Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska täynnä eroilmoituksia ja kaiken kruunaa juttu perheenisästä, joka on koukussa strippaamiseen ja mistä vaimo ei tykkää

Vierailija
28.11.2024 |

Huh, täytyy jättää Seiskan jutut lukematta (yleensä vilkaisen vaan otsikot)  kun vaan porukka eroaa tai tekee sellaisia juttuja, ettei ero ainakaan oo kaukana. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lukee Seiskaa? Roskalehti ja suurin osa valheita.

Vierailija
2/6 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä miehen strippaamisessa sitä vaimoa harmittaa? Vai strippako mies muillekin kuin vain omalle vaimolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. 

Vierailija
4/6 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni varmaan, mutta ei kehtaa vaan myöntää. Itse ainakin vilkaisen päivittäin netistä otsikot ja lukaisenkin jutun, jos oikein mielenkiintoinen eteen tulee. Mutta kaupasta en kyllä kehtais Seiska-lehteä mennä ostamaan. Ap

Vierailija
5/6 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä miehen strippaamisessa sitä vaimoa harmittaa? Vai strippako mies muillekin kuin vain omalle vaimolle?

https://www.seiska.fi/katso/perheenisa-on-koukussa-strippaukseen-vaimon…

Vierailija
6/6 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska on aina ollut roskalehti. Joka vuosi seiskasta tuntuu tulevan Joku kohu, joka pistää miettimään, kuinka eettinen Seiska lehtenä nyt sitten onkaan. Itse välttelen seiskan juttuja kuin ruttoa, mutta välillä olen saattanut klikata johonkin mehukkaan otsikon omaavan juttuun, ja heti poistunut kun olen tajunnut sivuston olevan Seiska. 

pistäkää se lehti boikottiin ja katsokaa YouTubesta vaikka kissavideoita tai jotain 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan