Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran naapurin tamppaamiset

Vierailija
25.11.2024 |

Tällei alakerran asukkaana onko antaa ehdotuksia kuinka voisi pistää takaisinpäin yläkertaan? Siis yläkerran naapuri kävelee vain kantapäillä ja ne täytyy aina lyödä lattiaan niin että koko katto humisee.

Alkaa jo ärsyttää, ja isännöitsijä laittaa tämän "normaalin asumisen ääniin". Voi jessus sentään..

Mun alakerrassa ei asu ketään, ja seinänaapuri rapun toisella puolella, joten "meteliksi" vain. Mikä olis ns. helppo tapa?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattoja tampataan.

Vierailija
42/53 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit saada itse häädön kun alat tahalteen kostamaan. Itse laittaisin jotkut kaiuttimet sinne kattoon, jonkun hyllyn päälle. Tai sitten hakkaat jotain kaappia/ovea aina kun ääni kuuluu.

Ei

Tuosta voi tehdä se yläkerta tai joku muu naapuri vailtuksen. Tarkoituksella metelöinnistä olet itse se joka saa varoitukset 

Kyllä sitä saa tehdä oman elämän siedettävämmäksi ja pitää vaikka telkkaria päällä aamusta iltaan. Eihän tuossa lähellä ole ketään naapuria joka kuulee sen äänen. Oikeudessa on 1 vs 1 tilanne. Toinen valittaa tahallisesta lattian paukuttamisesta ja toinen muista äänistä. Yläkerta tietää jo hänen aiheuttamasta häiriöstä. Jos yläkerta haluaa hiljaisuutta niin hän voi itse ensin lopettaa. Jotkut kerrostalossa ratkaisee tämän sillä tavoin, että he hankkivat koiran. Tämä koira haukkuu naapureiden ääniä. Koira voisi haukkua tuota yläkertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teki yläkerran naapuri samaa ja olen käsityö ihminen niin tein hänelle villasukat ja laitoin lapun että "josko nämä helpottaisi että jalat ei tömähtelisi lattiaan niin kovasti :)"

tein tuon vähän v i t t u i l l a a k s e en mutta meistä tulikin hyvät ystävät ja ollaan tuolle naurettu monet kerrat. Ei tiennyt häiritseväsä ja edelleen välillä tömähtelee.

Vierailija
44/53 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vanhat (hieman skitsofreniaa sairastavat) mummot käyttäytyy noin. Iskee kattiloita yhteen, paiskoo kaapin ovia, tömistelee tahalleen ja hakkaa lusikalla pöytään, yksinäisiä kun ovat. Järkkyä huomata, että nykyään nuoret miehetkin käyttäytyvät kuin vanhat mummot.

Vierailija
45/53 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostaminen on erittäin lapsellista ja erittäin typerää. 

Kerrostaloissa nyt sattuu asumaan ihmisiä, piti naapurinsa naamasta tai ei. Kerrostaloissa kaikuu hyvin äänet, ainakin vanhemmissa taloissa kuulee hyvin kaikki äänet, vaikka kuinka rauhassa eläisi elämäänsä. 

Jos ei kuulu kuin pelkkää kantapäillä kävelyä niin on sekin parempi kuin kuunnella alakerran naapurin joka viikottaista ja kaksi päiväistä öisin kaveriporukan kanssa juhlimista. Siitä on kokemusta, joten mielellään kuuntelisin ennemmin naapurin kantapäillä kävelyä, kunhan ei sentään katon läpi tule. 

Jos haluaa täyttä hiljaisuutta, kannattaa harkita omakotitaloa.

Jos joku on typerää niin se on tämä sinun jeesustelusi. Ihmisen pitäisi muka nauttia siitä että asiat eivät ole vielä huonommin. Jos seinässä on reikä josta tuiskuttaa sisään, niin ei se haitta

Jaahas, sellainen fiksu kommentti taas. Jotkut ehkä luulevat olevansa talon kuninkaita, joka kuvittelee, että muut tekevät niinkuin yksi asukas haluaa. Se paikka johon ihminen maksaa vuokransa, päättää mikä on normaalia ääntä ja mikä ei. Siinä kohtaa ei kysytä mitä joku talon olevinaan päälikkö meinaa. 

