Onko sun mies suvun/perheen " paha poika" ? ov
Millä tavalla anoppi suhtautuu sinuun/lapsiinne?
Mulla on aina ollut (yhdessä yli 10 v.) sellainen tunne, etten kuulu heidän perheeseen. Anoppi suhtautuu hyvinkin penseästi, liekö syynä se ettei heillä ole mun miehen kanssa hirveän hyvät välit vai olenko muulla tavoin " sopimaton" .
Meidän lapsesta ei ole mitenkään kiinnostunut, näkee muutaman kerran vuodessa. Sääli lapsen puolesta, että toiset isovanhemmat jää hänelle ihan vieraiksi.
Ja mun mies on vaan erilaisempi kuin kaksi muuta veljeään, ei siis mikään rikollinen mutta jollain tavalla se perheen pahis. Kulkee omia polkujaan, ei mene anopin pillin mukaan.
Kommentit (5)
Mun miehellä on kolme veljeä, ja niistä hän on aina ollut se vastuullinen ja kunnollinen tyyppi. Kellään muulla veljistä ei ole edes kunnon koulutusta, kaksi tekee hanttihommia ja pätkätöitä ja yksi elää vielä mamman helmoissa työttömänä. Mun miehellä on tutkinto ja ihan kelpo työ, ja osaa hoitaa käytännön asiansa, maksaa laskunsa yms.
Anoppi passaa ja päällepäsmää näitten veljien elämää kyllä aikalailla ja valittaa kaikesta, mitä tekevät. On koettanut joskus sotkeutua liikaa meidänkin elämään, mutta ollaan kyllä päästy jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen rajoista. Tosin meidän kanssa anoppi onkin sitten vähiten tekemisissä, kun " hulttiopojat" taitatavat viedä aikansa ja energiansa, ja sopii kyllä mulle.
Mieheni on joutunut jo todella nuoresta iästä pitämään huolen itsestään ja siskostaan joka on 3v nuorempi.
Anoppini on ollut teiniäiti ja todella epäluotettava.
Mieheni ei siedä minkäänlaista uhkailua, väkivaltaa (ei edes tukistusta) omille lapsilleen. On joutunut kärsimään aika paljon omassa lapsuudessaan.
Todella läsnäoleva ja ihana isä nyt omille lapsilleen. =)
Mutta muiden sukulaisten mielestä mieheni on täysi hulttio, samoin mieheni sisar. Heillä ei ole ollut mahdollisuutta kouluttaa itseään kovin korkealle.
Mieheni aloitti jo 14v tekemään töitä että sai leipää kotiin.
Mutta koulutus on ja vakituinen työpaikka. Ja hyvin pärjätään.
Ihan vaan sen takia, että on itse valinnut ammattinsa, vaimonsa, asuinpaikkansa jne. Kaksi muuta veljeä eivät ole edes pieraisseet ilman äitinsä lupaa..
Vierailija:
Ihan vaan sen takia, että on itse valinnut ammattinsa, vaimonsa, asuinpaikkansa jne. Kaksi muuta veljeä eivät ole edes pieraisseet ilman äitinsä lupaa..
Minä tunnen oloni aina vieraaksi miehen sukulaisten luona. Eivät puhu mulle mitään, kun vierailemme esim. anoppilassa. Mies on ns. musta lammas perheessään, oman tiensä kulkija, mutta on yhteydessä sukulaisiinsa kuitenkin monta kertaa viikossa. Hän ei vaan ole toiminut, kuten olisi odotettu. Ja olen vielä toinen vaimo. Mies ja nuoruudenrakastettu erosivat jo 10v. sitten.