Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 40+ naiset valittaa näkymättömyydestä

Vierailija
27.11.2024 |

Kokeilisivat olla 40+ mies deittimarkkinoilla niin tietäisivät millasta on oikeasti olla näkymätön.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo kauheana kukaan halunnu ees jutella sovelluksissa vaikka olisivat mätsänneet. Taidan olla varasijalla 123771

Vierailija
2/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Eihän naiset ees halua olla näkyviä omien puheidensa perusteella vaan elää rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut 40+ naisten valittavan näkymättömyydestä, vaikka itsekin olen 46-v nainen. Miten tämä näkymättömyys siis ilmenee? 

Vierailija
4/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut 40+ naisten valittavan näkymättömyydestä, vaikka itsekin olen 46-v nainen. Miten tämä näkymättömyys siis ilmenee? 

Lueppa palstaa niin löytyy näitä "ennen mua piiritettiin mutta nyt olen näkymätön" tyyppejä. Jopa mediassa ollut muutamia julkkis naisia valittamassa miten ovat muuttuneet näkymättömiksi vanhetessaan.

Vierailija
5/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueppa palstaa niin löytyy näitä "ennen mua piiritettiin mutta nyt olen näkymätön" tyyppejä. Jopa mediassa ollut muutamia julkkis naisia valittamassa miten ovat muuttuneet näkymättömiksi vanhetessaan.

Okei, no niin kai sitten. Itselläni on ollut oikein hyvin vientiä ja on löytynyt hyvin seuraa - toisaalta myös tuntemani 40+ ikäiset naiset ovat pääsääntöisesti löytäneet treffiseuraa ja suhteita, joten ei tuo näkymättömyys nyt ihan kovin totaalinen ongelma voi olla. Kyllähän jopa ihan vanhukset pariutuvat, joten en nyt ihan ymmärrä tätä näkymättömyyspuhetta. Itse löysin Tinderistä parissa viikossa erittäin valikoivalla swaippailulla sen tyyppisen miehen, jota hainkin, match-prosentti oli ehkä 60% (vaikka profiilissani luki, että minulla on kouluikäisiä lapsia).

Vierailija
6/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi valitin sitä, kun en ole näkymätön. Haluan olla rauhassa.

Vierailija
7/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö kukaan mitään valita. Se on sitä amerikkalaista propagandaa. Ei sitä tarvitse uskoa yhtään sen enempää kuin venäläistäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän