Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö jälkiliukkaille

Vierailija
26.11.2024 |

Jos saisit valita upeimman naisen maailmassa, mutta joutuisit jonoon vuoroasi odottamaan, kiinnostaisiko? Itse en lähtisi edes toisena. Kysyn siksi, että täällä on kovin paljon aisureita hekumoimassa jälkiliukkaista tai kuuluisista naisista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mihin lasken mällit sisään on oma vaimo. Kumilla voisin kyllä lähteä jälkiliukkaille

Onhan se kiva ottaa uusinta vaimonkin kanssa kun on jo kerran lauennut sisälle.

Vierailija
22/26 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottuneena panisin, mutta lauettuani luultavasti tekisi mieli leikata limainen pippeli irti ja viedä kemialliseen pesulaan.

Sama. Kerran naiseni tunnusti, et olen jo kolmas samana yönä. En voinut vastustaa, vaan painoin oman lastin sekaan. Myöhemmin tuli morkkis.

Mulla oli melkein sama tilanne, paneskeltiin yhen varatun tytön kanssa nuorena ja välillä sillä oli vielä poikaystävänsä lastit sisällä kun se tuli mun luo/minä menin sen luokse. Ikinä se ei panemaan ryhtyessä kiinnostanut yhtään mutta sen jälkeen iski morkkis.  Sitä kun on siinä vaiheessa hyvin tietoinen siitä että siinä ei pelkästään omat soossit ole pois putsattavana.  Nykyään jättäisin väliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Olen kerran joskus nuoruudessa nuollut naisen pillun, kun kaveri sammui melkein heti oman orgasminsa jälkeen. Daami hipsi mun viereen ja pyysi että voisinko nuolla hänelle orgasmin, ja eihän sellaisesta kieltäytyä voi

Vierailija
24/26 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska upein nainen maailmassa muuttuisi sillä hetkellä silmissäni halvaksi gängbäng-horazuksi.

Vierailija
25/26 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vaimoni kanssa ole mitään estettä, että voisimme olla yhdynnässä muunkin kanssa, tosin ei ole toteutunut. Mutta jos olisi toteutunut, esimerkiksi mieluisan ystäväpariskunnan kanssa, liukkaille ei minulla olisi halua, koska se tuntuisi homoudelta. Minulle se on vastenmielistä, vaikka toisin suuntautuneelle sen suonkin mieluusti.

Olemme jopa ajatelleet, että jos viettäisimme ystäväpariskunnan kanssa yhteistä lomaa, olisi sen aikana yhdynnässä VAIN lainapuolison kanssa. Kondomi ei tulisi oikein kysymykseen, sillä se on molemmille sukupuolille vieroittava: jotakin on meidän välissämme. Kynis.mies

Vierailija
26/26 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska upein nainen maailmassa muuttuisi sillä hetkellä silmissäni halvaksi gängbäng-horazuksi. 

Kaiken kamaloittavempi jako on minusta naisten asettaminen kahteen luokkaan, halpoihin ja kunniallisiin. Kynis.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä