Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO
Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms.
Kommentit (1936)
Pettäminen ja toisen selän takana touhuaminen pitäs näköjään olla ok, jos sen näkee somessa tai se ei kosketa just sua Henk koht...hienoja ihmisiä täällä 🤷🏾
Knutti ja Nikki treenaa.yhdes ja käy treffeillä just like Janne ja Jossu...
Häh? Ei kukaan ole sanonut että on ok tai hyväksyy pettämisen.
Tuntuu vaan surulliselta ja typerältä että joku jaksaa huolehtia ja juoruta muiden asioista. Jokaisella on oma elämänsä, mielytti sinua tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kerro yksikin syy miksi asianosaisia kiinnostaisi tulla tänne lukemaan tällaista paskanjauhamista😂
Minä suosittelen hommaan vaikka jonkun harrastuksen, joku äänimaljakylpy-juttu voisi rauhoittaa mieltä. Vesijuoksu-tyyppinen laji voisi olla kans kiva. Tai no ihan mikä vaan missä olisi joku ohjaaja, ettei joutuisi itse kuormittumaan millään itseellisellä ohjautumisella.
Ja sun agenda kirjoittaa täällä? Pelastaa ne muut, jotka ei halua tukea pettämistä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro yksikin syy miksi asianosaisia kiinnostaisi tulla tänne lukemaan tällaista paskanjauhamista😂
Minä suosittelen hommaan vaikka jonkun harrastuksen, joku äänimaljakylpy-juttu voisi rauhoittaa mieltä. Vesijuoksu-tyyppinen laji voisi olla kans kiva. Tai no ihan mikä vaan missä olisi joku ohjaaja, ettei joutuisi itse kuormittumaan millään itseellisellä ohjautumisella.
Ja sun agenda kirjoittaa täällä? Pelastaa ne muut, jotka ei halua tukea pettämistä 🤔
Toi on ihan hyvä ohje. Jos tuntuu vaikealta, niin vähitellen alat miettimään sisältöä omaan elämääsi. Aloita vähän kerrallaan, asioista mitkä kiinnostaa sua.
Selvästi tää netti, somemaailma ei tee hyvää sulle. Ainakaan tässä määrin.
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihan hyvä ohje. Jos tuntuu vaikealta, niin vähitellen alat miettimään sisältöä omaan elämääsi. Aloita vähän kerrallaan, asioista mitkä kiinnostaa sua.
Selvästi tää netti, somemaailma ei tee hyvää sulle. Ainakaan tässä määrin.
Ei oo varmaan myöskään sun elämästä pois, jos ihmiset kirjottelee asioista nettiin.
Nähdään äänimaljakurssilla, kuulosti mielenkiintoiselta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään hyväksy aihetta ja se on aiheena inhottavakin. Mutta tuskinpa monikaan petetyiksi tulleista miehistä tai naisista lukee siitä täältä tai muista yleisistä keskustelukanavista, eikä varsinkaan koe saavansa tukea täältä kun vieraat ihmiset keskenään jeesustelee ja voivoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa jäi näköjään lainaus pois tosta mun kommentista. Kommentti oli siis osotettu tohon Knutin väittämään.
No tulee hieman samanlaiset fibat ku Lehtosesta...oma some yrittää pitää kulissit pystyssä ja samaan aikaan nainen postailee liki vuosisadan romanssista postauksia, ja kertoo miten jumaloi ja on ihastunut häneen. Kutsuu omaksi miehekseen ja jutut on "me sitä ja me tätä.."
Mallorcan pyöräretki ei ollut ihan vaan "poikien kesken etätyöreissu" kuten Knuttin kuvat näyttää. Juhannukset vietetty yhdessä, ravintoloissa bongattu kaksin. Ja jos oisin vaimo, ni ainakin toinen kulmakarva ois hieman kohonnu siinä vaiheessa, kun vieras nainen esittelee somessa millasia pitsistringejä mieheni on hänelle tuonut tuliaisina työmatkaltaan..
Mistä ja keistä tässä nyt puhutaan?? Knutti heilastelee toisen naisen kanssa? Laitatko linkkiä materiaaliin, jos sitä oikeasti on.
Knutti on joskus julkaissut videoita salilta 13-vuotiaan tyttärensä kanssa, ei ole tyttöystävä. Ei nyt sotketa lapsia tähän.
Vierailija kirjoitti:
Knutti on joskus julkaissut videoita salilta 13-vuotiaan tyttärensä kanssa, ei ole tyttöystävä. Ei nyt sotketa lapsia tähän.
Kyllä on ihan eri leidi kyseessä kuin oma tytär. Ei täälläkään niin kieroutuneita olla, et moista kuviteltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihan eri leidi kyseessä kuin oma tytär. Ei täälläkään niin kieroutuneita olla, et moista kuviteltaisi.
En tarkoittanutkaan moista, vaan sitä, että joku erehtyy tulkitsemaan tyttären ei-tyttäreksi.
No missä on todisteet leidistä?
Luultavasti todisteet samaa luokkaa kuin tässä ketjun alkuperäisessä jutussa.. nainen on postannut videon jossa hymyilee tai mietelauseita, ajatuksia suomeen. Ja täällä sitten tulkitaan, näin se ajattelee, tätä se oikeasti tarkoittaa ja tälle henkilölle suunnattu, se pettäminen vaan jatkuu ja vaimo parkaa säälitään.
Että mitään oikeaa, konkreettisista todistetta ei ole. On vain mielipiteitä, tulkintoja, syytöksiä, epäilyjä, stalkkaamista, vainoharhaa.
Käykö näistä Erikoishepuista enää sitten vaan tämä yksi alkuperäisen muikkelin kanssa pyörälenkeillä? Sillä taitaa olla niin nuori ja nätti, että ei ainakaan vielä ole vaihtanut pyöräilyseuraansa uuteen?
Vilkaisin Nikki San J:n instaa. Miksi Liharekka osti Nikille repun, paidan ja housut, jotka yhteensä maksavat Nikin mukaan aika messevästi? On varmaan vaan kiva setä, joka antaa namuja ja ostelee lahjoja, kun on niin pehmoinen nallekarhu. Kaiken kaikkiaan, tiiviisti näyttää Knutti olevan Nikin elämässä.
Ne äänimaljakylvyt vois antaa näille lihakasoille, joilla testo hyrrää ja sotatraumat tunkee pilaamaan elämän vaimon kanssa.
Junttiohjelma pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin Nikki San J:n instaa. Miksi Liharekka osti Nikille repun, paidan ja housut, jotka yhteensä maksavat Nikin mukaan aika messevästi? On varmaan vaan kiva setä, joka antaa namuja ja ostelee lahjoja, kun on niin pehmoinen nallekarhu. Kaiken kaikkiaan, tiiviisti näyttää Knutti olevan Nikin elämässä.
Laita linkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Kun nuori timmi kaunotar on tähtäimessä, niin miehet tekee mitä vaan.
Miehet on niin kullinsa vietävissä.
Miksi meidän naisten, jotka emme ole kaunottaria, pitäisi panostaa yhtään mitään yhteenkään mieheen, kun kymmenien vuosien uskollinen avioliitto, perheen hoitaminen ja miehen tukeminen ammatillisesti ja vapaa- aikana päättyy näin?
Olen lukenut useamman tutkimuksen aiheesta, ja jopa 70% miehistä olisi valmiita vaihtamaan nykyisen vaimonsa/ kumppaninsa kauniimpaan naiseen, jos se olisi vain mahdollista. Parisuhde miehen kanssa ei siis ole kannattavaa, kuin kauniille naisille. Minulla noiden tutkimusten lukeminen aukaisin kyllä silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita linkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita linkkejä.
Niin mistä tuolta nyt näkyy, että ko. naisella on kuvio meneillään Knutin kanssa?