Minun nuoruuden ihastukseni on nykyään isomahainen kaljupää , kasvotkin ovat pilalla.
Minun nuoruuden ihastukseni on nykyään isomahainen kaljupää , kasvotkin ovat pilalla.
Oli nuorena kaunis..olin ihastunut vuoden, en kelvannut, kun kerroin viimein asiasta
Onko ihminen siis eri ihminen vanhana? Olihan hän kiva muutenkin, mutta ihastuin hänen kauneuteensa.
En huolisi enää..mitä mieltä olet ?
Kaunotar56v
Kommentit (35)
Ehkä en todellakaan ole kaunis
60kg/170 cm , pitkät hiukset, luomu b/c kuppi, suuret silmät, sileä iho , urheilen paljon, en juurikaan meikkaa, iho on niin hyvä
Olen surullinen ikäisteni puolesta..haluaisin että tekin olisitte pitäneet itsenne hoikkina
Kaunotar56v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vanhenee aikaisemmin koska naisten iho on ohuempi.
Puhun miehestä, olen nähnyt yhden kuvan..järkytyin..ei hiuksia, iso maha
Onneksi en näe häntä koskaan, jää muisto nuoruuden ihastuksesta puhtaaksi
Kaunotar56v
Varmaan mies ajatteli sinusta samoin.
En usko että hän on nähnyt minusta kuvia, en ole sosiaalisessa mediassa. Toki kauneuteni on vähentynyt teiniajoista 50%. Saako aikuinen kutsu itseään kauniiksi?
Kaunotar56v
Ehkä sinäkin näytät hänestä isomahaiselta pallopäältä, sellaisiahan teidänikäiset mammatkin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus ei kaunista ketään.
En ole katkera. Nykyinen mieheni oli häntä kauniimpi jo nuorena, yhdessä olemme olleet 35v
Kaunotar56v
Miksi alapeukut. Olen mieheni elämän suuri rakkaus. Hän jumaloi minua ja minä häntä.
Kaunotar56v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar56v
En usko että hän on nähnyt minusta kuvia, en ole sosiaalisessa mediassa. Toki kauneuteni on vähentynyt teiniajoista 50%. Saako aikuinen kutsu itseään kauniiksi?
Kaunotar56v
Ehkä sinäkin näytät hänestä isomahaiselta pallopäältä, sellaisiahan teidänikäiset mammatkin on?
jos asia tuo sinulle lohtua, niin sovitaan niin
Kaunotar56v
Vierailija kirjoitti:
Lesboilla on lesbojen ongelmat.
Ja nuo ongelmat eivät ole vähäisiä. Jaksamisia aloittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä en todellakaan ole kaunis
60kg/170 cm , pitkät hiukset, luomu b/c kuppi, suuret silmät, sileä iho , urheilen paljon, en juurikaan meikkaa, iho on niin hyvä
Olen surullinen ikäisteni puolesta..haluaisin että tekin olisitte pitäneet itsenne hoikkina
Kaunotar56v
60 kg painava ei ole hoikka, t 50 kg ja 174 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar56v
Kaunotar56v
jos asia tuo sinulle lohtua, niin
Taitaa tuoda sinulle lohtua, 60 kg lihava mamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar56v
Kaunotar56v
jos asia tuo sinulle lohtua, niin
Eläkeläiset sitä lohtua tarvitsee ja selkärankaa viinan käytön kanssa😉
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se vain totuus on, että me emme ole enää kauniita/komeita, kun olemme yli 50v. Nuorena olimme. Terveisin 50v valkoinen heteromies
Jaa. Mun mieheni on komeampi 50 v:nä kuin nuorena, huomattavasti. Silloin hän oli lähinnä tavallisen näköinen, sellainen pyöreäposkinen vähän taikinanaamainen, maantienvärinen tavis-suomalainen. Kroppa laiha ja ryhditön. Nyt on paljon miehekkäämmän ja komeamman näköinen, kun iän myötä on lapsenpyöreys lähtenyt naamasta ja kasvonpiirteet erottuu. Ja hiuksissa oleva harmaa on upean näköistä myös. Hän on alkanut myös terveyssyistä käydä salilla, joten kroppakin on timmiytynyt.
Tiedän myös joitain naisia, jotka näyttävät paljon paremmalta 45-60-vuotiaina kuin nuorena. Se on vaan erilaista kauneutta, kypsää kauneutta. Ymmärrän että nuoret ei sitä osaa arvostaa, mutta se on surullista jos ei itse sen ikäisetkään. Itse olen 50 enkä ole mitenkään erityisen nätisti vanhentunut kyllä, mutta eipä tuo menoa haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se vain totuus on, että me emme ole enää kauniita/komeita, kun olemme yli 50v. Nuorena olimme. Terveisin 50v valkoinen heteromies
Jaa. Mun mieheni on komeampi 50 v:nä kuin nuorena, huomattavasti. Silloin hän oli lähinnä tavallisen näköinen, sellainen pyöreäposkinen vähän taikinanaamainen, maantienvärinen tavis-suomalainen. Kroppa laiha ja ryhditön. Nyt on paljon miehekkäämmän ja komeamman näköinen, kun iän myötä on lapsenpyöreys lähtenyt naamasta ja kasvonpiirteet erottuu. Ja hiuksissa oleva harmaa on upean näköistä myös. Hän on alkanut myös terveyssyistä käydä salilla, joten kroppakin on timmiytynyt.
Tiedän myös joitain naisia, jotka näyttävät paljon paremmalta 45-60-vuotiaina kuin nuorena. Se on vaan erilaista kauneutta, kypsää kauneutta. Ymmärrän että nuoret ei sitä osaa arvostaa, mutta se on surullista jos ei itse sen ikäisetkään
Näytä yksikin kuva niin uskotaan.
Minä kaipaan nuoruudenihastukseni henkilökemiaa. Haluaisin todellakin tavata oikeassa elämässä ja nähdä minkälainen on iäkkäänä. En ollenkaan odota näkeväni samannäköistä ihmistä kuin nuorena. Onneksi on jokunen hyvä - ja joku ihan hirveä - kuva jäljellä/olemassa. Muistan aika tarkkaan minkänäköinen oli silloin nuoruudessamme. Kaikista eniten häiritsee se kun tiedän 'kenen kanssa viettänyt avioliittovuosiaan'. KUVOTTAA TÄYSIN PELKKÄ AJATUS ETTÄ TUO NAINEN ON LEIMANNUT HÄNTÄ.
Olen nähnyt hänestä nettikuvia ja ne ovat mielestäni olleet ihan hirveitä. Sitten olen ihmetellyt sitä että miten minä näytän samalta iäkkäänä vaikka emme ole olleet toistemme kanssa 'missään' tekemisissä. Pariskunnista sanotaan että ovat muuttuneet toistensa näköisiksi. Olisiko tämä mahdollista myös jos molemmat - vaikka eivät eläisi yhdessä - kantavat sisällään samoja ja yhteisiä traumoja... IHAN UFOA... siis todellakin haluaisin nähdä hänet ja pian... OLISI KIVA OLLA HYVIÄ YSTÄVIÄ LOPPUELÄMÄ KUN NIIN MONI IKÄISEMME ON JO MENEHTYNYT JA KOKO AJAN YHÄ USEAMPI!
ap näköjään sama palstapöpi joka tehnyt tuon maanisen aloituksen nuoruuden ihastukselle kirjeen kirjoittamisesta. Millainen diagnoosi, mikä lääkitys? Ei taida olla ihan kohdillaan nimittäin.
Mun nuoruuden ihastus kuoli alkoholismiin alle 40-vuotiaana.
Onko sillä nuoruutesi kauniilla ihastuksella kaljamaha vai makkaramaha a la Palsanmäki. Se paksu makkaramahahan on hänen vaimonsa mielestä ihana. Tukkaa on vielä päässä, mutta aika harvaksi on mennyt. Eli aika tyypillinen päälle 50-vuotias ukkeli.
Ap, 56-vuotiaana naisena tuskin itsekään sovellut muuksi kuin variksenpelättimeksi.