Lue keskustelun säännöt.
Kannattaako kotiäidin mennä osa-aikatyöhön?
22.02.2007 |
Kaksi lasta jotka menisivät sitten ilmeisesti johonkin osapäivähoitoon? Millaisia hoitomaksut ovat? Ja paljonko mahdollisesti noin arviolta jäisi käteen osa-aikatyöstä?
Minulla siis ei mitään työpaikkaa ole olemassa, ja ihan kotihoidontuella olen. Miehen tulojen perusteella menisi kaiketi suurimmat hoitomaksut... Eli kannattaisikohan mennä osa-aikatyöhön? Kokopäiväiseen en halua.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Puolipäiväinen hoitomaksu on sen 120e, alle 6 tunnin hoidosta. Palkka-asioita en osaa kommentoida.