Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saa maksamalla ompelukoneesta 2000 euroa?

Vierailija
29.11.2024 |

Hintahaitari noissa on varsin laaja. Mikä maksaa noissa kalliissa koneissa?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksaa 2000 euroa ompelukoneesta?

Minä.

Vierailija
22/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on teollisuusompelukone (toimii kuin junan vessa) eikä näitä nykyajan muovisia "toimii ja kestää just takuuajan" -koneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliin ompelukoneen. 

Vierailija
24/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laatua luulisi saavan tuohon hintaan.

Vierailija
25/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mitä saa - noin suunnilleen 200 erilaista ommelta, kätevät ja siistit napinlävet, mahdollisuuden itse suunnitella kuviot, hyvän valaistuksen, helpon langanpujotuksen, yläsyötön... sillä saa vaikka mitä! Oma koneeni maksoi 1800 e ja olen ommellut sillä joka päivä noin 3 tuntia parin vuoden ajan, olen siis harrastelija ja ostin koneeni sillä mielellä, että se on helppo ja toimiva ja niin painava, että siinä on enemmän metallia kuin muovia.

Plus että tuolla hinnalla saa ns automaattikoneen johon ei tarvitse syöttää kangasta vaan kone hoitaa itse sen että ylä ja alapuolen kangas ommeltuvat täydellisesti ilman että yläpuolen kangasta pitäisi syöttää.

Vierailija
26/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi hakusessa 10-kertaa halvempi ompelukone eli noin alle 200 euron ompelukone. Suosituksia?

Netistä löytyy vertailuja https://testaajat.com/paras-ompelukone/ Itsellä tuollainen Birgitta ollut ihan passeli perus verhojen ompeluun jne mitä nyt tulee.

Kotikäyttöön varmasti hyviä

Vierailija
27/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on teollisuusompelukone (toimii kuin junan vessa) eikä näitä nykyajan muovisia "toimii ja kestää just takuuajan" -koneita.

Miksi kukaan ostaisi teollisuusompelukoneen kotiin?

Vierailija
28/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eim itään

Vierailija
29/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei. Sellasta kun on kerran päässyt käyttämään ni ei halua enää kuluttajakoneita. Näin mulle kävi.

Vierailija
30/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loven pankkitiliin ?

Vierailija
31/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton

Vierailija
32/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on tietysti automatiikkaa enemmän. 

Vierailija
33/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. minä. Ompelen paljon, periaatteessa kaikki vaatteni. Teollisuuskone on nopea ja vahva. 

Vierailija
34/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loven pankkitiliin ?

nii

Vierailija
35/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirpputorilta 60- luvun singerin on kokorautainen ja aikansa huippukone joka pärjää vieläkin hyvin. Hintaa oli 7€.

Tuollaiset rautarouvat on ikuisia.

Vierailija
36/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei. Sellasta kun on kerran päässyt käyttämään ni ei halua enää kuluttajakoneita. Näin mulle kävi.

Tuleeko sulle kotiin voimavirta myös?

Vierailija
37/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kirpputorilta 60- luvun singerin on kokorautainen ja aikansa huippukone joka pärjää vieläkin hyvin. Hintaa oli 7€.

Tuollaiset rautarouvat on ikuisia.

Mä ompelin sellaisella joitakin vuosia. Se toimi ihan hyvin, mutta aloin kaivata enemmän toimintoja, kuten kaksoisneulaa ja vähän useampia ompeleita. Ostin Berninan ja en ole katunut.

Vierailija
38/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että hyvän ompelukoneen,nyt jatko on vain sinut mielenkiinnosta, taidoista sekä tarpeista käyttää sitä konetta.

Vierailija
39/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näihinhän tarvitaan erilainen virtalähdekin... joku sähköjamppa tietää oikean termin........ ei voi siis pökätä ihan tavalliseen pistorasiaan.

Vierailija
40/50 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näihinhän tarvitaan erilainen virtalähdekin... joku sähköjamppa tietää oikean termin........ ei voi siis pökätä ihan tavalliseen pistorasiaan.

Niin ja dildoonkin patterit ja akku onko sulla niitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän