Keski-Suomen Sairaala Nova kokemuksia
Tähän ketjuun keskustelua/kokemuksia kyseisestä sairaalasta 👇
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Eilen täällä oli urkinnasta kiinnijääneiden nimiä. Nyt ne on poistettu. Kiinnostavaa olisi tietää, mitä kautta kirjoittaja oli saanut nämä nimet tietoonsa
Töissä Novassa.
Vierailija kirjoitti:
Paska, paskemi, Nova.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Labran odotustila on keskellä ruuhkaista pääkäytävää
Ja ihmiset ei osaa käyttää niitä ilmottautumisautomaatteja. Joka kerta siellä jotain joutuu neuvomaan, kun on tullut käytyä. Itse en ekalla käynnillä tajunnut sitäkään, että labraan on ihan omat automaatit, sairaalan muut näyttävät vain, ettei aikaa ole. Vapaaehtoisia neuvojia siellä onneksi on ainakin joinain päivinä.
Yhdellä kertaa se itseilmoittautumisautomaatti ei toiminut. Info-pisteellä sitten saivat minut kirjattua sisään. Kaikilla muilla kerroilla nuo samat laitteet ovat kyllä suostuneet piippaamaan kelakorttini.
Ihan hyviä kokemuksia, oman alueen lääkäripalvelutkin sijaitsevat Novassa. Myös kotiuttamisosasto oli hyvä kun olin siellä, sai itse ottaa jääkaapista ruokaa ja syödä miten paljon halusi.
Hyvät kokemukset on paitsi eivät meinanneet antaa mun käyttää mun omia nikotiinipusseja päivystyksessä kun olin lääkeövereiden takia. Suostui ne lopulta.
Ketä ovat kaksi urkkimisen takia irtisanottua työntekijää?
Osa aivan tuntemattomien,
Osa tuttujen/ puoli tuttujen/ ystäviensä vihamiesten,
osa on kuullut kollegoilta kiinnostavia juoruja potilaasta ja on siksi halunnut käydä itse lukemassa,
osa on saanut työnsä puolesta käydä katsomassa jotain, mutta on käyttänyt tilaisuutta hyväkseen ja lukenut sellaista mitä ei olisi saanut lukea,
osasta on tehty valitus, muistutus tai kantelu niin on käynyt etsimässä jotain mitä käyttää aseena potilasta vastaan