Muilla " pihtaavia" miehiä?
Haluaisin itse rakastella mieheni kanssa vähintään 2 kertaa viikossa.
Mies ei tee koskaan aloitetta seksiin. Tuntuu että kerran kahteen viikkoon tekee sen vain minun painostuksestani.
Väittää kyllä että haluaa mua, mutta tämähän ei voi olla totta, koska ei tee asialle yhtään mitään.
Ja olemme melko tuore pari, yhdessä noin puolitoista vuotta, joista yhdessä asuttu puoli vuotta.
Mikä avuksi? Olen yrittänyt miehelle selittää että minulle rakastelu on todella tärkeää. Se on rakkauden osoittamista, haluamista, koskettelua ja suutelua.
Mies kyllä muuten antaa hellyyttä, pitää kainalossa ja suukottaa.
Mutta himo tai halu on miehen puolelta kyllä jossain kadoksissa...
Kommentit (2)
Sille ei muka vaan ole seksi tärkeää. Pah! Mutta sen voin kokemuksesta sanoa, ettei se mies siitä muutu. Sopeudu tilanteeseen tai vaihda miestä, mutta aikakaan ei tähän asiaan auta.
Meillä mies on muuten aktiivinen, harrastava, joka ei sohvalla makoile, ja tuntuu, että saa ne kickisinsä jostain muusta puuhasta kuin sänkyhommista. Muuten on meillä sen verran kivaa, hemmottelua ja hellyyttä, etten miestä vaihda.
Meillä ollaan usein pari, kolme kertaa peräkkäisinä päivinä ja sitten taas viikko, kaksi ilman. Mälsää.
Sitä on nyt puhuttu ja harjoiteltu useampi vuosi, ehkä vähän on helpottunut. Hellyyttä ja rakkautta riittää kyllä muuten.