En pääse työkkäristä pois vaikka käyn töissä!
Minua roikotetaan edelleen työkkärissä vaikka käyn töissä enkä saa mitään tukia mistään. Olen sanonut haluni irtautua tästä touhusta mutta ovat ajatusta vastaan, että jos työtunnit vaikka pienenevät niin parempi olla valmiina asiakkaana... Onko muita samassa tilanteessa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat jääneet jumiin työkkäriin. Kerran vartija heitti minut takaisin sisälle kun oli jo oven ulkopuolella.
Netissä voi yrittää lopettaa asiakkuuus mutta monille on tullut mustapukuiset miehet seuraavana päivänä ja on yhdessä palautettu asiakkuus omalla tietokoneella.
Voimia sinulle, et ole ainoa.
-Kylmät kädet Ry
🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂 kröääh.
Mitähän teille käy kun työkkärit lakkautetaan 31.12.2024?
Lakkaatteko tekin.
Minäkin olen työnhakijana silloinkin kun teen kokopäivätyötä.
Teen terveyssyistä pätkä töitä, enimmäkseen osa-aikaisena. Työttömyyspätkät sujuvat helpommin kun ei tarvitse ilmoittautua työttömäksi.
Sain itselleni palkkatyön ja työkkäristä tuli selvityspyyntö että missä olen töissä ja mistä miten sain työpaikan. Minä kirjoitin siihen että mitä vittua se teille kuuluu missä olen töissä. Sieltä sitten soitti virkailija ja alkoi kyselee tyhmiä että milloin työni alkoi ja muuta. Sanoin että soita kelaan ja kysy niiltä kun täysin sen työttömyyslapun ja siihen kirjoitin että olen töissä 1.4 alkaen. En ollenkaan tajua mitä se työkkärille kuuluu missä olen töissä. Joskus kauan sitten sain myös työn ja ilmoitin siitä ja työkkäristä tuli lappu että saan karenssia. Miksi saa karenssia kun sain palkkatyön, se ei koskaan selviinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Helposti sieltä pääsee pois ilmoittaa vain.
Päättää vaan työnhaun. Niin yksinkertaista se on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu! Mustapukuiset miehet korvanappeineen tulevat ovellesi ja se asiakkuus Te-palveluihin palautetaan vaikka väkisin.
-Kylmis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu! Mustapukuiset miehet korvanappeineen tulevat ovellesi ja se asiakkuus Te-palveluihin palautetaan vaikka väkisin.
-Kylmis
Nahkatakkiset saksaa, venäjää, amerikan englantia, tanskaa, ruotsia ja suomea puhuvat korvanappimiehet plus amerikkalainen entinen suurlähettiläs tulevat oven taakse ja vievät väkisin töihin valtiolle Ely-keskukseen Pasilaan.
Oletko kenties työkkärissä töissä?
Aloittajan kannattaa yrittää päästä työkkäristä pois ennen vuodenvaihdetta dilloin lakkautetaan TE keskukset.
Satonen on saanut työnsä tehtyä ja työttömiä ei enää ole. Kaikki käy töissä.