Paras ruoka, mitä osaat valmistaa itse?
Paras ruoka niistä, mitä osaat valmistaa niin hyvin, että se on parasta ruokaa mitä osaat valmistaa. Eli mikä on bravuurisi, tai vähiten huono ruoka, mitä teet? Kyse ei siis lemppari ruokalajista. (Miten väänsin tämän niin vaikeaksi? :D)
Myös jälkiruoka käy.
Mulla karjalanpaisti perunamuusilla. Maltan hauduttaa suussa sulavaksi. Jälkkäreistä ehkä mokkapalat.
Kommentit (53)
Tikka Masalan ja naan-leivän saan onnistumaan kohtuullisen hyvin.
Kaiken syön mitä valmistankin, eli olen hyvä kokki. Jos nyt joku pitää sanoa niin vaikka paella.
Ehdottomasti lasagne. Salaisuus on hyvin ruskistettu jauheliha, pitkä tomaattikastikkeen haudutus ja runsas määrä hyvää juustoa.
Lasagne on paras ja maksalaatikko huonoin. Sitä tein kerran ja tuli niin paskaa, että roskiin meni.
Reseptinlukutaitoni on hyvä, joten onnistuu melkeinpä mikä vaan.
Lasagne, lihapullat/mureke ja kasvosgratiini
Vierailija kirjoitti:
Chili-kana-wok
Tai monikossa tämä. Kasvikset vaihtelevat, samoin onko riisiä tai muudelia vai ekumpaakaan, ja onko kermaista vai ei...
Ap:n ruoka on kyllä ehkä helpoin ja tylsin ruoka ikinä.
Tai ruokaohjeenlukutairo piti sanomani, jotkut eivät tykkää reseptistä ruuanteon yhteydessä.
Nakit ja muusi. En osaa muuta valmistaa.
Filet Wellington sienikastikkeella. Kaikenlaiset omena- ja luumukakut.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ruoka on kyllä ehkä helpoin ja tylsin ruoka ikinä.
Joo, niin se ehkä on, en ole kummoinen kokki. Mutta yllättävän monesti olen syönyt sitkeää ja/tai mautonta karjalanpaistia. Ap
Kaikki, olen entinen ravintolakokki ja teen mitä vaan.
Niitä on monta!
Haudutettu sipulipihvi ja muussi, vitello tonnato, ankkaa appelsiinikastikkeessa esim
Lasagne ja chili con carne. Teen kaiken alusta loppuun itse.
Possu kastike