6 tyttölapsesta ahdistellaan seksuaalisesti lapsena. Sellainen ei vaan vetele, miehet on saatava kuriin jos yhteiskunnat aikovat vielä uudistua orgaanisesti"

Tietysti suomalaisena miehenä ajattelen asioita takapajuisesti.

Vierailija
33/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, että ruoka maksetaan puoliksi, vaikka mies syö siitä 2/3. 

Vierailija
34/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies25

Etsi sitten vegaanimies tai pysy incelinä.

Mies25

Ei sinkku ole sama kuin incel. Incel tarkoittaa involuntarily celibate ei vapaaehtoista sinkkuutta. 

Vierailija
35/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies25

Ei tulisi diiliä, koska en itse syö lihaa. 

Vierailija
36/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus, että miehet toivovat että kulut jaetaan joko 50-50 tai sitten tulojen suhteessa ja että kotityöt tehdään 50-50. 

Onko tämä joku ihan uusi trendi, että miehet ilmoittautuvat tekemään puolet kotitöistä (ja tekevät myös?). En ole koskaan kuullut tuollaisesta miehestä. Kuulostaa toteutuessaan siltä, että suhde voisi olla mahdollinen.

Vierailija
37/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies25

Ihanaa, kun nainen välittää miehestä.  "Tee ite omat ruokasi!" Wau, taisin rakastua sinuun.

Mies25

Piikaa haeskelet? 

Miksi vääristelet tuon nuoren miehen sanomisia? Sinusta nainen on piika, jos nainen joutuu tekemään ruokaa miehelle jokatoinen kuukausi?

Vierailija
38/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä että kun nainen vaatii miestä tekemään vähintään puolet kotitöistä niin mies vaatii että naisnen maksaa puolet kaikista maksuista ja tekee puolet kodin ulkopuolisista töistä. Ja se tarkoittaa myös sitä että nainen ei yksin päätä kaikesta ja tällä tarkoitan vaadittavaa siisteystasoa, kodin sisustusta ja muuta vastaavaa. Ja lisäksi se tarkoittaa että nainen ei odota miehen tarjoavan ja järjestävän kaikkia treffejä vaan myös naisen järjestää ja vähintään maksaa omat ostoksensa

Vierailija
39/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies25

Mies25

Piikaa haeskelet? 

Miksi vääristelet tuon nuoren miehe

Mikäs siinä, jos tämä sopii molemmille osapuolille. Harvempi nainen vaan innostuu ruskeasta kastikkeesta. Itse sanoisin tuossa kohtaa, että kokkaa sinä omasi ja minä omani. Kumpikin saa mitä tahtoo. 

Vierailija
40/97 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mies loisii naisessa ja tulevaisuudessa myös lapsessa, ei kanna vastuutaan ja yhteiskunnallista sekä sosiaalista rooliaan miehenä, ei ole aikuistunut vaan miesvauva tai -lapsi, mutta todennäköisesti kuitenkin odottaa ja vaatii naiselta satojen, tuhansien, kymmenien tuhansien ja satojen tuhansien arvoisia seksipalveluksia... Eli hyväksikäyttäjä

Tätä esiintyy paljon mutta on hyvä muistaa, että nainen yksin päättää aina synnyttääkö lapsen/lapset vai ei, joten miestä ei voi ihan täyteen vastuuseen asettaa, jos hän itse on sitä mieltä, että hänestä ei ole vastuun kantajaksi eikä maksumieheksi, tällöin on siis hyvin vastuutonta naiselta lähteä asettamaan miestä tuollaiseen tilanteeseen.

Minusta tämän säännön tulisi mennä niin, että jos lapsi on hankittu yhteisellä päätöksellä ja molemma

Lapsen hankkiminen on aina yksin naisen päätös johon mies ei voi mitenkään vaikuttaa. Jos mies sanoo että ei halua lasta ja nainen sanoo että haluaa lapsen niin ihan varmasti se nainen hankkiutuu raskaaksi välittämättä miehen mielipiteestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä