Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesitkö että maailmassa on ainakin 6 ihmistä ketkä näyttävät tismalleen samalta kuin sinä itse

Vierailija
26.11.2024 |

Mulla taitaa olla muutama ihan täällä Suomessakin koska mulle on ainakin 2 kertaa sanottu että mä olen jonkun toisen kaksoisolento

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat tavallaan kaunistuneet mutta samalla se persoonallisuus on vähentynyt. Kukaan ei enää poikkea joukosta.Missitkin vaan nättejä. Ennen missi oli tosi kaunis.

Ja sitten erilaiset leikkelyt ja kauneusoperaatiot. Ne kun pariutuu vielä keskenään muutaman sukupolven niin lopputulos on melkoinen hirviö.

Vierailija
22/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaksoisolentoni on Tuomas Kyrö. Edestä päin ei ehkä näytetä ihan niin samalta, mutta profiilin yhdennäköisyys suorastaan pysäytti kun ensimmäisen kerran hänen profiilinsa näin. Oli kuin olisi itseään katsonut.

Sua ei voi sitte nätiksi sanoa, sori

Minusta Tuomas Kyrön tekee puoleensavetäväksi hänen älykyytensä.

Myös tämä ominaisuus on minulla ja Kyröllä yhteistä. Tai en tiedä, onko älykkyyteni puoleensavetävää, mutta ainakin sitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär luuli Janaa (La Promesa) nuoreksi minäksi

Vierailija
24/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat niin uniikin näköisiä ja meitä on niin vähän, että en usko tuota.

Vierailija
25/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kaksoisolento käy samoilla keikoilla ja sanoisin, että se on lähes täysin samannäköinen sekä tyylinen. Sama hymy ja sama kävelytyyli, hiukset, ruumiinrakenne, kasvot, ilme, eleet, pukeutumistyyli yms. Erehtyisin jos en tietäisi, että ei se voi olla tuo :D

Eroina lähinnä, että kaksoisolento on mahdollisesti vähän lyhyempi ja hänellä on erimalliset silmälasin kehykset ja isompi puhelin. Jos tuntisi sen niin luultavasti tekisi myös erityyppistä työtä yms ja asuu tietysti eri maassa kun ex ei asu Suomessa tällä hetkellä.

Vierailija
26/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaksoisolentoni on Tuomas Kyrö. Edestä päin ei ehkä näytetä ihan niin samalta, mutta profiilin yhdennäköisyys suorastaan pysäytti kun ensimmäisen kerran hänen profiilinsa näin. Oli kuin olisi itseään katsonut.

Oletko nainen vai mies?

Vierailija
27/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kaunis ettei toista voi olla.

Vierailija
28/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on nykyään melko samannäköisiä. Kauneusihanteetkin on saman suuntaisia. Mutta täsmälleen saman näköistä ei ole. Ei edes identtinen kaksonen. Jostain syystä ihmiset ovat persoonattomamman näköisempiä kuin ennen. Kai se on tämä muoti.

Olen miettinyt ihan samaa monesti viime aikoina, ihmiset on tosi persoonattomia ja saman oloisia nykyään.

Vierailija
29/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvatko Afrikassa vai Aasiassa?

Vierailija
30/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

En kyllä usko 😅 

Miksi käytät profiilissasi minun kuvaa? Ja olet vieläpä tussilla sutannut takkini selkämyksestä jotain piiloon. En nyt tuota takkia muista, joten ihmetyttää.

Vierailija
31/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Nainen, ja yksi Suomen seksikkäimmistä.

Vierailija
32/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat tavallaan kaunistuneet mutta samalla se persoonallisuus on vähentynyt. Kukaan ei enää poikkea joukosta.Missitkin vaan nättejä. Ennen missi oli tosi kaunis.

Ja sitten erilaiset leikkelyt ja kauneusoperaatiot. Ne kun pariutuu vielä keskenään muutaman sukupolven niin lopputulos on melkoinen hirviö.

Ei kai leikkelyt ja kauneusoperaatiot geeneissä periydy.

Vierailija
33/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mahdollista jonkun, mutta ei kaikkien kohdalla. Samantapaisia on paljon mutta lähes identtisiä ilman toisen tietämystä? Ei mahdotonta, mutta ei tavallista. 

Vierailija
34/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi niin täydellinen kaksoisolento, etten osaa valokuvasta sanoa, kumpi siinä on, jos kyseessä olisi jompi kumpi kuvankäsittelyllä siirrettynä eri taustalle. Kyseessä on jenkkiläisen bändin laulaja. Tuskin nyt tuota enempää on samannäköisiä.

Vierailija
35/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tytär luuli Janaa (La Promesa) nuoreksi minäksi

Olet #vaimomatskua #celebritycrush

Vierailija
36/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa hauska koota yhteen näitä samannäköisiä ihmisiä eripuolilta maailmaa. Kyllä meillä monilla on kopio jossain, ainakin yksi. Omaani en kyllä haluaisi tavata kun peiliin katsominenkin tuottaa tuskaa.

Vierailija
37/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 kaksoisolentoa ihan kotikaupungissani. Pieni suku Itä-Suomessa. Nämä kaksoisolennot eivät tiettävästi ole mitään sukua. Minun näköisiäni on 13 tusinassa.

Vierailija
38/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mine tahansa niin joku luulee minua joksikin toiseksi. Siis niin että oikein tulee juttelemaan ja innoissaan kyselemään kuulumisia. Kerran espanjassa nuori jengi tuijotti niin ihmeissään että menin kysymään mikä on homman nimi. He kertoivat että niiden kaveri on AIVAN minun näköinen paitsi tummempi. Olisin halunnut nähdä. Ja kerran lomalla ihmiset luuli että olen joku heidän hollantilaisen naiskaveri.. Järkytyin kun tapasin hänet. On noin 20v vanhempi kuin minä, harmaatukkainen (minä siis blondi) ja että 30kg isompi. Ehkä mä en olekaan sen näköinen mitä luulin peilistä nähneeni.

Vierailija
39/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihan supisuomalaista äitiä on mies luullut intialaiseksi vaimokseen Ranskassa. Mun äidillä on ruskeat hiukset, siniset silmät ja ihan vaalea iho. Että onkohan ne oikeasti kaksoisolentoja vai katsojan silmissä. 

Vierailija
40/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista :(