Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko hauska joulupränkki teinille: tyhjä pahvilaatikko!

Vierailija
27.11.2024 |

Oon siis ostanut teinille playstation viitosen joululahjaksi, mutta ajattelin et ois hauska huijata teiniä paketoimalla tyhjä pahvilaatikko ja antaa se ensiksi. Onkl liian julmaa? 😆

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikana, jolloin neljän vuoden kansakoulun jälkeen pyrin oppikouluun, isäni kysyi oppikoulun rehtorilta, olinko päässyt. Rehtori oli surkutellut, etten nyt tällä kertaa ollut päässyt. Jonkin ajan päästä sanoi: "Parhaana pääsi!" Meitä oli noin sata päässyttä.

Isäni piti sitä hyvänä vitsinä, sillä oli kasvanut seudulla, missä korkein huumorin muoto oli 'narraaminen' (lue: valehteleminen). Minusta se oli aivan pöyristyttävää. En enää koskaan arvostanut moista rehtoria tippaakaan. Törkeä iljetys. Kynis.mies 

Vierailija
22/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot   ku ci pää       .  Pilaat oman lapsesi joulun.    Painu     v  i dd  u u   n,       id ioo   tt i.  🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän säilyttää sen ja paketoi sinut kun muistisi menee ja lähettää lähimpään laitokseen.

Vierailija
24/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sitten kauniissa paketissa kakkaa seuraavana syntymäpäivänäsi. Ehkä jopa suklaakääreessä?

Vierailija
25/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itse ostin parin viikon kuluttua valmistuvalle aikuiselle lapselle Alvar Aallon Kukka-setin ja puoliso laittaa sinne parikymmentä 500€ seteliä. Paketoidaan nätisti tietenkin ja valmistuva kuvittelee saavansa pelkästään lahjapaketin.

Vierailija
26/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tällaisessa pihassa ei ole mitään hauskaa. Ja olethan varautunut siihen, että tämä voi aiheuttaa ison riidan tai vihaisen teinin useaksi päiväksi. + Riittäähän sulla huumorintaju siihen, että saat tyhjiä tai pilalahjoja seuraavat 35 vuotta?

Vierailija
27/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksois-prank: anna pehmeä paketti antaen ymmärtää että pehmeä paketti on prank-lahja. Sitten kun oikea lahja ei koskaan tulekaan, seuraa valahtaneita ilmeitä kun ne avaa sen oikean lahjasi 🤣

Vierailija
28/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole julmaa. Tosin voi olla, että teini ei puhu sinulle seuraavaan kolmeen vuoteen ja äitienpäivälahjaksi saat kuvan itsestäsi alasti.

Ja somen kautta jaettuna. :)

Vierailija
29/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veljelle tehtiin suunnilleen noin 12 vuotta sitten. Pleikkari oli toivelahjana ja paketti oli iso - ja tyhjä. Pettymys 14v ikäiselle oli niin iso, että meillä meni kaikilla muillakin joulu pilalle. Ei mitään huutoa tai raivoa, ainoastaan hirveän häpeän mukanaantuoma valtava suru, kun ensin  oli ollut yhtä iloa. Isän sen jälkeen antamaa aitoa laatikkoa veli ei edes avannut, meni vain huoneeseensa ja oli hiljaa. Isä yritti virittää pelikonetta ja houkutella veljeä pelaamaan, turhaan.

Joten kannattaa miettiä, haluaako lapselleen tuollaisen kokemuksen. Sillä laitteella veli ei pelannut koskaan ja veljen välit vanhempiin muuttuivat hyvin etäisiksi. Hän vain totesi, ettei luota näihin enää lainkaan, joten ei uskalla pyytää kyytiä harrastuksiin tai apua läksyissä, koska voi olla, että isä "antaa taas tyhjän laatikon".

Isälle tuo oli raskasta. Hänen mielestään se oli hauska juttu ja sitten ei se varsinainen lahja kelvannutkaan

HAHAHAHHAHAAA 😂

Vierailija
30/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teinien kanssa mitään tällaista. Riski on suuri, koska teinin, kun saa suututettua on tunnelma kaikilta pilalla. Voi olla ettei edes ilahdu, kun saa oikean lahjan, kun tunteet pinnassa. 

Vierailija
31/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle pitäisi viedä tyhjä pizzalaatikko.

Vierailija
32/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää nauraa muiden kustannuksella? Kunnon wt menoa.

Vierailija
33/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle pitäisi viedä tyhjä pizzalaatikko.

Ja tyhjät ale cuckoldit

Vierailija
34/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veljelle tehtiin suunnilleen noin 12 vuotta sitten. Pleikkari oli toivelahjana ja paketti oli iso - ja tyhjä. Pettymys 14v ikäiselle oli niin iso, että meillä meni kaikilla muillakin joulu pilalle. Ei mitään huutoa tai raivoa, ainoastaan hirveän häpeän mukanaantuoma valtava suru, kun ensin  oli ollut yhtä iloa. Isän sen jälkeen antamaa aitoa laatikkoa veli ei edes avannut, meni vain huoneeseensa ja oli hiljaa. Isä yritti virittää pelikonetta ja houkutella veljeä pelaamaan, turhaan.

Joten kannattaa miettiä, haluaako lapselleen tuollaisen kokemuksen. Sillä laitteella veli ei pelannut koskaan ja veljen välit vanhempiin muuttuivat hyvin etäisiksi. Hän vain totesi, ettei luota näihin enää lainkaan, joten ei uskalla pyytää kyytiä harrastuksiin tai apua läksyissä, koska voi olla, että isä "antaa taas tyhjän laatikon".

Isälle tuo oli raskasta. Hänen mielestään se oli hauska juttu ja sitten ei se varsinainen lahja kelvannutkaan

No voi hellanlettas sentään! Ymmärtäisin, jos ei olisi lainkaan saanut sitä oikeaa lahjaa! Ei oo huumoria pojalle suotu. Ite olisin arvannut sen pilaksi ja että oikea paketti on tulossa. 

Vierailija
35/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Itse ostin parin viikon kuluttua valmistuvalle aikuiselle lapselle Alvar Aallon Kukka-setin ja puoliso laittaa sinne parikymmentä 500€ seteliä. Paketoidaan nätisti tietenkin ja valmistuva kuvittelee saavansa pelkästään lahjapaketin.

Tosi ilkeitä olette - mulla ei olis varaa kukkasetin jälkeen enää niihin viissatasiin, mutta saisi ne "kukat" myydä halutessaan.

Vierailija
36/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, aito vanhempi pyrkii aina tilaisuuden tullen nolaamaan lapsensa..ja sitten ihmetellään kun aikuiset lapset eivät pidä yhteyttä. Oma mutsi on nauttinut näistä nöyryytystilanteista koko rahalla. mm. teininä kun olin äidin ja mun kavereiden kanssa vaatekaupassa, mutsi oikein kehotti sovittamaan mun haluamani farkkuja, ihaili miten hyvältä ne näyttää..sitten kun kiikutin farkut kassalle ilmoitti naureskellen ettei hän aio näitä mulle ostaa..oli kivan nöyryytetty olo kun olin hetkeä aiemmin ollut niin innoissani ja lisäksi kunnon nolaus vielä kavereiden edessä..ostihan se ne farkut sittenkin mut fiilis oli pilalla. Tää oli vain yksi esimerkki, käytännössä kaikki mun "ansaitsemat" lahjat annettiin jonkun nöyryytyksen ja häpeän verhon kautta.  Eli älkää hemmetti viekää lapsiltanne iloa kun siihen on mahdollisuus, elämä tarjoaa sitä raakaa realismia myöhemmin ihan riittävästi.

Vierailija
37/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavalla asialla ei pilailla!

Vierailija
38/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa mautonta. Ei sen takia, että teini välttämättä suuttuisi, mutta todella lapsellista vaan yleisesti

Vierailija
39/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sen lisään toisen jne. Ja sitten viimeisessä on joku pieni lahja. 

Vierailija
40/95 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nöyryytyskö? Itse tykkään esim. brittikulttuurista, jossa pilaillaan tuohon tapaan muiden kanssa koko ajan. Hyväntahtoistahan se on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi