Olen naisellinen nainen ja miehet eivät koskaan ole olleet ilkeitä minulle
Vaan huomaavaisia, ystävällisiä, kunnioittavia. Pukeudun naisellisesti, käytän hameita/mekkoja, hiukset ovat lapaluihin eli puolipitkät.Käytän vähän meikkiä, en ole kovaääninen tai kiroile.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet palvovat kauniita naisellisia naisia.
Mut on palvottu kaksi kertaa väkisin, joten haista paska.
Superkaunis nainen
Miks sit annoit toisten miesten astuu sut etkä esim mun?
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaan, että naisella on noussut päähän ja luukee olevansa, niin yleensä lähden negaamaan, jotta vähän pudotetaan jalustalta
Oletpa lapsellinen. Ihminen ei siis saisi mielestäsi olla tyytyväinen itseensä. Sinä otat oikeudeksesi päättää, pitääkö jollekulle aiheuttaa pahaa mieltä. Kaikenlaisia paskoja maa päällään kantaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaan, että naisella on noussut päähän ja luukee olevansa, niin yleensä lähden negaamaan, jotta vähän pudotetaan jalustalta
Oletpa lapsellinen. Ihminen ei siis saisi mielestäsi olla tyytyväinen itseensä. Sinä otat oikeudeksesi päättää, pitääkö jollekulle aiheuttaa pahaa mieltä. Kaikenlaisia paskoja maa päällään kantaakin.
No jokainen päättää omassa elämässään mikä on oikein ja väärin, ja miten kuuluu elää
Vierailija kirjoitti:
Olen miehekäs nainen ja miehet eivät koskaan ole olleet ilkeitä minulle.
Meillä on käynyt tuuria, ap!
Lepakot on ok!
Olen ulkoisesti feminiininen, mutta enemmän sellasella dom-viballa (kulmakarvat ja perusilme resting bitch face, pukeudun rockahtavaan, mutta naiselliseen tyyliin) mutta ulosantini ja käytökseni on kuin rekkamiehellä. Tulen hyvin juttuun ainoana naisena miesten kans meidän tiimissä.
No ei minullekaan oikeassa elämässä ole miehet koskaan ilkeitä olleet. Jos kouluiässä ikätovereita ei lasketa. Olen kyllä tekemisissä vain fiksujen ja mukavien miesten kanssa. En myöskään ole vanhetessani muuttunut näkymättömäksi. Mieheni kaipaa edelleen seuraani, jokaisessa merkityksessä, ja esim töissä miehet ovat edelleen huomaavaisia ja hauskoja, vaikka olen yli 50. Nettikeskustelut ovat monesti mustavalkoisia, oikeassa elämässä ihmiset ovat ihan kunnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen miehekäs nainen ja miehet eivät koskaan ole olleet ilkeitä minulle.
Meillä on käynyt tuuria, ap!
Samoin minulla! Olen hoikka, erittäin pitkä nainen, en meikkaa enkä tälläydy muutenkaan. Kuitenkin olen tavannut komeita, korkeakoulutettuja, erittäin mukavia miehiä. Viimeisen kanssa elänyt parisuhteessa jo vuosia.
Up