Mulla on ikävä mun lapsia :(
Ovat nyt toista kertaa isällään. Perjantaina saan hakea heidät takaisin. Äsken soitin pojan kanssa. Meillä molemmilla on ikävä :(
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuisiko sellainen, että kävisit vaikka kahvilla siellä. Lievittäisi kaikkien ikävää alkuun?
Ollaan väleissä lasten isän kanssa, mutta en mä silti sinne kahvittelemaan halua mennä. Asutaan 2 kilometrin päässä ja lapset voivat tulla vaikka koulun jälkeen käymään tai yöksikin. Mikään pakko heidän ei ole isällä (tai mun luona) olla/asua, jos se tuntuu raskaalta, mutta ainakin toistaiseksi ovat halunneet. Kuopus on parina iltana ollut täällä mun luona, vaikka on isäviikko. Onneksi tämäkin mahdollisuus on. Ap
Ymmärrän tuon. Hyvä, että pystytte joustamaan.
Kun muuttavat omilleen tai joutuvat rintamalle taistelemaan. Siitä vasta ikävä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuisiko sellainen, että kävisit vaikka kahvilla siellä. Lievittäisi kaikkien ikävää alkuun?
Ollaan väleissä lasten isän kanssa, mutta en mä silti sinne kahvittelemaan halua mennä. Asutaan 2 kilometrin päässä ja lapset voivat tulla vaikka koulun jälkeen käymään tai yöksikin. Mikään pakko heidän ei ole isällä (tai mun luona) olla/asua, jos se tuntuu raskaalta, mutta ainakin toistaiseksi ovat halunneet. Kuopus on parina iltana ollut täällä mun luona, vaikka on isäviikko. Onneksi tämäkin mahdollisuus on. Ap
Kuulostaa hyvältä ja järkevältä toiminnalta!👍
Kyl se helpottaa ajan kanssa.
Alkuun se tuntuu oudolta ja tunne on täysin normaali ja kuuluu asiaan.
Teille kaikille uusi tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi on kovin itkuinen ja ikävissään, niin voisiko isäviikot järjestää siten, että kävisi isän luona koulun jälkeen ja tulisi yöksi sun luo? Vai ikävöikö isää sun viikoilla samalla tavalla?
No voi sentään...
Olet siis niin erinomainen, että.
Kaikki pitää nykyään kaikille ölistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi on kovin itkuinen ja ikävissään, niin voisiko isäviikot järjestää siten, että kävisi isän luona koulun jälkeen ja tulisi yöksi sun luo? Vai ikävöikö isää sun viikoilla samalla tavalla?
On itkuinen ja ikävissään, mutta haluaa olla myös iskän kanssa. Tosiaan parina iltana on käynyt täällä mun luona ja olen yöksi vienyt isälle. Mahdollisuus hänellä on ollut jäädä myös tänne. Ikävöi isää minun viikoilla, mutta ei ihan samassa määrin. Tiedän, että tämä on lapsillekin (etenkin nuoremmalle pojalle) vaikea paikka. :( Ap
Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.
Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.
Minulla oli ikävä pikkuväkeäni, kun hyppäsin töissä
- matkoineen noin kymmenen tuntia päivässä meni poissa kotoa.
Mieheni oli kotihenkilönä lasten kaitsijana.
Piti ostaa joku kiva juttu lapsille, kun taas tavattiin päivän
poissaolon jälkeen.
Osat vaihtuivat ja sain taas vaihteeksi olla kotona
pyörittämässä lapsiperhearkea.
Oli hyvä kokemus tuo kaipuukin.
Pääasia, että lapsella elämä kulkee ja tulee hyviä kokemuksia.
Lapsen elämä on tänään ja tässä hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Syntymä on kuolemantuomio :(
Leikkinukella leikkimisestä pitäisi tehdä sosiaalisesti hyväksyttävämpää. Sen ei tarvitse kärsiä eikä kuolla, mutta emä pääsee silti tuuppaamaan vankkureita ja terhakkaasti huoltamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toinen lapsi ei ole sun luona, kun toinen on isällä ja toisinpäin. Silloin kummallakin olisi edes yksi lapsi kotona seurana.
Meinaat että kun erotaan, sisaruksienkin täytyy erota toisistaan, hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi rutiseva pikku lissu!
Samoin! :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä ja järkevältä toiminnalta!👍
Hyvältä kuullostaa ap. Kyllä se siitä ajan kanssa lutviutuu. Hienoa että vanhempien välit on riittävän hyvät, asutte lähekkäin, lapset ovat jo aika vanhoja, lapsilla on vapaus liikkua ja ovat molemmissa kodeissa turvassa. Paras mahdollinen tilanne. Kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Kyllä, näin pitääkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, taas yks surullinen kohtalo missä lapset joutuu heittopussiksi kahden kodin välillä. Vanhemmat etsii uudet petikumppanit joiden kanssa voikin sitten ihanasti lapsivapailla läpsytellä pissavehkeitä yhteen. Ei ******* tätä nykytouhua.
Juuri näin!! Täällä yksi , jonka puoliso pettänyt jo kauan. Nyt selvinnyt. Itse olin sitoutunut mieheen ja lapsiin eliniäkseni. Nyt meni koko elämä uusiksi. Ja suurin kärsijä lapset. Jokainen lapsia hankkiva tarvitsisi kristallipallon. Ja tuokin suhde vaan pissavehkeiden hinkkausta varten. Mies hokee, kuinka vain minä ja lapset tärkeitä. Hohhoijaa!! Onni onnettomuudessa, että lapset ovat jo teini-ikäisiä.
Mun mielestä ei kannata. Ruokkii vain ikävää ja tuntuu tekosyyltä käydä katsomassa kuinka isä pärjää lastensa kanssa.