Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-Suomen Sairaala Nova kokemuksia

Vierailija
27.11.2024 |

Tähän ketjuun keskustelua/kokemuksia kyseisestä sairaalasta 👇

Kommentit (68)

Vierailija
42/68 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänlääkäri piti saarnaa miksi en osta älykelloa niin saisin seurattua sykkeitäni paremmin ja miten voi olla mahdollista ettei minulla ole verenpainemittariakaan.. en voinut tehdä verenpaineen seurantaa kun ei ole eikä tk antanut lainaan. Yritin selitellä, ettei minulla oikeasti ole rahaa näihin kun olen omaishoitajana ja se on ainut tulonlähde tällä hetkellä..meni sitten loppukäynti siihen kun lääkäri päivitteli miten ei muka ole rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K7 suurin osa hoitajista on epämotivoituneita ja istuvat keskenään akvaariossa

Nuorisopsykiatrian kriisiosasto?

Vierailija
44/68 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydänlääkäri piti saarnaa miksi en osta älykelloa niin saisin seurattua sykkeitäni paremmin ja miten voi olla mahdollista ettei minulla ole verenpainemittariakaan.. en voinut tehdä verenpaineen seurantaa kun ei ole eikä tk antanut lainaan. Yritin selitellä, ettei minulla oikeasti ole rahaa näihin kun olen omaishoitajana ja se on ainut tulonlähde tällä hetkellä..meni sitten loppukäynti siihen kun lääkäri päivitteli miten ei muka ole rahaa.

Helppoa itse sanoa, kun on iso palkka sillä lääkärillä.

Vierailija
46/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urkinnasta jäänyt kiinni useita henkilöitä. Heitä suojellaan ja asiaa yritetään pitää salassa.

Salailuun osallistuu tietosuojavastaava ja ylin johto.

Vierailija
47/68 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tämä somesta tuttu Lääkäri Annin on jossain psyk osastolla töissä novassa..

Vierailija
48/68 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidasta tuo uusien aikojen ym. saapuminen.

Vierailija
49/68 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tämä somesta tuttu Lääkäri Annin on jossain psyk osastolla töissä novassa..

C7 Enaipsykoosiosastolla?

Vierailija
50/68 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

C7 Enaipsykoosiosastolla?

Siis ensi.

Vierailija
51/68 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labran odotustila on keskellä ruuhkaista pääkäytävää

Vierailija
52/68 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Labran odotustila on keskellä ruuhkaista pääkäytävää

Ja ihmiset ei osaa käyttää niitä ilmottautumisautomaatteja. Joka kerta siellä jotain joutuu neuvomaan, kun on tullut käytyä. Itse en ekalla käynnillä tajunnut sitäkään, että labraan on ihan omat automaatit, sairaalan muut näyttävät vain, ettei aikaa ole. Vapaaehtoisia neuvojia siellä onneksi on ainakin joinain päivinä.

Vierailija
53/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksia ei suostuta tekemään ja sitten kun tehdään on jo myöhäistä 

Vierailija
54/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa olen joutunut käymään eikä vielä yhtään positiivista kokemusta 

Vierailija
55/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne puiset penkit on todella epämukavia. Miksei nykyään missään odotustiloissa ole kunnollisia, selkänojallisia tuoleja?! Nopsa-pisteessä ei sitten ole kuin ehkä yksi irtotuoli ja verikokeeseen jonottajat seisovat ja tuijottavat sisään koppeihin.

Ensiavussa on ajoittain niin ruuhkaista, ettei istumapaikkoja meinaa riittää. Kun ei ole mitään palveluluukkua, josta näkisi suoraan odotusaulaan niin tuntuu kuin istuttaisiin siellä toistemme avun varassa. Joku jos alkaa voida huonosti, niin muiden potilaiden pitää yrittää saada joku paikalle.

Jouduin käymään akuuttiajalla silmäpolilla ja tutkittiin kyllä perusteellisesti mutta lääkäri oli töykeä ja stressaantuneen oloinen. Tietenkin jokainen ylimääräinen, akuutti potilas myöhästyttää päivän aikoja mutta pitääkö se purkaa potilaaseen ja käskyttää kuin armeijassa.

Päivystyksen nuorehko neurologi taas oli  loistava. Ehkä paras lääkäri kenellä olen ikinä käynyt. Perusteellinen, ystävällinen mutta nopea. 

Hoitajat ovat kaikki olleet todella mukavia.

Se ihmetyttää, ettei Novaan sijoitettu apteekkia, se olisi ollut tarpeen. Näytteenottotilat olisi myös pitänyt laittaa lähelle pääsisäänkäyntiä.

Vierailija
56/68 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labrassa on kaikki pielessä. Mutta sehän onkin fimlab

Vierailija
57/68 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksia ei suostuta tekemään ja sitten kun tehdään on jo myöhäistä 

Heillä onkin Jumalan valtuudet mutta ei vastuuta

Vierailija
58/68 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko muut odottamaan kauan käytävällä ennen kuin pääsee sisälle? Joskus voi kestää kauankin. Miks laittavat kirjeeseen ajan esim. klo: 11:00 jos sitten menee reippaasti yli ajan?

Vierailija
59/68 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko muut odottamaan kauan käytävällä ennen kuin pääsee sisälle? Joskus voi kestää kauankin. Miks laittavat kirjeeseen ajan esim. klo: 11:00 jos sitten menee reippaasti yli ajan?

Voi luoja🤦

Vierailija
60/68 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä hävisi il ja is otsikot joissa sanottiin että lapsikuolemista tunnettu sairaala Nova on saanut huomautuksia avilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi