Jos tarjolla on perinteistä kahvikakkua ja mutakakkua, kumpaa otat?
Mutakakun koostumus on kostea, tiivis, tahnamainen. Perinteisen kahvikakun koostumus on kuohkea ja murea.
Kommentit (70)
Otan molempia. Jos ne on tarjolla niin niitä voi ottaa.
Saako molempia?
Jos kahvikakku on maustekakku, taatelikakku, piimäkakku tai vastaava, niin valitsen sen. Jos taas tiikeri, sitruuna tai muu "vaalea" kakku, niin sitten varmaan valitsisin mutakakun. Tykkään vahvoista mausta.
Otan molempia, kiitos! Vaikea sanoa, kumpi on parempi.
Kahvi. En tykkää suklaakakuista enkä suklaasta ylipäänsä.
Ehdottomasti otan perinteistä kahvikakkua. En pidä tiiviistä koostumuksesta kakussa. Olen pari kertaa maistanut mutakakkua ja erotan siinä raa'an kananmunan maun.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tuskin kumpaakaan, en ole makean ystävä, mutta jos nyt jompaa kumpaa on vähän niin kuin "pakko" ottaa, niin mutakakkua.
Jos vain toista saa ottaa, niin mutakakkua. Mutta mielelläni söisin kumpaakin.
Voileipää tai suolaista piirakkaa.
Mutakakku. Kahvikakut on liian kuivia.
Tämä on vaikea. Joskus maistuu kahvikakku, mieluiten joku sitruunainen tai vaikka tiikerikakku, joskus taas suklainen mutakakku voi olla parempi. Ehkä se kahvikakku kuitenkin, jos vain toisen saa valita.
Aikoneeko ap pihistellä tarjoilussa?
Kahvikakku. Rasvaa tihkuva ja murea. Sitruunaa tai kardemummaa seassa.
Kunnon kakkua, en mitään keliakiavammaisille tehtyä taikinaa.
Minun on pakko ottaa kuivakakkupala, siitä yleensä saa laskettua hiilarit helpommin. Kotitekoisista mutakakuista on helkkarin vaikea laskea hiilarit, kun valmiista ei voi ollenkaan päätellä käytetyn sokerin määrää.
T DM1
Molemmissa toki puolensa, mutta mulle mutakakku on liian intensiivinen, tulee lusikallisesta makuhermojen työpäivä täyteen.Siksi kahvikakku.
Ahneuksissani otan kumpaakin.