Toimiiko teillä Dna Webmail?
Kommentit (77)
Paska uudistus.
Ei voitu suoraan millään keinoa sanoa Phnetti-webmailia irtii niin sekoitetaan koko pakka, Puolella valtakuntaa posti kusee, monet firmat kiukuttelee tietokone-firmoille ja atk-tuelle ettei saada laskuja lähetettyä :(
mulla tulee muttei lähde, serverillä katsoin niin lähettäessä tulee punainen lätkä oikealle alas ettei kykene hah.
kokeillut kaikilla eposti-osoitteilla :(
vain saman tilin epostiin voi lähettää, aikas laaja vika :(
Tällä keinolla saadaan kiltisti ilman vaatimuksia siirtymään userit muualle esim. Gmailiin.
Sitten ensi vuonna tähän aikaan uusi chekkiä "vahvista ja anna pankkitunnarit".
Sitten tulee ilmoitus "käyttäjät kaikonneet, lopetamme palvelun" hah.
Oma sähköposti on toiminut ongelmitta alusta lähtien.
Kummasti ovat sähköpostit vähentyneet Dna:n sähköpostimuutostöiden jälkeen. Mihin ovat menneet tai hävinneet? Jos on ulkomaalainen lähettäjänimi, niin ei taida tulla perille. Mutta kyllä Autolito nimellä tulevat roskapostit tulevat saapuneet kansioon.
Samaa mieltä. Kirjautuminen ei meinaa onnistua ja tosiaan vähemmän tulee sähköposteja...!? Huono uudistus.
Toimiiko teillä uudet sähköpostialiakset tuolla? Tein dnamail.fi-loppuisen ja jos siihen laittaa postia niin ei tule perille? Jos sillä aliaksella lähettää webmailista postin ja vastaa siihen niin se vastaus tosin tulee siinä tapauksessa perille. Hyvä systeemi.
Taas on jotain häikkää DNA:lla, mun sähköpostit jumittaa ties missä avaruudessa..perkele mikä "uudistus".
DNA tarkoituksella savustaako "meitä vanhaa dnainternet.net -käyttäjäkaartia " käyttämään jotain muuta sähköpostia?
k.lj@dnainternet.net oma sähköpostiosoite on ollut minulla alusta lähtien, boomeri kun olen. Se on toiminut hyvin vuosikymmenet, kaikissa yhteyksissä, myös virastoihin ym. yhteyksiin, joten en haluaisi alkaa s-postin vaihtorulettiin enää vanhoilla päivilläni. Nyt yhteys pätkii lähes jokaisella käyttökerralla. Kaikki viranomaisten yhteydet, eläke-, terveys- yms yhteydet on tällä dnainternet.net -yhteydellä hoidossa.
Dna:lta haluan lupauksen, ettei alas aja tätä luottosähköpostia
Yst- KL
Kyllä on vanha ihminen hukassa uudistuneen sähköpostin kanssa. Ei mitään parannusta huomattavissa, vaan suurta ihmetystä että mitäs nyt tehdään, millä tavoin ja missä on??? Taas on joku innostunut saanut tulla tekemään parannuksia?
Onko Dna:n pakko roikottaa mainoksissaan Käärijää :(
Eilen lakkasi toimimasta phnet.fi-loppuinen Outlookin kautta. Tai siis toimii, saapuvat viestit tulevat, mutta vastaamaan ei pysty.
Myöskään puhelimen kautta ei pysty vastaamaan phnet-viesteihin, tämä ongelma ollut jo pitkään ja ennen uudistustakin.
Muilla samaa?
Ihan prkleen hidas on nykyään ja jumittaa koko ajan, meni niin paskaan suuntaan että.... lienee päivitetty -50 servereillä. Mikään muu s-posti ei jumita millään tavalla kuin DNA paska
Voiko miljoona kärpästä olla väärässä että paska on hyvää????
Olen soittanut x2 asiakaspalveluun, ei mitään tietoa siellä että kenelläkään muulla tätä kirjautumisongelmaa olisi.
Uuteen surkeaan webmailiin pääseen kyllä kirjautumaan, Iphonen ja Ipadin ios mail appiin ei, eli sähköpostiohjelmaan jota käytän 99 %:sti . Win10 sähköposti taas toimii.
Chatissa kehoitetaan tarkistamaan salasanat ja asetukset joihin en ole koskenut ennen/enkä jälkeen päivityksen ja on nyt vielä tarkistettu että ovat asianmukaiset.
Nyt chatissa kehoitetaan soittamaan maanantaina asiakaspalveluun, siellä aiemman ohjeet olleet "odota muutama päivä, jos ei toimi soita uudelleen".
Vahvaa suorittamista ja asiakaspalvelua DNA:lta.