Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vartijan ala mielenkiintoinen?

Vierailija
27.11.2024 |

Vauhtia ja vaarallisia tilanteita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies yritetty tap paa työvuoron aikana. Ei tee enää niitä hommia. 

Vierailija
2/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ammatti. Kauhein kaikista, stevarit on kaikkien silmissä ihan paaria luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa univormun ja saa päteä, melkein kuin poliisi.

Vierailija
4/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea ammatti. Kauhein kaikista, stevarit on kaikkien silmissä ihan paaria luokkaa.

Ei mun eikä muiden rehellisten ja fiksujen. Arvostan yksityistä turvallisuusalaa.

Vierailija
5/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun eikä muiden rehellisten ja fiksujen. Arvostan yksityistä turvallisuusalaa.

Noo, sinne rykrytään jengii jotka ei muualle pääse. Sit alkaa tulla pamppua ja olosuhteisiin nähden tarpeettoman voimakasta väkivaltaa. Kouluta niitä sun alaisiasi  ja jätä pahimmat kuumakallet ja persoonallisuushäiriöiset palkkaamatta. 

Vierailija
6/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, sinne rykrytään jengii jotka ei muualle pääse. Sit alkaa tulla pamppua ja olosuhteisiin nähden tarpeettoman voimakasta väkivaltaa. Kouluta niitä sun alaisiasi  ja jätä pahimmat kuumakallet ja persoonallisuushäiriöiset palkkaamatta. 

Valitettavasti ihmisperceisiin ei toimi normaali kohtelu.

Mitäs ehdotat ratkaisuksi?

Vierailija
7/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sosiaalinen luonne ja pää elää tässä ja nyt kummempia tai suoraan sanoen mitään miettimättä, niin sitten sopii. Tein noita hommia joskus vuosia sitten. Eräs juttu, vartijoiden keskuudessa ei kannata näyttää mitään ns. heikkouteen viittaavaa, siihen tartutaan heti ja saat kuulla pitkään. Henkisesti ovat amiksen välitunnin tasolla mutta eipä työn luonnekaan kummoisia vaadi.