Oisko hauska joulupränkki teinille: tyhjä pahvilaatikko!
Oon siis ostanut teinille playstation viitosen joululahjaksi, mutta ajattelin et ois hauska huijata teiniä paketoimalla tyhjä pahvilaatikko ja antaa se ensiksi. Onkl liian julmaa? 😆
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa näitä vastenmielisiä vanhempia riittää. Tänäänkin on saatu lehdistä taas lukea.
Vastenmielinen vanhempi jos antaa lopuksi sen oikean lahjan. Jep. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vielä jotkut puolustaa teinin nolaamista, ja sitten ihmetellään, miksi lapset kiusaa. No miksiköhän kiusaa, jos kotoa saadaan malli toisen nöyryyttämiseen?
Ei ne nyt yhdestä pienestä vitsistä mene rikki. Paitsi jos ovat poikkeuksellisen herkkiä luonteeltaan. Kiusaamista ei aloiteta yhdestä tapahtumasta, vaan kyllä pitää elämässä lapsen päälle tulla aika paljon enemmän.
Eli jos lapsesi tulisi itekin koulusta kotiin, kun koko luokka on nauranut hänen ulkonäölleen, sanoisit hänelle, että ei yhdestä vitsistä kuulu mennä rikki?
Tuskin on kyse yksittäistapauksesta, jos tulee mieleenkään tehdä tällainen ns. pränkki joulurauhan aikaan
Häh? Siis kiusaaminen ja pränk eli käytännön pilahan ovat aivan eri asioita. Näin ainakin mun mielestä. Kovasti olisin saanut olla briteissä loukkaantumassa, jos näistä olisin vetänyt herneen nenään, kun siellä olin teininä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vielä jotkut puolustaa teinin nolaamista, ja sitten ihmetellään, miksi lapset kiusaa. No miksiköhän kiusaa, jos kotoa saadaan malli toisen nöyryyttämiseen?
Ei kyse ole siitä. Itse en ainakaan kokisi itseäni nöyryytetyksi ko. tilanteessa. Musta se olis ihan hauska pila.
Tietenkin, koska olet veeti 13v.
Olen kyllä jo nelikymppinen.
Meil on muutenkin teinien kans kahnausta, en itse enään lisäisi sitä. Toivon rauhallista jouluaattoa, isovanhemmat kun paikalla.
Mietipä omalle kohdallesi, miltä tuntuisi, jos vaimosi antaa sulle lahjaksi pitkään toivomasi bläkkändekkerin monitoimityökalusettihärpäkkeen tyhjän laatikon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko hauska pränkki AP:lle: irtisanomispaketti kuusen alle?
No, ei todellakaan ole sama asia.
onhan se, sitten kun ap on vollottanut silmät päästään voidaan kertoa että täähän oli dzoukki, relaa vähän :D niin, eipä ole enää niin hauskaa.
Mun vanhemmat olisi voinut tehdä saman. Olin todella herkkä lapsi ja nuori. Muistan useammankin tapauksen, kun koko perhe nauroi yhdessä minulle. Sitten olin tietty huumorintajuton ilonpilaaja, kun loukkaannuin. Sitä häpeää en kyllä unohda
Miksei näitä piloja voi tehdä niille, jotka niistä pitävät? Varmasti vaikka perheen isä suhtautuisi asiaan ihan eri tavalla kuin murrosikäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole siitä. Itse en ainakaan kokisi itseäni nöyryytetyksi ko. tilanteessa. Musta se olis ihan hauska pila.
Henkisesti veeti 13vee ja se tulee kostautumaan sulle myöhemmin. Naurattaa jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä omalle kohdallesi, miltä tuntuisi, jos vaimosi antaa sulle lahjaksi pitkään toivomasi bläkkändekkerin monitoimityökalusettihärpäkkeen tyhjän laatikon?
Minä en toivo vaimolta mitään, niin en pety. Tästäkin käytiin jostain syystä vääntöä, että miksi en toivo mitään. Tulikivenkatkuinen keskustelu siitä saatiinkin, vaikka ollaan aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi teini kyllä selviää tuosta traumatisoitumatta, voi jopa muistella vuosienkin päästä hauskana juttuna,
En ymmärrä miten kukaan voi nähdä tuossa mitään hauskaa.
Paino sanalla normi.
Lapselle ei ole suuri ilo saada tyhjää pakettia. Oisko sinusta ollut aikoinaan. Ei ainakaan jouluna.
Joulu on suuri juhla lapsellesi, toiveita täynnä. Pleikka laatikkoon ja hyvä mieli kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti veeti 13vee ja se tulee kostautumaan sulle myöhemmin. Naurattaa jo etukäteen.
Hyväntahtoinen toisille nauraminen, mitä esim. briteissä viljellään lähes päivittäin, (se on siellä ikään kuin sosiaalista liimaa), on susta huono asia, mutta tämä oma erittäin pahantahtoinen ja vahingoniloinen toisille nauramisesi taas on susta ihan ok asia? Ok, ymmärrän.
Minullekin on tehty jotakuinkin noin kun olin ehkä noin 12v. Olen muuten ollut aina ihan huumorintajuinen ihminen mutta tuo meni jotenkin överiksi kun oli herkässä iässä.( ja kyse oli vähemmän arvokkaasta asiasta kuin joku Pleikkari). Mun joulu ilo loppui tuohon "pilaan" ,ja edelleen minkä tahansa lahjan ottaminen vastaan on ollut aikuisiällä vastenmielistä . Ja olen siis 50v +++. Tykkään kyllä antaa lahjoja muille mutta en itse osaa ottaa vastaan mitään "luonnollisesti". Mies aikoinaan tätä ihmetteli kun suutuin hänelle jos hän antoi minulle mielestäni liian arvokkaan lahjan. Eli aloittaja mieti mitä teet, voi oikeasti olla ikävä temppu, varsinkin tuossa teini-iän korvilla jossa hauras luottamus on vasta rakentumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväntahtoinen toisille nauraminen, mitä esim. briteissä viljellään lähes päivittäin, (se on siellä ikään kuin sosiaalista liimaa), on susta huon
40v loukkaantuu jostain nettivittuilusta, mutta kannustaa lasten kiusaamiseen.
Vitsi on hauska silloin, kun se on myös vitsin kohteesta hauska. Tämän takia pyrin aina vitsailemaan itsestäni, jos en ole täysin varma siitä, mitkä asiat vitsin kohteen mielestä on hauskoja
Ikivanha juttu ja typerä vielä sen lisäksi.
Niin kuin sanoin, mielestäni tuo ei ole kiusaamista. Kun itse olin teini, eli ei siis enää lapsi vaan yli 12 v., annoimme kavereiden kanssa toisillemme lähes vaan noita pilalahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin sanoin, mielestäni tuo ei ole kiusaamista. Kun itse olin teini, eli ei siis enää lapsi vaan yli 12 v., annoimme kavereiden kanssa toisillemme lähes vaan noita pilalahjoja.
Kiusaaminen ei valitettavasti ole sinun mielipiteestäsi kiinni, vaan kiusaamisen kohteesta. Ainahan koulukiusaajat sitä hokee, että ihan vitsillä mä vaan.
Hieman muuten eri asia, että kaverukset pilailee keskenään, kuin että vanhempi pilailee lapsen kustannuksella. Etenkin, kun teillä tuo selvästikin oli tapana, eli odotettvissa, kun taas lapsi ottaa vanhemmilta saadun lahjan todesta, ja pettyy aidosti
Mikä ihmeen brittihullu tänne on päästetty hokemaan samaa juttua viestistä toiseen