Intiimihygienia ja sen vaikutus
MIten on teidän laita. Itse en päästä sänkyyni:
A: tuuheaa karvoitusta
B. pesemättömiä vehkeitä
mies 30 vee.
Kommentit (9)
Jos ei luomupillu kelpaa, voi hyvin olla ilman!
Minulla on vähän sekoitus. Tykkään pillusta eniten pestynä ja posliinina mutta pyllystä taas oikein kunnolla tuoksuvana eli mieluiten pesemättömänä. Tosin ei siis minkäänlainen ongelma ole esim päivän pesemättömänä ollut pillu vaan se raikas on parempi
Siis mitä hel??? Sehän on just se saksin haju mikä lisää kiihotusta!
On ollut järkytys, kuinka monen naisen kanssa on tullut vieno kakan tuoksu nenään, kun olen nainnut takaapäin!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hel??? Sehän on just se saksin haju mikä lisää kiihotusta!
Fiskarsin sakset ei haise.
Vierailija kirjoitti:
On ollut järkytys, kuinka monen naisen kanssa on tullut vieno kakan tuoksu nenään, kun olen nainnut takaapäin!
Luultavasti sekoitat ulosteen ja pyllyn luonnollisen tuoksun keskenään. Itse pidän tästä jälkimmäisestä erittäin paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti sekoitat ulosteen ja pyllyn luonnollisen tuoksun keskenään. Itse pidän tästä jälkimmäisestä erittäin paljon
En usko, haju on samantapainen kun minulla menee savet housuun noin kerran viikossa.
Vesipesu on hyvä asia, sille plussa, vaikka kyllä sitä munaa voi uittaa pesemättömässäkin pillussa, jos tilanne sen vaatii. Nuolentaa ei kyllä heru ellei ole vähän pessy ekana.
Toi pillukarvotus taas on sellanen asia, että kukin tavallaan. Kyllä siellä pillussa karvoja kuuluu ollakin, ja kyllä se luomupillu aina voittaa siinä vaiheessa kun pääsee nuolemaan. Niin se vaan menee. Kiihottaa ne aromit, joita se karvoitus "varastoi".
Tottakai omasta hygieniasta huolehtiminen on yksi iso osa elämäämme. Se on kohteliasta myöskin kumppaniamme kohtaan. Eritteille ja lialle haiseva miehen alapää...yök!; sama tietysti naisilla.