Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetissä käytettyjä bodyja, lähtöhinnat 4-6 euroa, haloo, onko suhteellisuudentaju mennyt???

Vierailija
22.02.2007 |

Yritin etsiä poikavauvalle käytettyjä bodyjä ja muita vaatteita paikkakuntahaulla. Kauhean paljon löytyi tavaraa, mutta monessa kohteessa lähtöhinta 4 tai 5 euroa jopa enemmän. (ei ihme ettei huutoja juuri ollut....)

Vaikka kuinka olisi BAMSEA, niin en kyllä moisia hintoja maksa, kun uutena sain esim. cittarista Tutan bodyn 3 eurolla. (no Tutan laatukaan ei ole hääppöinen...)

Ajattelin että 1-1,5 euroa voisi maksaa bodystä per kipale, kun on käytetty. Mitäs muut olette mieltä??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole kallista. Ja hyvä niin!

Vierailija
2/8 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa noin kalliit hinnat? Itse ostan hyvälaatuisia bodeja n. 1,5 eurolla kappale, siis uusia. Ihan jotain merkittömiä yleensä, mutta kestävät hyvin ja pitävät kuosinsa. Ja esim. Exitin bodyja saa yleensä 4 kpl vajalla 15 eurolla.

Ei kai kukaan käytetyistä noin paljoa maksa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en rupee ostaan mitää käytettynä ku ei kerta hinnat oo läheskää normaaleja!

Vierailija
4/8 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käytiin kaverin kaa kirpputorilla,ja joku myi uudenveroisia/uusia bodeja ja potkareita 10-50centin hintaan,tuli hamstrattua iso kassi..oli tuttaa,lindeksia,hm yms...mutta 1e oon eniten valmis maksamaan bodysta.

Vierailija
5/8 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö uuden veroinen body myydä 50c? Olen myös sitä mieltä et markettikama kuten lindex ja H&M bodyt on käytettynä max 50c. Mun mielestä hinta pitää suhteuttaa kuntoon ja alkuperäiseen hintaan. Mä myyn huutiksessa kaiken markettikaman paketeissä joissa kappalehinta vaatteelle on usein alle 1EUR vaikka olisivatkin ihan uuttavastaavia. Musta H&M ja lindexin vaatteita ei oikein voi myydä edes yksitellen, en siis ainakaan itse ostaisi.

Vierailija
6/8 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kirpparilla vielä halvemmalla tosi hyviä ja silti ei mennyt kaupan :(

Vierailija
7/8 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitäkään.

Vierailija