Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa tehdä työtä vaan lähihoitajana?

Vierailija
29.11.2024 |

Oon alunperin lähihoitaja, mutta kouluttautunut myös myös amk insinööriksi. En vaan saa töitä insinöörinä! Jotain pätkiä olen tehnyt ja siihen se on jäänyt. Olen sitten tehnyt lähihoitajan töitä aina kun en muuta saa. Jotenkin tuntuu nololta ja luovuttamisesta jos jatkan vaan lähihoitajana. Mutta mä ihan pidän siitä työstä, se on helppoa ja ei tarvitse vapaa-ajalla ollenkaan murehtia töitä. Palkallakin riittää mainiosti hyvään elintasoon mulle. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy ihmisiä jotka katsoo alaspäin. Jos olet työtön, olet pohjasakkaa. Jos et ole lääkäri, insinööri tai mikä vaan isopalkkainen, olet arvojärjestyksessä alhaalla. Sitten esim. jotkut ruotsinkieliset pitävät itseään parempina.

Kannattaa vaan elää omaa elämäänsä ja ymmärtää että muita jatkuvasti arvostelevat ihmiset ovat epävarmoja ja pönkittävät omaa itsetuntoaan sillä että saavat tuntea olevansa "parempia". Tällainen ihminen ei ole kovin viisas tai henkisesti kehittynyt.

Jokaisella tietysti saa olla ne ajatukset mitä on, mutta toisten tekemisten arvottaminen on aika shit. Henkinen pääoma ja miten kohtelee muita kanssakulkijoita, on ihmisen mitta, jos aukeaa jollekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän