Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saa maksamalla ompelukoneesta 2000 euroa?

Vierailija
29.11.2024 |

Hintahaitari noissa on varsin laaja. Mikä maksaa noissa kalliissa koneissa?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on teollisuusompelukone (toimii kuin junan vessa) eikä näitä nykyajan muovisia "toimii ja kestää just takuuajan" -koneita.

Miksi kukaan ostaisi teollisuusompelukoneen kotiin?

Näihinhän tarvitaan erilainen virtalähdekin... joku sähköjamppa tietää oikean termin........ ei voi siis pökätä ihan tavalliseen pistorasiaan.

Tottakai jokainen huomioi sähkörempassa noi mahdollisesti tulevat tarpeet.

Vierailija
42/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kirpputorilta 60- luvun singerin on kokorautainen ja aikansa huippukone joka pärjää vieläkin hyvin. Hintaa oli 7€.

Tuollaiset rautarouvat on ikuisia.

Mä ompelin sellaisella joitakin vuosia. Se toimi ihan hyvin, mutta aloin kaivata enemmän toimintoja, kuten kaksoisneulaa ja vähän useampia ompeleita. Ostin Berninan ja en ole katunut.

Kone on singer 431G(G=saksassa valmistettu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin toivottavasti tuolla hinnalla saa toimivan

Vierailija
44/50 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkailin muutama vuosi sitten ompelukoneita, kun entinen oli tullut elinkaarensa päähän.

Vertailin hintoja, ja sellainen kone joka minua miellytti, maksoi täällä yli 700e, Tallinnassa 350e. Kun kesälomareissulla olimme muutenkin menossa Viroon viikoksi, niin ostin koneen sitten sieltä. On hyvä kone. 

Vierailija
45/50 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne oikeasti toimii. 

Mulla on toiminut 1970 ostettu Husqvarna tähän päivään asti. Toki silloisen palkan suhteessa oli melkein yhtä kallis. Älkää mitään muovirimpulaa ostsko. Kauhea ommella liian kevyellä koneella. Mulla aika pitkä kokemus.

Vierailija
46/50 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa 2000 euroa ompelukoneesta?

Työssäkäyvät ihmiset

Vierailija
47/50 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla et saa hyvää.

Vierailija
48/50 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee 2€/tunti ompelija mukaan pariksi viikoksi.

Vierailija
49/50 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkailin muutama vuosi sitten ompelukoneita, kun entinen oli tullut elinkaarensa päähän.

Vertailin hintoja, ja sellainen kone joka minua miellytti, maksoi täällä yli 700e, Tallinnassa 350e. Kun kesälomareissulla olimme muutenkin menossa Viroon viikoksi, niin ostin koneen sitten sieltä. On hyvä kone. 

Karnaluksin koneet on hyvä ostos siihen asti, kunnes tulee joku takuuseen menevä ongelma. Suomalaiset ei ryhdy korjaamaan, vaan toteavat, että huollata Tallinnassa. He eivät halua saada kontolleen virolaisyrityksen takuuvaateita.

Vierailija
50/50 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on teollisuusompelukone (toimii kuin junan vessa) eikä näitä nykyajan muovisia "toimii ja kestää just takuuajan" -koneita.

Miksi kukaan ostaisi teollisuusompelukoneen kotiin?

Miksi ei. Sellasta kun on kerran päässyt käyttämään ni ei halua enää kuluttajakoneita. Näin mulle kävi.

Teollisuuskone on yleensä ns. pöydässä kiinni eli sitä ei pakata komeroon siksi aikaa, kun ei ommella. Jos on oma ompeluhuone, niin teollisuuskone on hyvä ratkaisu, siinä vain ei ole kuin muutama ommel.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän