Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lyhyet naiset eivät kelpuuta lyhyitä miehiä?

Vierailija
29.11.2024 |

Luulisi olevan ihan selvä match. 

Kommentit (220)

Vierailija
201/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sen takia, että lyhyet miehet on naurettavan näköisiä.

Jotkut ovat mutta pääsääntöisesti heissä mättää se heidän oma huono itsetuntonsa ja epävarmuutensa jota pitäis koko ajan jaksaa olla terapoimassa ja vahvistamassa ja osalla siihen päälle se katkeruus kun ei ole käynyt flaksi toivotun mukaisesti ja tottakai heidän mielestään aina syy siinä lyhyydessä ja/tai naisen pinnallisuudessa/kuspäisyydessä eikä esim ikinä heidän katkeruudesta bensiininsä imevä luonnehäiriönsä. 

Vierailija
202/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituudesta on tutkimusten mukaan hyötyä muun muassa työelämässä. Jos hankkii lapsia, haluaa näille tietenkin kaikki geneettiset edut. Esimerkiksi ykköstyypin diabeetikon kanssa en myöskään ryhtyisi hommiin. 

Kiltti mies tekee ahkerasti töitä ja hänellä on dippa inssin paperit aalto yliopistosta. Kyllä noista on enemmän hyötyä kuin pituudesta. Parisuhdemarkkinoilla hän kuitenkin on täyttä roskaa suomi naisten silmissä.

En noista parisuhdemarkkinoista tiedä, mutta mulla (169cm) on puolisona 172cm kiltti dippainssi jolla on ykköstyypin diabetes. Hän on ihana <3

Saattaa hyvinkin olla ihana. Ihania tyyppejä on kuitenkin myös terveessä väestössä. Minulla ei ole niin loistavat geenit, kuten harvalla suomala

Minullakin on keskipituista hieman pitempänä naisena lyhyt mies, jolla ykköstyypin diabetes. Ihana tyyppi hänkin. Veloja olemme molemmat omasta tahdostamme, joten ei geenejä tarvitse mietiskellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt <160cm. Halusin pitkän miehen >180cm, jotta lapsista tulisi toivon mukaan pitkiä.

Vierailija
204/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhyt <160cm. Halusin pitkän miehen >180cm, jotta lapsista tulisi toivon mukaan pitkiä.

Miksi haluat lapsistasi pitkiä? Mitä ongelmia lyhyytesi on sinulle elämässä tuonut?

Vierailija
205/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa lyhyissä jaloissa on jo niin paljon häpeää 170 cm säihkysäärien edessä, ettei kestä siihen päälle enää lyhyen miehenkin jalkoja! Minä 150 cm naisena olen ottanut ihan 190 cm pitkäjalkaisen ja lyhyt selkäisen miehen ja olen näin ollen vähemmän häpeävämpi ihminen.

Vierailija
206/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset haluaa niitä alfa & petite juttuja ;)

Vierailija
207/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt nainen (165 cm) ja en vain viehäty pienistä / lyhyistä miehistä. Haluan pitkän ja miehekkään miehen. 😃😄

Vierailija
208/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista tulee lyhyitä eikä kukaan halua lapsiparoille sitä kohtaloa.

Vierailija
209/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen reilut 150 senttiä, en jaksa enää lyhyiden miesten itsetunto-ongelmia. Ja olen jo yksinään tarpeeksi avuton yltämään minnekään, on hyvä että edes toinen ylettää, eikä tarvitse aina kiipeillä. Lisäksi moni mies ilmeisesti tuntee itsensä mieheksi, kun pystyy jossain ihan arkipäiväisissä asioissa olemaan naiselle avuksi, se on minulle ok ja muutenkin pidän huomaavaisista miehistä. 

Tämä. Lyhyiden miesten itsetunto-ongelmat ovat todella luotaantyöntäviä. Lisäksi monella on inhottava asenne, jossa ajatellaan, että lyhyt nainen jotenkin automaattisesti kuuluu lyhyelle miehelle. 

Mistä luulet että meidän huono itsetunto johtuu? Syyhän on ihan selkeä ja ilmeinen.

Vierailija
210/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miehen pituudella ja yleisesti kenenkään pituudella. Eikö oikeasti ole elämässä tärkempiä ja mielenkiintoisempia pohdittavia? Mä olen nainen 165 cm, ollut lyhyempiä ja pidempiä miehiä. Pituudella ei siis väliä, mutta en ottaisi miestä, joka tuhlaa aikaansa oman tai muiden pituuden (tai automerkin, varallisuuden, lihasten ym....) miettimiseen. Näihin keskittyminen kertoo mielestäni sekä huonosta itsetunnosta, alhaisesta älykkyydestä että täysin erilaisista arvoista (koskee myös näihin keskittyviä naisia).

Vierailija
211/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen reilut 150 senttiä, en jaksa enää lyhyiden miesten itsetunto-ongelmia. Ja olen jo yksinään tarpeeksi avuton yltämään minnekään, on hyvä että edes toinen ylettää, eikä tarvitse aina kiipeillä. Lisäksi moni mies ilmeisesti tuntee itsensä mieheksi, kun pystyy jossain ihan arkipäiväisissä asioissa olemaan naiselle avuksi, se on minulle ok ja muutenkin pidän huomaavaisista miehistä. 

Tämä. Lyhyiden miesten itsetunto-ongelmat ovat todella luotaantyöntäviä. Lisäksi monella on inhottava asenne, jossa ajatellaan, että lyhyt nainen jotenkin automaattisesti kuuluu lyhyelle miehelle. 

Mistä luulet että meidän huono itsetunto johtuu? Syyhän on ihan selkeä ja ilmeinen.

Turha edes yrittää syyttää naisia omista itsetunto-ongelmistaan. Nyt jukoliste jotain vastuuta itsekin omasta asenteestaan ja pipipäisyydestään ukot! Ei ole ihmekään ettette kenellekään täysipäiselle kelpaa kun kukaan ei jaksa ruveta teille terapeutiks .. 

Vierailija
212/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet naiset haluaa niitä alfa & petite juttuja ;)

Tästä Unelmahäät-parista tuli heti mieleen tuo. Ninnille oli todella tärkeää, että Jouni on pitkä, ja että sulhanen voi vahvoilla käsivarsillaan nostella morsiantaan korkealle ilmaan vähän väliä. Näitä nostelukohtauksia oli jaksossa niin monta, että se kiinnitti huomion. Olen täysin varma, ettei Jouni olisi kelvannut Ninnille, jos olisi ollut muuten samanlainen, mutta lyhyempi ja hintelämpi.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/788c53eb-e816-41e5-b5ae-b1ab611…

Vierailija
213/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä, kuuluisia miehiä on mm. Uniikki (162 cm)  Ressu Redford (168 cm), Tom Cruise (170 cm), Daniel Radcliffe (165 cm) ja Seth Green (164 cm).

Vierailija
214/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ollut muutamaankin lyhyeen mieheen ihastunut. Ihmisessä vetää puoleensa koko kokonaisuus, ei ainoastaan joku yksi piirre.

Vierailija
215/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat lapsistasi pitkiä? Mitä ongelmia lyhyytesi on sinulle elämässä tuonut?

Tuskin naiselle tuokaan, mutta onhan tässä jo useampaan kertaan todettu, että lyhyellä miehellä saattaa olla huonommat tsänssit niin työ- kuin parisuhdemarkkinoilla, tai ainakin on enemmän kirittävää verrattuna pitkiin miehiin.

Vierailija
216/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin naiselle tuokaan, mutta onhan tässä jo useampaan kertaan todettu, että lyhyellä miehellä saattaa olla huonommat tsänssit niin työ- kuin parisuhdemarkkinoilla, tai ainakin on enemmän kirittävää verrattuna pitkiin miehiin.

Lyhyys on parisuhdemarkkinoilla miehellä vain etu, koska sillä suodattaa automaattisesti pituusongelmaiset naiset pois. 

Vierailija
217/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 168cm ja oma naisellisuus ja turvallisuuden tunne ei ole miehen pituudesta kiinni. Eikä tärkein kriteeri kumppanin haussa ole ollut miehen pituus vaan ihan muut asiat kuten luonne, miten kohtelee muita ihmisiä, onko sitä ns.kemiaa yms. 

Naisena ärsyttää joidenkin naisten jatkuva jankkaaminen miesten pituudesta. Auta armias jos mies sanoo että haluaa vaikka hoikan naisen niin eihän se käy päinsä vaan haukutaan pinnalliseksi. 

Vierailija
218/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän käy just kuumana sanoo tuuks hieroo mua

Vierailija
219/220 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit sanoa että sillä on kauniit panty lipsit

Vierailija
220/220 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 170 cm miestä pidetään lyhyenä miehenä, joka ei yletä ylähyllyille. Ja sit toisaalta 170 cm nainen on pitkä, ja kuulee kommenttia "autappa minua ottamaan tuo tuolta ylähyllyltä kun oot niin pitkä..." ??

Ole 173cm nainen ja kyllä, välillä tulee tuollaista kommenttia kaupassa. Aika hassua.