Black Friday ahdistaa. Tarjoukset huijaavat ostamaan...
Mutta hinta onkin jopa kalliimpi kuin viime vuonna normaalihintaisena. Silti koitan löytää hyviä tarjouksia, koska on tarvetta joululahjoille, vaatteille ja käyttötavaroille. Tulenkohan jymäytetyksi? Vai pitäisikö odottaa joulun jälkeistä alennusmyyntiä?
Kommentit (90)
Ahdistaa, että jos nyt ei tartu tarjoukseen, niin meneekö jotain sivu suun ja sitten kaduttaa.
Tarvitsisin sängyn ja petauspatjan. Mutta en ymmärrä miten isot prosenttitarjoukset muka halventavat hintaa, joka näyttää samalta muutenkin koko vuoden. Huijausta taitaa olla kaikki.
Ainakin jotkut huonekaluliikkeet tekevät noin.
Katsoin yhtä mekkoa Booztilta. Maksoi normihintaisena 99,90€. Nyt ovh hinnaksi laitettu 120€ ja alennus mukamas 50% kun mekko maksaa nyt 60€. Törkeää, petollista toimintaa.
Ei tarvitse edes viime vuoteen mennä. Juuri huomasin, että parin viikon takaisesta yksi tuote oli melkein 40% kalliimpi.
Onko joku löytänyt oikeasti hyvän tarjouksen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on kallistunut. En tiedä onko joulun jälkeen muut kuin vaatteet halvempia.
Ainakin kodinkoneet ja elektroniikka on halvempaa joulun jälkeen. Huonekaluista en tiedä kun ei ole tarvinnut ostaa aikoihin.
Hirvittää kuinka syvällä ja kritiikittä ap on mukana tässä kulutushysteriassa.
Minlla ei ole tuollaisia huolia. En minä osta mitään vain siksi että joku käskee. Tai että se on halvempaa.
Olkoon mitkä tahansa hullut mammuttimaiset pimeät tai mustat turhuuden megamarkkinat.
Ostan tarpeeseen. No, eilen ostin kyllä eurolla yhden sämpyläpussin pakkaseen, myönnän.
Meillä suvussa ei osteta joululahjoja kuin alle 18v. Ei ole kellään tarvetta millekään mitä ei itse osaa. Kukkaa, suklaata tai esim kahvia viedään tuliaisina kuten muutoinkin.
Lasten lisäksi korkeintaan puolisolle ostan jotakin. Jos osuu silmään.
Paras tapa säästää rahaa on ostaa vain silloin kun tarvitsee oli se sitten täyshintainen tai alennettu tuote. Moni säästäisi enemmän jättämällä black fridayn väliin. Jos tarjouksia pitää etsimällä etsiä ja miettiä onko alennus hyvä niin mielestäni silloin ollaan hakuteillä jos tarkoitus on säästää rahaa. Tätähän yritykset juuri haluavat.
No minä ainakin säästin. Ostin iphone 14 ja Beats kuulokkeet. Osaan verrata hinnat. Toki toisissa tuotteissa se on vaikeampaa. Jatkossa ostan aina black friday elektroniikan.
AP tässä jatkaa eli oikeasti on tarvetta hankinnoille. Ja olen odottanut myös tätä Black Friday aikaa, mutta nyt syvästi pettynyt, koska mitään todellisia tarjouksia en ole löytänyt. Turhaa en osta.
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa säästää rahaa on ostaa vain silloin kun tarvitsee oli se sitten täyshintainen tai alennettu tuote. Moni säästäisi enemmän jättämällä black fridayn väliin. Jos tarjouksia pitää etsimällä etsiä ja miettiä onko alennus hyvä niin mielestäni silloin ollaan hakuteillä jos tarkoitus on säästää rahaa. Tätähän yritykset juuri haluavat.
En ole samaa mieltä. Kahden vuoden päästä taas uusi känny. Ajoitan oston. Vanha menee sitten Swappie.
Osta Temusta, niin ei ahdista. Kaikki on halpaa.
Vertaa niitä hintoja. Onhan sulla kännykkä. Jotain pitää jaksaa tehdä myös itse.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä jatkaa eli oikeasti on tarvetta hankinnoille. Ja olen odottanut myös tätä Black Friday aikaa, mutta nyt syvästi pettynyt, koska mitään todellisia tarjouksia en ole löytänyt. Turhaa en osta.
Ainakin 2v sitten tiskikone oli halvempi joulun jälkeen ja viime talvena kuivaava pyykinpesukone.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin yhtä mekkoa Booztilta. Maksoi normihintaisena 99,90€. Nyt ovh hinnaksi laitettu 120€ ja alennus mukamas 50% kun mekko maksaa nyt 60€. Törkeää, petollista toimintaa.
Säästät kuitenkin 40 euroa. Eikö se riitä.
Heräteostot on varmaan halvempia silloin. Mutta oikeasti tarpeelliset harvemmin.
Kaikki on kallistunut. En tiedä onko joulun jälkeen muut kuin vaatteet halvempia.