Lähtisitkö jälkiliukkaille
Jos saisit valita upeimman naisen maailmassa, mutta joutuisit jonoon vuoroasi odottamaan, kiinnostaisiko? Itse en lähtisi edes toisena. Kysyn siksi, että täällä on kovin paljon aisureita hekumoimassa jälkiliukkaista tai kuuluisista naisista.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen pitäisi olla upein nainen maailmassa?
Vapaa valinta. Saa valita myös rumimman tai lljettävimmän, jos se kiihottaa enemmän.
Ap
Riippuu vähän tilanteesta ja siitä, kuka olisi ennen minua. Useimmissa tapauksissa en lähtisi, mutta ei se täysin poissuljettua ole. Tilanteita on niin monenlaisia.
No siis kyllä mä voisin käydä jotain vakkarimuijaa paneen, vaikka ois ollu jonkun toisen kanssa samana päivänä, mut silleebmn että kumpiki käyttää kumia. En mitään mällistä toosaa lähtis levitteleen.
Ainoa mihin lasken mällit sisään on oma vaimo. Kumilla voisin kyllä lähteä jälkiliukkaille
Vierailija kirjoitti:
No siis kyllä mä voisin käydä jotain vakkarimuijaa paneen, vaikka ois ollu jonkun toisen kanssa samana päivänä, mut silleebmn että kumpiki käyttää kumia. En mitään mällistä toosaa lähtis levitteleen.
Mällinen toosa on just se jälkiliukas. Ei tässä ole kyse neitsyitten hakemisesta.
En menisi. Filmiltä voin katsoa, sillä vauvavanukasta täynnä oleva pimpsa näyttää ihan kivalta kyllä, mutta en itse haluaisi olla ensimmäisenäkään missään ryhmäkoitoksessa, enkä myöskään haluaisi oman muijan sellaista harrastavan. Parempi pitää itsellään eikä jakaa muiden kanssa.
Totta kai. Mulla oli aikoinaan FWB jolla oli myös pari muuta miestä samaan aikaan kierroksessa. Koskaan en valitettavasti saanut häneltä heti jonkun toisen perään vaan korkeintaan seuraavana päivänä. Mutta onneksi hän tiesi, että asia kiihotti minua ja kertoi aina auliisti kaiken samalla kun naitiin. Oli mahtavaa.
Olen ollut liukkailla. Eräs juhannus ja reipas nainen löytyi telttaan. Ensiksi kaveri pani häntä ja sitten oli minun vuoro. Keli oli kerrassaan liukas ja seuraavana iltana uudestaan
Jos saisin valita kenet tahansa ja hän suostuisi niin totta kai lähtisin. Ehtona tosin olisi että valitsemani henkilö olisi useamman kanssa ensin ja saisin katsoa.
Olen kokeillut (tietääkseni) vain niin, että naiseni on ollut naisystävänsä kanssa aiemmin samana päivänä. Kun olen sitten iltajumpan aikana huomannut, että loora tuntuu melko "pehmeältä" olen kysynyt mitä he olivat puuhailleet. No, oli kuulemma pimpsaa vähän fistattu. Oli kiihottavaa.
Maksullisissa ollaan yleensä aina jälkiliukkailla :) toki ei ole tyttöä yleensä siemennetty
Voitetun ottelun jälkeen junioripelaajana kävin pukuhuoneessa jälkiliukkailla yhden seuran fanitytön suussa suurin piirtein heti kun oli saanut nieltyä edellisen pelaajan laukeamiset. Mun jälkeen samaan suuhun tuli vielä useampi muukin.
Ei se riipu naisista, vaan niistä miehistä jotka on jonossa ennen minua. Jos ne on Japanilaisia neitsyitä, niin ok. Jos Turkkilaisia gigoloita, narkkareita ja muita sukupuolitautien kerääjiä, niin en lähtisi.
Kiihottuneena panisin, mutta lauettuani luultavasti tekisi mieli leikata limainen pippeli irti ja viedä kemialliseen pesulaan.
Alta minuutti sen jälkeen kun nainen oli niellyt kaverini satsin, nainen oli jo imaissut oman kaluni suuhunsa. Se jälkiliukkaus suussa ei tuntunut kiihottavalta sen enempää kuin ällöltä, mutta nainen osasi hommansa, ja aika nopeasti ammuin oman lastini hänelle nieltäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Alta minuutti sen jälkeen kun nainen oli niellyt kaverini satsin, nainen oli jo imaissut oman kaluni suuhunsa. Se jälkiliukkaus suussa ei tuntunut kiihottavalta sen enempää kuin ällöltä, mutta nainen osasi hommansa, ja aika nopeasti ammuin oman lastini hänelle nieltäväksi.
Ja edelliseen vielä, en nyt sanoisi, että nainen oli mitenkään upein nainen maailmassa, tai ainakaan kuuluisa. Mutta suihinotossa hän oli todella upea, ahnas ja nälkäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottuneena panisin, mutta lauettuani luultavasti tekisi mieli leikata limainen pippeli irti ja viedä kemialliseen pesulaan.
Sama. Kerran naiseni tunnusti, et olen jo kolmas samana yönä. En voinut vastustaa, vaan painoin oman lastin sekaan. Myöhemmin tuli morkkis.
Miksi sen pitäisi olla upein nainen maailmassa?