Vierailija
46/53 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit saada itse häädön kun alat tahalteen kostamaan. Itse laittaisin jotkut kaiuttimet sinne kattoon, jonkun hyllyn päälle. Tai sitten hakkaat jotain kaappia/ovea aina kun ääni kuuluu.

Ei

Tuosta voi tehdä se yläkerta tai joku muu naapuri vailtuksen. Tarkoituksella metelöinnistä olet itse se joka saa varoitukset 

Kyllä sitä saa tehdä oman elämän siedettävämmäksi ja pitää vaikka telkkaria päällä aamusta iltaan. Eihän tuossa lähellä ole ketään naapuria joka kuulee sen äänen. Oikeudessa on 1 vs 1 tilanne. Toinen valittaa tahallisesta lattian paukuttamisesta ja toinen muista äänistä. Yläkerta tietää jo hänen aiheuttamasta häiriöstä. Jos yläkerta haluaa hiljaisuutta niin hän voi itse ensin lopettaa. Jotkut kerrostalossa ratkaisee tämän sillä tavoin, että he hankkivat koiran. T

Eli kun et kestä meteliä niin ratkaisusi on metelöidä vielä lisää, onpas mukavaa elämää

Vierailija
47/53 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloissa nyt sattuu asumaan ihmisiä, piti naapurinsa naamasta tai ei. Kerrostaloissa kaikuu hyvin äänet, ainakin vanhemmissa taloissa kuulee hyvin kaikki äänet, vaikka kuinka rauhassa eläisi elämäänsä. 

Jos ei kuulu kuin pelkkää kantapäillä kävelyä niin on sekin parempi kuin kuunnella alakerran naapurin joka viikottaista ja kaksi päiväistä öisin kaveriporukan kanssa juhlimista. Siitä on kokemusta, joten mielellään kuuntelisin ennemmin naapurin kantapäillä kävelyä, kunhan ei sentään katon läpi tule. 

No nyt tuli mummolta painavaa mielipidettä, voi hellanlettas

Anteeksi, kuka mummo? 

Vierailija
48/53 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla teki yläkerran naapuri samaa ja olen käsityö ihminen niin tein hänelle villasukat ja laitoin lapun että "josko nämä helpottaisi että jalat ei tömähtelisi lattiaan niin kovasti :)"

tein tuon vähän v i t t u i l l a a k s e en mutta meistä tulikin hyvät ystävät ja ollaan tuolle naurettu monet kerrat. Ei tiennyt häiritseväsä ja edelleen välillä tömähtelee.

Tämä on hyvin harvinaista, hyvä että loppu hyvin kaikki hyvin.

Vierailija
49/53 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, kuka mummo? 

Yleensä mummot eivät kestä nuorisoa 

Vierailija
50/53 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, kuka m

Mistä päättelet, että olen mummo? Mitä jos olenkin nuori? 

Vierailija
51/53 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun et kestä meteliä niin ratkaisusi on metelöidä vielä lisää, onpas mukavaa elämää

Yläkerta on ainoa kuka tässä häiritsee. Kerrostalot on täynnä tälläisiä minulla on oikeus häiritä naapureita.

Vierailija
52/53 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja lapset heiteltiin koripalloa kattoon vuorotellen, joten sai kuunnella sitä mahdollisimman pitkäaikaisesti. Lisäksi otimme tavaksi jyskyttää bassoa hiljaisuuteen asti iltaisin, saatiin sillä peitettyä yläkerran norsuperheen meteliääniä jotta pystyttiin asumaan rakennusvuosi kerrostalossa. Luojan kiitos päästiin omakotitaloon!

Vierailija
53/53 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi