Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ammatti voi sopia ihmiselle jolla on adhd?

Vierailija
27.11.2024 |

Vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtaja, kulttuurisihteeri, näyttelijä, insinööri, toimittaja jne

Vierailija
2/8 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja: koko ajan monta asiaa hoidettavana yhtä aikaa, 20-30 asiakasta yhtä aikaa + kolleegat tauolla. Jos olet aineenopettaja, voit vielä liian lyhyillä tauoilla juosta luokasta tai jopa rakennuksesta toiseen, jos tuuri käy, myös portaita ylös ja alas. 

Ei ole tylsää eikä tarvi istua paikallaan. Toki pitää olla sen verran keskittymiskykyä, että saa kaikki langat pidettyä käsissään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä, alalla joka todella kiinnostaa. Itse olen adhd luokanopettaja ja tämäkin sopii ainakin minulle hyvin.

Vierailija
4/8 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuski, pelastaja, ensihoitaja. Jos vahvuutena on nopea reagointi ja kaiken huomaaminen, niin noihin ammatteihin teitä kaivataan.

Muita mitä tulee mieleen on puutarhuri, laborantti, pyroteknikko, eläinlääkäri, lomittaja tai oma maatila.

Oikeasti melkein mihin vain. Kannattaa opiskella sille alalle mikä kiinnostaa.

Vierailija
5/8 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tämä ADHD sitten itse tiedä? Ainahan on kerrottu, että alyllä ei ole mitään tekemistä asiassa? Joten jos on normaaliälyinen, pitäisi töitä löytyä, eikö? 

Vierailija
6/8 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle maailman vanhin ammatti. 🙂

Vierailija
7/8 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ADD enkä oikein ymmärrä tätä kysymystä?

Jokainen ADHD/ADD henkilö on kuitenkin erilainen. Erilaiset persoonat, erilaiset mieltymykset jne.

Ei ADHD tee sinusta tyyliin yhdenlaista ihmistä jolle sopii yhdenlainen ammatti.

Vierailija
8/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Itselläni on ADD enkä oikein ymmärrä tätä kysymystä? Jokainen ADHD/ADD henkilö on kuitenkin erilainen. Erilaiset persoonat, erilaiset mieltymykset jne. Ei ADHD tee sinusta tyyliin yhdenlaista ihmistä jolle sopii yhdenlainen ammatti.

Mulle sopii työ jossa saan touhuta itsenäisesti omaan tahtiin oli se sitten nopea tai joskus hitaampi ja jos työympäristö pysynee rauhallisena ni hyvä. Ei pelkkää toistoa vaa pientä aivopähkinääkin. T puukirvesmies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä