Alkoholia ei suositella ollenkaan.
Voisivat kertoa mitä päihdettä suositellaan kun ihan oikeasti suuri enemmistö ei ala täysin raittiiksi. Ei tietenkään mitään heroiinia mutta onhan niitä vaikka mitä muuta. Kava- kavaa, kannabista, sieniä tai ehkä jotain professori nutin kehittelemiä alkoholin korvikkeita. Aihe ei ole vapaa mutta koitetaan nyt keksiä mitä päihdettä suositellaan kun alkoholia ei suositella.
Kommentit (71)
Päihteet ovat vassarien juttuja. Terve ihminen saa dopamiininsa urheilusta ja terveistä elämäntavoista. Lihansyönti lisää onnellisuutta.
Mutta antaa vassarien sekoittaa päänsä huumeilla, ei se minun elämääni vaikuta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suositellaanko mieltä avartavia sieniä? Eivät ole ilmeisesti edes laittomia. Niitä esivanhemmatkin vetivät kaksin käsin muina shamaaneina. Ovat myös luonnollisia päihteitä, joita kasvaa joka paikassa. Onhan lähiruokaakin. Miksi ei siis lähipäihteitä? Jokamiehen oikeus poimia niitä omaan käyttöön?
Pieni korjaus. Huumesienten kerääminen on määritelty rikokseksi. En tiedä sitten jos haukkaa suoraan maassa kasvavaa sientä
Sehän ei ole keräämistä kun syöt sienen suoraan maasta. Eikä siinä pidä hallussakaan että jos oikein tarkasti tulkitaan lakia niin suoraan maasta syömällä ei tee rikosta.
Vierailija kirjoitti:
Päihteet ovat vassarien juttuja. Terve ihminen saa dopamiininsa urheilusta ja terveistä elämäntavoista. Lihansyönti lisää onnellisuutta.
Mutta antaa vassarien sekoittaa päänsä huumeilla, ei se minun elämääni vaikuta mitenkään.
Perussuomalaisilla on puolueista eniten huumetuomioita. Kokoomus pyörii rikkaiden porukoissa niin aivan varmasti niiden bileissä on kokaiinia.
Miksi kenenkään pitäisi suositella päihteitä? Kenellekään?
Silti ihmisellä on yhä kaikki oikeus juoda itsensä hengiltä, jos näin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Terve persu saa dopamiininsa vauvapalstalla öyhöttämisestä.
En ihmettele. Ainakin oma hyvinvointini parani merkittävästi luovuttuani alkoholista. En ollut edes alkoholin liikakäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisilla on puolueista eniten huumetuomioita. Kokoomus pyörii rikkaiden porukoissa niin aivan varmasti niiden bileissä on kokaiinia.
Lähiöräkälöiden kanta-asiakkaat ovat tunnetusti kaikki vihervasemmistolaisia. Ei persua mailla Halmeilla.
Vihdoinkin nollatoleranssi alkoholin suhteen on nostettu ravitsemussuosituksiin, ennenhän väitettiin, että kohtuukäyttö olisi terveellisempää kuin täysraittius. Ne samat flavonoidit saa vaikka marjamehusta, ilman viinin sisältämän alkoholin haittoja. Mikään päihde ei ole terveellistä. Jos kokee tarvetta päihtyä säännöllisesti, niin suosittelen hakeutumaan avun piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne suositteli kahvia niissä ravintosuosituksissa. Kahvihan on päihde.
Siis onko oikeasti jollekin vielä 2024 epäselvää, että alkoholi on epäterveellistä?
Vierailija kirjoitti:
🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko nämä uudet ravintosuositukset jonkun muun mielestä kukkahattutädille? Vai olenko se vain minä?
Kyseessä on suositus, siis ihanteellinen ruokavalio. Kenenkään ei odoteta noudattavan sitä 24/7/365, sillä pitäähän elämään mahtua myös juhlia.
Höpöjä. Ihanteellinen ruokavalio sisältää lihaa. Ei mitään nakkeja tai lauantai makkaraa vaan oikeaa lihaa.
Alkoholi, etenkin punaviini aterian yhteydessä edistää terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähiöräkälöiden kanta-asiakkaat ovat tunnetusti kaikki vihervasemmistolaisia. Ei persua mailla Halmeilla.
Ei enää edes tony halmeilla. Persu löytyy usein baarista mutta reppu tai salkku on hukassa. Pahimmillaan humalaisella persulla on mutka matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve persu saa dopamiininsa vauvapalstalla öyhöttämisestä.
Missä olet nähnyt terveen persun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään päihdettä ei suositella. Miksi pitäisi. Se, ett sinä tai joku muukaan ei silti elä niin kuin kannattaisi, ei ole suositusten vika, vaan teidän.
Kertoo epäonnistuneista suosituksista jos tarjotaan lähinnä vaan kivien imeskelyä. Pitäisi tajuta realiteetit ja antaa suositukset siltä pohjalta. Hukkaan heitettyä rahaa nämäkin suositukset!
Ääliöt syö vaikka paskansa jos joku suosittelee. Mikä on syönyt ihmisten aivot?
Vierailija kirjoitti:
Silti ihmisellä on yhä kaikki oikeus juoda itsensä hengiltä, jos näin haluaa.
Se on varmaa että ihmiset käyttävät päihteitä. Jos ei suositella mitään niistä niin sitten pitää omalla harkinnalla päättää mikä päihde sopii kenellekkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko oikeasti jollekin vielä 2024 epäselvää, että alkoholi on epäterveellistä?
Vielä 2024 alkoholi on ainoa laillinen päihde. Koska sitä ei suositella niin mitä päihdettä suositellaan? Raittiita tuo ei koske kun he eivät käytä päihteitä. Enemmistö käyttää niin jotain pitäisi suositella vaikka vähäisimmän haitan perusteella.