Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan joku syy, että kurahousuja ei tehdä jostain kangasmaisesta kankaasta?

Vierailija
28.11.2024 |

Meillä lapset käyttää aika paljon kurahousuja, koska se on kätevä, kun niillä voi säästää muiden vaatteiden kulumista ja ne on helppo riisua ulkoeteisessä, jolloin märät ja kurat jää sinne eikä tule sisäpuolella. Mutta ymmärrän sitä, että lapsista se muovi ei ole kaikkein mukavin vaate liikkua. En nyt tarkoita mitään varsinaista goretexiä, mutta eikö noita voisi olla sellaista tavallaan käsiteltyä kangasta, joka ei olisi niin muovimainen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä matskuu ne "kansitakit" muuten oli? Mun mielestä ne oli vedenpitäviä, mutta ei puhdasta muovia, vaan jonkinlaista kangasta? Mutta ne kahisi! :)

Vierailija
22/29 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä matskuu ne "kansitakit" muuten oli? Mun mielestä ne oli vedenpitäviä, mutta ei puhdasta muovia, vaan jonkinlaista kangasta? Mutta ne kahisi! :)

Simon Vaatehuoneelta ysiysi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorihousut siis?

Vierailija
24/29 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kangasmaisessa pinnoitetussa on ihan samanlainen kumikalvo kuin kurahousussakin, vaan ohuempi. Se kuluu nopemmin pois (mikromuoviksi luontoon) ja on kalliimpi, mutta ajaa saman asian, eli blokkaa veden ja ilman. Eli käytännössä vaan näyttää eriltä, kuin se kurahousu

Eri sana ei taivu!

Vierailija
25/29 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kangasmaisessa pinnoitetussa on ihan samanlainen kumikalvo kuin kurahousussakin, vaan ohuempi. Se kuluu nopemmin pois (mikromuoviksi luontoon) ja on kalliimpi, mutta ajaa saman asian, eli blokkaa veden ja ilman. Eli käytännössä vaan näyttää eriltä, kuin se kurahousu

Eri sana ei taivu!

Oulussa taipuu. Esim. sanovat loogisesti: samalla tavalla - erillä tavalla

Vierailija
26/29 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aina ota selvää, että onko ne oikeasti hankalat pitää päällä vai oppiiko lapset vaan jostain, että niitä kuuluu inhota. Pukemisvaiheessa alkaa kitinä, mutta ulkona kun painavat menemään loskassa, ei muovihousut näytä vauhtia yhtään hidastavan.

Vierailija
27/29 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjen ja kosteuden keston menettäneiden pukujen kanssa ?

Vierailija
28/29 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että viileillä keleillä tuntuu kurjalta. Lämpimämmällä tietysti hiostaa.

Vierailija
29/29 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurahousut voi ommella itse, saumateipille ne saa vedenpitäviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän