Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putin pyysi Merkeliltä anteeksi koiran tuomista tapaamiseen

Vierailija
29.11.2024 |

Putin ei tiennyt Merkelin pelkäävän koiria. Jos Putin olisi sen tiennyt, hän ei olisi tuonut koiraansa tapaamiseen.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fe0c0800-f409-476f-95ef-c948766259ed

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai putte tiesi Merkelin pelkäävän koiria. Mikä lie koiruus anteeksipyynnön takana. 

Vierailija
2/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin miksi Merkel ei välitä koirista. Koirat on kusipäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joo. 

Vierailija
4/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ollut edes pelottava tuo koira. Mikä lie labbis, kiltin oloinenkin. Meni istumaan siihen nätisti.  Eri asia jos olisi ollut joku kaukasianpaimenkoira tai sakemanni joka on koko ajan "valmiina". Sellaisen kanssa kuumottaisi kyllä.

Vierailija
5/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai putte tiesi Merkelin pelkäävän koiria. Mikä lie koiruus anteeksipyynnön takana. 

Miksi Putin olisi sellasta tehnyt kun silloin elettiin hyviä aikoja? Saksa oli Venäjän parhaita kumppaita.

Vierailija
6/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Putin olisi sellasta tehnyt kun silloin elettiin hyviä aikoja? Saksa oli Venäjän parhaita kumppaita.

Pientä pilaa. Pojat on poikia. Eihän tuo piski edes ollut mikään pelottava vaan meni istumaan Merkelin eteen kiltisti ja odotti rapsutuksia. 

Vierailija
7/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Putinille on tärkeintä osoittaa olevansa niskan päällä. Hän määrää, hän päättää ja aina parempi, jos vastapuolelle tulee siitä epämukava olo. Jos Merkel olisi koiraihminen ja innosta hihkuen halunnut tavata Putinin koiran, ei sitä olisi otettu ollenkaan tapaamisen mukaan.

Vierailija
8/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä pilaa. Pojat on poikia. Eihän tuo piski edes ollut mikään pelottava vaan meni istumaan Merkelin eteen kiltisti ja odotti rapsutuksia. 

joka koiria pelkää niin se ei koiran kokoa katso, ja täysin harkittu ja tahallinen teko putiliskorysssältä

Vierailija
9/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva koira tämä. Mitä nyt kurkkuun voi käydä jos ärsyyntyy sanoo Putte. 

Vierailija
10/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaaa onse Putler...niin hyväsydäminen mies,täysin väärin ymmärretty KGB pedo.

Vierailija
11/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ison koiran omistajana ottaa aina koirapelkoiset huomioon. Mutta täällä voin teille kuiskata: ihanan leppoisan ja kaikkia rakastavan kultaisen noutajan omistajana minun on todella vaikea ymmärtää, että joku voi nallekarhumaista ja ihanaa ystävääni pelätä. Ja ei, koira ei esimerkiksi ikinä hypi kenenkään päälle, heiluttaa vain iloisena häntäänsä.  itse kuvittelisin, että jokainen sen katseesta ymmärtää, että nyt on kyseessä hyvin lempeä olento. Joten voin itse asiassa jopa vähän ymmärtää Putinia labbiksen omistajana...

Mutta joo, fobiansa kullakin. Voihan sitä ahdistua vaikka aukioista (agorafobia) tai hisseistä (klaustrofobia). Eihän näitä voi järjellä selittää. 

Vierailija
12/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma valta-asemansa kannattaa aina osoittaa. Kuten sillä, että siemaillaan hitaasti olutta samalla kun muut valtakunnanedustajat odottelevan herran ja hidalgon paikalle pääsyä. Ihan sama kuin Trumpulan kättelyä esittävät kädestä repimiset.

Vierailija
13/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ollut edes pelottava tuo koira. Mikä lie labbis, kiltin oloinenkin. Meni istumaan siihen nätisti.  Eri asia jos olisi ollut joku kaukasianpaimenkoira tai sakemanni joka on koko ajan "valmiina". Sellaisen kanssa kuumottaisi kyllä.

Koirat ei ole kilttejä vaan paskapäitä.

Vierailija
14/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa on paljon venäläismielisiä. He ottaa ihan tosissaan nämä jutut. Menee täydestä.

Vierailija
15/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan taatusti tiesi Merkelin pelkäävän koiria. Kyllä KGB on ottanut kaikista länsijohtajista selville kaiken mahdollisen.

Vierailija
16/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelotteli labradorin noutajallaan?

Vierailija
17/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän ison koiran omistajana ottaa aina koirapelkoiset huomioon. Mutta täällä voin teille kuiskata: ihanan leppoisan ja kaikkia rakastavan kultaisen noutajan omistajana minun on todella vaikea ymmärtää, että joku voi nallekarhumaista ja ihanaa ystävääni pelätä. Ja ei, koira ei esimerkiksi ikinä hypi kenenkään päälle, heiluttaa vain iloisena häntäänsä.  itse kuvittelisin, että jokainen sen katseesta ymmärtää, että nyt on kyseessä hyvin lempeä olento. Joten voin itse asiassa jopa vähän ymmärtää Putinia labbiksen omistajana...

Mutta joo, fobiansa kullakin. Voihan sitä ahdistua vaikka aukioista (agorafobia) tai hisseistä (klaustrofobia). Eihän näitä voi järjellä selittää. 

Niin. Minä taas pidän täysin järjettömänä aikuista, joka pelkää hammaslääkäriä tai verikokeen ottamista. 

Vierailija
18/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Minä taas pidän täysin järjettömänä aikuista, joka pelkää hammaslääkäriä tai verikokeen ottamista. 

Jaa, minä taas ymmärrän hyvin, että kipua aiheuttavaa toimintaa ei fanita...

Vierailija
19/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putte-possun ystävien määrä vähenee, joten nyt oli oikea aika muistaa vanhaa ystävää. Ostattehan saksalaiset meiltä vielä kaasua, ostattehan pliiiiiiiiis!

Vierailija
20/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkelin kirja kannattaa kyllä lukea. Merkel ei ollut mikään tähdenlento vaan omasi pitkän kokemuksen eri päämiehistä. Ja paljasti että todellisuudessa isot maat johtavat ja päättävät eu:ssa. Siksi ihmettelen mikseivät pienet maat sitten luo omia ryhmittymiä kuten esim. tekivät kun yhteisvastuusta päätettiin. Toki Suomi ei siihen luonnollisesti taaskaan liittynyt. Ja nyt sitten maksetaan. Putinin temput oli vanhastaan tiedossa, ja Merkelin koirapelko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi