Lähtisitkö jälkiliukkaille
Jos saisit valita upeimman naisen maailmassa, mutta joutuisit jonoon vuoroasi odottamaan, kiinnostaisiko? Itse en lähtisi edes toisena. Kysyn siksi, että täällä on kovin paljon aisureita hekumoimassa jälkiliukkaista tai kuuluisista naisista.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottuneena panisin, mutta lauettuani luultavasti tekisi mieli leikata limainen pippeli irti ja viedä kemialliseen pesulaan.
Sama. Kerran naiseni tunnusti, et olen jo kolmas samana yönä. En voinut vastustaa, vaan painoin oman lastin sekaan. Myöhemmin tuli morkkis.
Mulla oli melkein sama tilanne, paneskeltiin yhen varatun tytön kanssa nuorena ja välillä sillä oli vielä poikaystävänsä lastit sisällä kun se tuli mun luo/minä menin sen luokse. Ikinä se ei panemaan ryhtyessä kiinnostanut yhtään mutta sen jälkeen iski morkkis. Sitä kun on siinä vaiheessa hyvin tietoinen siitä että siinä ei pelkästään omat soossit ole pois putsattavana. Nykyään jättäisin väliin
Todellakin.
Olen kerran joskus nuoruudessa nuollut naisen pillun, kun kaveri sammui melkein heti oman orgasminsa jälkeen. Daami hipsi mun viereen ja pyysi että voisinko nuolla hänelle orgasmin, ja eihän sellaisesta kieltäytyä voi
En, koska upein nainen maailmassa muuttuisi sillä hetkellä silmissäni halvaksi gängbäng-horazuksi.
Meillä ei vaimoni kanssa ole mitään estettä, että voisimme olla yhdynnässä muunkin kanssa, tosin ei ole toteutunut. Mutta jos olisi toteutunut, esimerkiksi mieluisan ystäväpariskunnan kanssa, liukkaille ei minulla olisi halua, koska se tuntuisi homoudelta. Minulle se on vastenmielistä, vaikka toisin suuntautuneelle sen suonkin mieluusti.
Olemme jopa ajatelleet, että jos viettäisimme ystäväpariskunnan kanssa yhteistä lomaa, olisi sen aikana yhdynnässä VAIN lainapuolison kanssa. Kondomi ei tulisi oikein kysymykseen, sillä se on molemmille sukupuolille vieroittava: jotakin on meidän välissämme. Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
En, koska upein nainen maailmassa muuttuisi sillä hetkellä silmissäni halvaksi gängbäng-horazuksi.
Kaiken kamaloittavempi jako on minusta naisten asettaminen kahteen luokkaan, halpoihin ja kunniallisiin. Kynis.mies
Olen ollutkin liukkailla.. Katsoin kun vaimoa naitiin, kaksi nuorta miestä nai vaimoa, saivat siemenet sisään, vaimo halusi lisää.
Ei muuta kun kulli sisään, oli liukasta, mutta en. Minäkään en kestänyt pitkään vaan siemenet tuli . Onneksi nuoret miehet jaksoivat jatkaa naimista. Aamulla ei vaimo kävellyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollutkin liukkailla.. Katsoin kun vaimoa naitiin, kaksi nuorta miestä nai vaimoa, saivat siemenet sisään, vaimo halusi lisää.
Ei muuta kun kulli sisään, oli liukasta, mutta en. Minäkään en kestänyt pitkään vaan siemenet tuli . Onneksi nuoret miehet jaksoivat jatkaa naimista. Aamulla ei vaimo kävellyt.
"Onneksi nuoret miehet jaksoivat jatkaa naimista. Aamulla ei vaimo kävellyt. "
Ihana ajatus, että kerrankin vaimo saisi kunnolla.
Ei sen liukkaampi kuin nuolemisen jälkeen, mutta vaimo oli kiimaisempi mitä koskaan kun kaverini oli nainut häntä ensin ja minä saatin rouvan kiiman loppuun!
Tuohon olen aina valmis kun partiopartiopoika.
Hyi helvetti. Ei ole sellaista naista että lähtisin.
SAIRASTA
Ensimmäiset seksikokemukseni liittyvät tavallaan juuri tähän.
Meillä näet leikittiin kuudennelta luokalta alkaen kesäisin ulkona "takaa pano" leikkiä neljäs- ja viidesluokkalaisten tyttöjen kanssa, eli rohkein tyttö oli doggystyle asennossa housut alhaalla ja poika meni taakse ja laittoi kikkelinsä tytön reisien väliin pillua vasten ja sitten tyttö laittoi reidet yhteen. Sitten vaan naintiliikkeitä kunnes tuli herkut. Joskus tyttökin sai orkun. Kaikki tytöt kyllä kostu kovasti ja huohotti kiihotuksesta mutta eivät saaneet orgasmia kun häpesivät äännellä muiden edessä. Pojat tekivät tuon sitten vuoron perään saman tytön kanssa muiden katsellessa, kunnes tyttö sai orkun tai joku toinen tyttö halusi olla seuraava.
Kun tuossa iässä vain sai kivikovan kullinsa parin edellisen pojan ja tytön itsensä jäljiltä liukkaanlimaiseen nuoren tytön siloiseen reisiväliin, sai pökkiä pehmeää pyllyä vasten ja ruiskuttaa vapaasti koko lastin tytön ystävätärten katsellessa silmät pyöreinä ja suu auki ja tietäen, että joku kavereista tekee saman heti perään, niin mieleen ei enää mahtunut mitään muuta!
Osa tyypeistä kenen kanssa mä panen haaveilisi että pääsis toistensa liukkaille. Tätä ei oo vielä tapahtunut.
Jep. Yksi hyvä kaveri jäi leskeksi joitain aikoja takaperin. Joku kerta pannaan sen kanssa vielä kimpassa mun vaimoa ja niissä talkoissa päästään kyllä molemmat liukkaille...
En lähtisi. Joukkoraiskaukset tai orgiat ei kiinnosta.
Kyllä aina valmiina jälkiliukkaille. Se on kiihottavaa kuinka märäksi pillu menee spermoista ja pääsen itse kiurnuamaan spermaa niin että se vaahtoutuu. Sitten omat sisään ja uusi ukko panemaan turvonnutta pillua.
Onhan se kiva ottaa uusinta vaimonkin kanssa kun on jo kerran lauennut sisälle.