Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lamotrigiini-kokemuksia?

Vierailija
27.11.2024 |

Itsellä nostettiin juuri 100 milligrammaan (diagnoosina kaksisuuntainen). Nyt seuraillaan ja ehkä nostetaan annosta myöhemmin. Vielä ei tunnu vaikutusta. Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä lääkkeestä? Auttoiko masennusjaksoihin? Tasoittiko mieltä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoitti 🙂. Mä huomasin eron jo yllättävän nopeasti. 

Vierailija
2/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoitti 🙂. Mä huomasin eron jo yllättävän nopeasti. 

Piristikö se yhtään eli saitko virtaa tehdä asioita? Itse toivoisin sellaista vaikutusta. Tällä hetkellä olen aika lamaantunut, ahdistunut ja aloitekyvytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa mitään vaikutusta. Paitsi väsyttää.

Vierailija
4/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut käytössä 1,5 vuotta eikä sinä aikana ole ollut yhtään masennusjaksoja. Ennen niitä oli monta vuodessa. Ei piristä mutta on pitänyt tasaisena. 

Vierailija
5/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomaa mitään vaikutusta. Paitsi väsyttää.

Mikä annostus?

Vierailija
6/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut käytössä 1,5 vuotta eikä sinä aikana ole ollut yhtään masennusjaksoja. Ennen niitä oli monta vuodessa. Ei piristä mutta on pitänyt tasaisena. 

Sehän se pääasia ettei masenna ja on vakaa. Toisaalta jos ei masenna (liikaa), voihan sitä piristymiseksikin kutsua :) Mulla toimeliaisuus ja virkeys menee täysin käsi kädessä mielialan kanssa.

Vierailija
7/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
8/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin Lamotrigiini Murcielago kyydissä, 640hv V10 kone ja neliveto. En valitettavasti kuskina ja vain lyhyt pyörähdys.

Vierailija
9/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

200mg jo viitisen vuotta. Se on vähentänyt masennusjaksoja ja ne mitä tulee on lievempiä ja menee ohi pelkällä essin säätelyllä.

Vierailija
10/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoittanut mieltä, eli masennus- tai liikakierrokset miedontuneet. Ei raivareita eikä itkukohtauksia enää lähimaillakaan niissä määrin. 

Vierailija
11/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200mg jo viitisen vuotta. Se on vähentänyt masennusjaksoja ja ne mitä tulee on lievempiä ja menee ohi pelkällä essin säätelyllä.

Miten säädät Escitalopramia? Mulla se menee koko ajan 20mg annoksella Lamotrigiinin rinnalla.

Vierailija
12/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten säädät Escitalopramia? Mulla se menee koko ajan 20mg annoksella Lamotrigiinin rinnalla.

Normaali annokseni on 10mg, mutta kun masennus alkaa oireilla, niin se nostetaan 20mg. Ihan siis lääkärin ohjeistamana tietysti, ei omin päin, ja annosvaihdoksen jälkeen menee yleensä kuukausia ennen seuraavaa muutosta.

Vierailija
13/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tyyppi sai yhden epileptisen kohtauksen ja sai tota settii. Koko ajan imemässä vieraitten munaa ja ostamassa tuotteita joilla ei mitään arvoa. Yliseksuaalinen, holtiton ja muutenkin öökkö.

Saanut oman elämänsä tärviölle.

Vierailija
14/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks tyyppi sai yhden epileptisen kohtauksen ja sai tota settii. Koko ajan imemässä vieraitten munaa ja ostamassa tuotteita joilla ei mitään arvoa. Yliseksuaalinen, holtiton ja muutenkin öökkö.

Saanut oman elämänsä tärviölle.

Tuo on ilmiselvää maniaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi