Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko dna hyvä operaattori, toimiiko netti? Entä puhelin? Meinaan lähteä paskasta Elisasta.

Vierailija
28.11.2024 |

kerro mulle?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA:lla tökkii ainoastaan hinnat, mutta jos saa hyvän tarjouksen, niin omasta puolesta voin suositella. Nämähän on kuitenkin täysin paikkasidonnaisia. Jollain ei vaan toimi, vaikka seisois päällään ja tekis mitä taikatemppuja.

Vierailija
42/44 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internet yhteyksissä mulla ei ole ikinä mikään yhteys lähtenyt toimimaan ilman ongelmia.

Jo ensimmäisen puhelinmodeemiyhteyden asennus aikoinaan Windows 98SE koneella meinasi tyssätä jo siihen, että cd-rom asema ei lähtenyt pyörittämään asennuslevyä ensinkään. Ihmettelyn jälkeen syyksi paljastui jonkinlainen muotovirhe levyn keskireijässä. Sitten vasta onnistui kun viilailin sitä muotovirhettä pois. Sitten on ollut kaikenlaisia taloyhtiön teknisen tilan kytkinvikoja, valokuitumodeemin hajoamisia, eräässä vuokra-asunnossa jopa asentaja epäili että joku seinäpistoke on oikosulussa kun ei netti pelannut, vuokranantaja ei koskaan sitä korjannut, jne.aivan käsittämättömiä vikoja ja ongelmia! Meidänhän piti olla tietoyhteiskunta eikä kehitysmaa!!

Nykyisen kaapelimodeemin virtalähdekin kuoli kahdessa vuodessa, ei jaksa modeemi enää käynnistyä sillä, ledit vaan vilkkuu kuin 70-luvun diskossa. Uudella virtalähteellä sentään toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ollut Dna v 2009. Aina on toiminut hyvin. Jotain pieniä katkoksia netissä joskus mutta silti hyvä. Minulla on kiinteä laajakaista jotain 600 megan netti, modeemilla kotona. Toimii todella hyvin.

Noi dna:n katkokset ihmetyttää kun elisan aikana pysy wifi-kamerat sun muut anturit verkossa paremmin mut nykysen dna-operaattorin aikana ne on vähän väliä offline-tilassa.

Palaavat takasin kun useemman kerran kokeilee että toimisko.

Vierailija
44/44 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarifirma

Dnan asiakkaina on oltu yli 20 vuotta ja on 6 liittymää. Mutta nyt oli miehelle kaupattu puhelimessa täysin tarpeeton sim-kortti tablettiin kahden vuoden sopimuksella. Sellaista laitetta ei meillä ole johon kortti kävisi eikä mies tiedä sitä ostaneensa. Dna ei suostu purkamaan sopimusta. Täyttä huijausta. Heti kun mahdollista siirtyy liitymät toiselle operaattorille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan