Tiesitkö että maailmassa on ainakin 6 ihmistä ketkä näyttävät tismalleen samalta kuin sinä itse
Mulla taitaa olla muutama ihan täällä Suomessakin koska mulle on ainakin 2 kertaa sanottu että mä olen jonkun toisen kaksoisolento
Kommentit (81)
Ei mun näköisiä ainakaan ole. Ei ole ikinä tullut vastaan.
Olen nyt 50 v., enkä ole koskaan tavannut kaksoisolentoani tai ketään, joka näyttäisi edes suurinpiirteinkään samalta. Internetin ansiosta olen kuitenkin viime vuosina pari kertaa nähnyt kuvan tai videon jostain henkilöstä, joka ensivilkaisulla näyttää "vähän sinnepäin" minulta. Tarkempi tarkastelu kuitenkin osoittaa, että johtui huonosta valaistuksesta, erikoisesta kuvakulmasta, tms.
erään kerran löysin jostain kuvan irekeenistä joka oli Einsteinin näköinen, tallensin kuvalöydön kameralleni toki.
Tuoltakin löytyy monia suomalaisennäköisiä, mm 3.10. vasen alalaita vihree paita; kuin Piitu Uski, 4.04 alavasemmalla, Sofia Keitaanrannan näköinen ga-nainen, 4, 29 alavasemmalla Martti Syrjän näköinen acholi-ukko, 0.44 Oikea alalaita, Venla Aaartamon näköinen malagassityttöKiinalaisilla on kuulema jokaisella tuhat kaksoisolentoa ,on ne kyllä melkoisia eivät tarvitse juurikaan peiliä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitänee paikkansa ruskeasilmäisten ja mustahiuksisten kohdalla, mutta me vihreäsilmäiset punapäät olemme vähälukuisempia. Minä olen lisäksi ylipitkä, erikoisen muotoinen ja vinohampainen, joten haluaisin kyllä nähdä, millaisista juurista toinen tällainen on kasvanut.
Minä olen punatukkainen ja vihreäsilmäinen ja youtubessa jonkun saksalaisen videossa oli tyttö joka näytti ihan minulta! Olemus ja eleet oli samanlaisia ja tytön vaateetkin oli sellaisia joita olisin voinut samanikäisenä pitää. Piti äidillekin näyttää, että eikö ole ihan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen leski. Mökkikunnan kirkonkylässä liikkuu ihan mieheni näköinen mies. Samanpituinen 170 senttinen, vähän kumaraan painuneet hartiat, olemus niin samanlainen, pukeutuminen kesällä sama, vaaleat rennot housut, vihreä pusakka, vaalea lippalakki päässä.
Mieheni oli tuolta kaukaa 500 kmn päästä joten tokko sukua.
Onko täysin varma ettei ole kaksonen, joista toisen anoppi jostain syystä antoi pois. Kaksosissa on paljon mystistä, esim voi valita samanlaiset vaatteet toisistaan tietämättä. Vaikka anoppi kieltäisi, asian voi tutkia dna-näytteellä. Ennen ei ollut tietojärjestelmiä joten monenlaista on maailmassa tapahtunut ilman että jäi mitään merkintää.
Vierailija kirjoitti:
Hankala uskoa, kun valkoihoisia on verrattain vähän tällä pallolla.
Niinpä, ja nämäkin halutaan tuhota. Tietäisi vaan miksi.
Pinkku Pinsku näyttää lähtökohhtaisesti aika paljo Golda Meiriltä
Kyllähän spermanluovutuksen seurauksena voi olla klooneja.
Näin joskus vanhan sukulaisen jäämistössä ikivanhoja, haalistuneita valokuvia. Yhdessä kuvassa hoikka vaalea tyttö kehräsi rukilla. Säikähdin todella. Se oli kuin minun kuvani.
Eli ainakin yksi sukulainen yli sadan vuoden takaa on saattanut olla aivan samannäköinen. Mutta, naamani on sen verran outo, etten usko meitä juuri tämännäköistä montaa nykyisyydessä olevan.
Olen löytänyt kaksi kaksoisolentoani lehdistä. Toisessa haastateltiin lapsensa menettänyttä äitiä ja toinen oli Ylen mainoskuva. Kummassakin olin lentää selälleni että tuossahan olen minä kunnes tarkemmin tarkasteltuna erojakin löytyi. Tallensin nuo kuvat itselleni ja edelleen kun katson niitä, näen niissä ensimmäisenä itseni ja vasta myöhemmin sen alkuperäisen. Aika pelottavaa.
Sellaisia olen nähnyt ulkomailla, jotka muistuttavat jotain tuntemaani tyyppiä olemukseltaan ja piirteiltään hyvinkin paljon mutta tummilla hiuksilla ja silmillä. Joskus tuntunut huvittavalta kun on huomannut muuten niin samanlaisen tyypin mutta tummempana versiona!
Voi niitä raukkoja, jos ovat todella niin rumia kuin minä *järkyttynyt*.
https://paintingondemand.art/fi/leonardo-da-vinci/groteski-paa Da Vinci aikanaan näki jossain yhden Tabermannin "kuutosista"
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitänee paikkansa ruskeasilmäisten ja mustahiuksisten kohdalla, mutta me vihreäsilmäiset punapäät olemme vähälukuisempia. Minä olen lisäksi ylipitkä, erikoisen muotoinen ja vinohampainen, joten haluaisin kyllä nähdä, millaisista juurista toinen tällainen on kasvanut.
Brittiläisistä. ;D
Näin kerran ulkomailla metrossa nuoren tytön, joka oli kuin minä 90-luvulla. Juuri sellaiset vaatteet ja hiukset, pituus ja ruumiinrakenne. Kasvoja en nähnyt kunnolla, mutta tuntui kuin olisi jossakin aikakoneessa ja katsonut menneisyyden minäänsä. Erikoinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa heidän puolestaan jotka on mun kaksoisolentoja.
Sama täällä😅
Tässä on vaan yksi pulma ,jos heistä viisi kuolee,niin olenko minä sitten ainoa itseninäköinen?