Tiesitkö että maailmassa on ainakin 6 ihmistä ketkä näyttävät tismalleen samalta kuin sinä itse
Mulla taitaa olla muutama ihan täällä Suomessakin koska mulle on ainakin 2 kertaa sanottu että mä olen jonkun toisen kaksoisolento
Kommentit (81)
Mistä tuollaista olet kuullut/lukenut?
Minä en ole ikinä tavannut kaksoisolentoani eikä minua sanota ikinä kenenkään näköiseksi, vaikka ulkonäköäni kommentoidaan jatkuvasti. Eli en kai sitten näytä keltään? Yhdeltä jo kauan ennen syntymääni kuolleelta sukulaisnaiselta (isoisäni täti) tosin kuulemma näytän, mutta hän tosiaan kuollut jo aikoja sitten.
Kyllä. Noin 15 vuotta sitten asuin ulkomailla, ja yhtäkkiä alkoi tulemaan ihmeellisiä juoruja, kuinka en ole tervehtinyt tuttuja tai olen mokannut jotain. Kävi ilmi, että samalla seudulla asui toinen suomalainen, jolla on sama etunimi ja on suurin piirtein samanikäinen ja näyttää ihan minulta. Arvatkaa, uskoiko kukaan, kun yritin selittää etten se minä ollut...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Noin 15 vuotta sitten asuin ulkomailla, ja yhtäkkiä alkoi tulemaan ihmeellisiä juoruja, kuinka en ole tervehtinyt tuttuja tai olen mokannut jotain. Kävi ilmi, että samalla seudulla asui toinen suomalainen, jolla on sama etunimi ja on suurin piirtein samanikäinen ja näyttää ihan minulta. Arvatkaa, uskoiko kukaan, kun yritin selittää etten se minä ollut...
Tästä muistin, että on minua joskus luultu joksikin toiseksi, tultiin siis ihan kysymään olenko X ja kun sanoin että en, niin katsottiin epäuskoisesti. En tiedä yhtään kuka se X henkilö oli tai miltä näytti, mutta se tuntui oudolta kyllä. Samoihin aikoihin myös terassilla syömässä ollessani jonkun pariskunnan nainen mulkoili sillä tavalla pahasti, että tuli mieleen luuliko joksikin toiseksi.
Se on vähän paha jos on samaa näköä vaikka jonkun huijarin tai pahantekijän kanssa :D
Olin kerran ulkomailla kokouksessa. Puheenjohtajaksi ilmestyi hyvä kouluaikainen ystäväni, jonka nimilappuun oli kirjoitettu outo, vieraskielinen nimi. Hän elehti aivan kuin ystäväni, mutta oli pukeutunut hieman erikoisesti ja puhui englantia omituisella aksentilla, koska ei tietenkään oikeasti ollut ystäväni, vaan hänen täydellinen kaksoisolentonsa toisesta maanosasta.
Miten lie geenit liikkuneet eri siirtolaisaaltojen myötä maailman ääriin, en tiedä, mutta oli hämmentävä kokemus ja nainen piti minua varmaan vähä-älyisenä ja outona, kun toljotin häntä aivan ihmeissäni. Kokouksen alusta en muista mitään.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt edes kuvaa itseni näköisestä.
Puolisoni heräsi oikein kunnolla kun bongasi lehden uuden kolumnistin kuvan. Edes minä en voi vielä tänä päivänänäkään sanoa, etteikö kuva voisi olla minun kuvani. Siinä oli kolumnistin nimi mukana eli ihmiset varmaan osaavat erottaa meidät, samassa kaupungissa elävät, toisistaan jos toinen kirjoittaa tai puhuu kovin provosoivasti.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Evo_Morales Tosso yks joka näyttää lähes tismalleen samalta ku Reterik, leukakin tollane Titanic
Amerikassa tuli kerran yksi mies juttelemaan ja kysymään muistanko hänet. Luuli minua siis entiseksi työkaverikseen ja sanoi, että näytin ihan samalta.
Yhden olen tavannut, vähän muistutamme toisiamme. Hauskoja kommelluksia on aiheuttanut, asutaan samassa kaupungissa.
Näin isäni kaksoisolennon kerran lounasravintolan linjastolla. Näytti todella paljon kasvoista samalta, pituuskin täsmäsi.
https://maatilanpellervo.fi/app/uploads/sites/3/2021/09/kahden-oyn-yrit… Oikealla Floorin doppeldanger
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitänee paikkansa ruskeasilmäisten ja mustahiuksisten kohdalla, mutta me vihreäsilmäiset punapäät olemme vähälukuisempia. Minä olen lisäksi ylipitkä, erikoisen muotoinen ja vinohampainen, joten haluaisin kyllä nähdä, millaisista juurista toinen tällainen on kasvanut.
Vain Irlannissa on varmaan ainakin viisi kopiota sinusta. Ja minäkin tunnen ihan vaan Suomesta kaksi samat kriteerit täyttävää.
Mulla on jossain Tampereella tuttu oli tavannut kaksoisolentoni, oli alkanut kysellä, että onko miehenikin mukana ja kas kun satuttiin samaan aikaan Tampereelle.
Hankala uskoa, kun valkoihoisia on verrattain vähän tällä pallolla.
Vierailija kirjoitti:
Hankala uskoa, kun valkoihoisia on verrattain vähän tällä pallolla. Samannäköisyys voi puskea monenkin ihonvärin läpi, sole ongelma eikä mikään. älä anna sen hämätä tai vaikeuttaa etsintöjä. Itehi havaitsin että muudan Somelain extinen pressa näyttää Halla-Aholtahttps://sonna.so/en/wp-content/uploads/2024/08/ jFB_IMG_1723918997554-860x573.jpg ja sitten Ruandan diktaatori Kagame on vähän kuin Risto Jolonvanki Vahanen
Mulle kerran tuli joku tuntematon väittämään että oltiin samoissa kotibileissä. Ei millään uskonut kun sanoin että on nyt erehtynyt henkilöstä että en käy kotibileissä.
Tuosta tapauksesta meni pari päivää kun mentiin pojan kanssa poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitusta kun hänen lukossa ollut polkupyörä oltiin varastettu meidän kotipihasta. Se poliisi sanoi minulle että hei me ollaankin nähty kun viikonloppuna käytiin yksissä kotibileissä! Hämmennyin niin että sain vaan sanottua että en se ollut minä ja tuli olo ettei uskonut 😅
Olisi kiva kyllä nähdä tää tyyppi joka on selvästi jäänyt kanssaihmisten mieleen oikein kunnon bilettäjänä 😅
Olin silloin jo yli kolmekymppinen perheenäiti ja omasta mielestäni en näytä yhtään sellaiselta joka juoksisi missään bileissä 🤷🏼 Ihan aikuinen nainen joka pukeutuu hyvinkin klassisesti.
Nyt jo edesmenneellä isälläni oli niin saman näköinen kaksoisolento, että todella luulin heiluttelevani isälle. Hän jopa pukeutui samalla tavoin ja mikä hulluinta, hän ajoi samanlaisella vihreällä autonromulla kuin isäni. Isäni vaan oli silloin Kreikassa lomalla, minä ja isän kaksoisolento Tampereella.