Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko dna hyvä operaattori, toimiiko netti? Entä puhelin? Meinaan lähteä paskasta Elisasta.

Vierailija
28.11.2024 |

kerro mulle?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DNA on itsellä toiminut hyvin. Itse lopetin Elisan käyttämisen, kun soittivat kerran kuussa ja tarjosivat lisäpalveluja. Se vitutti kuin pientä eläintä.

DNA:lta soittavat kerran vuodessa "jatketaanko näitä alennettuja hintoja vielä vuoden" ja se on sopiva määrä häirintää.

Täh, ei minulle Elisa vaan soita ikinä, jollei oo sopimus päättymässä.

Vierailija
22/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myytiin DNA:n 5G-liittymä ja 5G-puhelin. Peitto ja asetukset Ok, mutta näytössä jatkuvasti 4G eli myyvät ja laskuttavat 5G:tä, mutta toimittavat 4G:n.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa prepaid toiseen sim. korttipaikkaan, tai jos on 2. kännykkää, ja testaa sillä vaikka viikon. Niin ei ehkä tule pettymystä, jos kyseinen operaattori ei toimikkaan kotona, tai jossain paikassa missä tarvitsee kännykkää käyttää.

Vierailija
24/44 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan 5g. asetettu asetukset/verkon valinta osiosta. Jos ei. Käyttää vain 4g:tä

Vierailija
25/44 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Telia niin en voi kertoa DNA:sta. 

Ja miksi edes otit kantaa ketjun aiheeseen, mikä ei koskenut sinua? 

Vierailija
26/44 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan vaihtako liittymätyyppiä, ennenkuin olette saaneet lahjakortin. Mulle yrittivät, että nyt olis tosi kova tarjous 5g:tä. Siinä ois sit mennyt lahjakortti.

Vierailija
27/44 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta alkaen ei toimi netti eikä TV. DNA:n kaapeli. Tiedotteessa lupaavat ehkä toimivan klo 18. Uskoisko tuota, jos tarvitsevat 9h vian korjaamiseen. Turhauttaa niin paljon.

Vierailija
28/44 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toimii hyvin. Monella kaverilla elisa ja samaa pätkimisongelmaa. Ei ole vielä ollut dna:lla

Vierailija
29/44 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei toimi täällä kunnolla.

Vierailija
30/44 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa ne kaikki on!. Varsinkin se operaattori joka hehkuttaa luurin metsästys päiviä ja myy niitä paskoja puhelimia täsmälleen samaan hintaan kuin aina ennenkin ja kaikki muutkin myy. Silkkaa huijaamista mainostaa jotain kampanjaa kun ei mitään oikeita alennuksia ole.

Vierailija
31/44 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle myytiin DNA:n 5G-liittymä ja 5G-puhelin. Peitto ja asetukset Ok, mutta näytössä jatkuvasti 4G eli myyvät ja laskuttavat 5G:tä, mutta toimittavat 4G:n.

Oot sitten varmaan tullut huijatuksi ja ostaneeksi puhelimen jossa ei ole 5g tai sitten sulla on puhelimen verkkoasetus jäänyt 4g: hen. Tarkista verkko asetukset ja valitse 5g jos ei ole listalla sulla ei silloin edes ole 5g luuri

Vierailija
32/44 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamusta alkaen ei toimi netti eikä TV. DNA:n kaapeli. Tiedotteessa lupaavat ehkä toimivan klo 18. Uskoisko tuota, jos tarvitsevat 9h vian korjaamiseen. Turhauttaa niin paljon.

Arvasin oikein. Aika siirtyi klo 3 yöllä. Näin isossa kaupungissa DNA korjaa kaapelivikoja.

Vierailija
33/44 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kerroin, minulla on 5g-luuri ja asetuksista 5g valittuna, joten olen tullut huijatuksi siten että DNA on myynyt minulle 5g liittymän, mutta toimittanut sim-kortin, jossa on 4g-liittymä.n

Vierailija
34/44 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asutko jossain kaupungissa vai katvealueella. Itsellä oli ongelmia nimenomaan elisan kanssa passiivitalossa, jossa tietysti foliot ympärillä. Dna toimi paremmin. 

Vierailija
35/44 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin Teliasta Elisaan ja homma pelittää! Sain halvan ja hyvän liittymän. 

Vierailija
36/44 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA:n pk-seudun kaapelitv-netti on toiminut ihan hyvin ainakin sen mitä olen sitä käyttänyt.

Paremmin kuin elisan jostain syystä pätkinyt 5g samassa paikassa.

Vierailija
37/44 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA netti pätkii koko ajan, sekä puhelimessa että laajakaistana, valokuitu. Elisaan vaihdoin joka toimii aina 

Vierailija
38/44 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa paskaa ne kaikki on!. Varsinkin se operaattori joka hehkuttaa luurin metsästys päiviä ja myy niitä paskoja puhelimia täsmälleen samaan hintaan kuin aina ennenkin ja kaikki muutkin myy. Silkkaa huijaamista mainostaa jotain kampanjaa kun ei mitään oikeita alennuksia ole.

Kaikki ketjut "oudosti" kauppaavat samoja puhelimia lähes sentilleen samaan hintaan! Mitä v..un markkinataloutta ja kilpailua tämä on?! Suomessa ei ole kymmeniin vuosiin ollut enää ohjevähittäishintaa eli valmistajatko sen hinnan Suomeen määräävät vai ketjujen sopima kartellisopimus?

Vierailija
39/44 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialla helkkarinmoiset YT päällä kanssa, eli ei Elisa ainoa ole.

Vierailija
40/44 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on edullisin 4g tai 5g liittymä, Moi? Mullakin tällä hetkellä Elisa, enkä hyvällä katsele noita irtisanomisilmoituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi